Gå til innhold

Jeg ser ned på kvinner som ikke klarer å føde vaginalt, og som ikke klarer å amme..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skjønner at HI ikke revna hele veien pga at ungen måtte trekkes ut med vakum da.... Og grunnen er at han ikke kom ned i bekkenet så legen måtte inn å hente ham slik at alt revna. Skikkelig behagelig du! Og for å unngå lekkasjeproblemer for livstid ble jeg anbefalt keisersnitt på nr 2. Er vel ikke kvinne nok jeg da , som tyr til slike "nødløsninger" som vakum for å redde livet til ungen, og som velger KS framfor bleier resten av livet..... Lykke til med resten av livet til deg. Naut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, tok bare to minutter å presse ut barnet.. Fødekropp, som de hyggelige jordmødrene så pent sa at jeg hadde ;)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt yngste barn hadde vært død i dag om jeg hadde født vaginalt. Og amme fungerer bare delvis pga.hormonsykdom. Ting er ofte mer nyansert en en del "enkle" mennesker klarer å se. Du må gjerne se ned på meg, så kan du selv tenke hva andre gjør om deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser aldri ned på noen. Men, ser opp til ei jeg kjenner som ammet i 13 mnd med TRILLINGER. Tok riktignok ks da, hadde liksom ikke noe valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da fødte jeg på 9 minutter da, siden man fra nå av ser bort ifra hele åpningsfasen :D

 

*ler ennå mer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HI ser du ned på min mor da?

 

hun hadde akutt keisersnitt på min bror som var nesten død da de fikk han ut, og meg fikk hun ikke lov til å føde pga magen kunne revne. amme fikk hun ikke gjøre så lenge siden det var grøt på oss etter noen uker, vi var matvrak :P

 

hva med tilfeller som de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ned på....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SKOENE MINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at du bare har skrevet dette for å provosere. Ellers er du bare latterlig. Forøvrig vet man jo ikke om man klarer å amme før man har prøvd, og da har man allerede et barn, som man ifølge deg ikke skulle fått fordi man ikke klarer å amme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det mulig! Det finnes da mange grunner til at folk ikke føder vaginalt eller at noen ikke ammer. Selv ammet jeg ikke nr 1, hun fikk ikke til å suge ordentlig å det kom lite melk, hun var liten å etter 2 uker ga jeg helt opp, jeg hadde ikke sjans. Hun kunne ikke suge å var ikke interesert. Jeg brukte en held dag på å pumpe nok melk til 1 måltid. Nr 2 suger bra å ammingen går fint. Jeg slet litt med melken i starten med han også men den kom :)han er nå 8 mnd å jeg ammer enda, han er beynt å bli mindre intresert i puppen å det syntes jeg er trist, men håper han vil en stund til.

 

Så bare se ned på meg du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg ser ned på ei fitte på anonymforum som skriver hva hun mener og tror hun er så jævla gode bare fordi hun har født vaginalt og ammer enda. 17 mnd?? seriøst, skal du amme han/hun til han begynner på skolen ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er dum fordi du ser ned på folk. Det er ganske lite empatisk, lite tolerant og lite innsiktsfullt. Egenskaper jeg mener normalt oppegående mennesker burde være. Grunnen til at du ser ned på folk, spiller liten rolle for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med mine 1.79 ser jeg ned på ganske mange.

Men, hva har jeg med om noen ammer og noen ikke? Om de har hett ks eller ei?

 

De er da like mye en mamma som elsker barnet sitt like høyt som de som ammer og føder vaginalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei, HI er dum fordi hun ikke forstår at det ikke alltid er noe man velger selv. At det ikke er slik at man blir satt i et rom og får et ark med oppgaver man skal løse, og så er det helt opp til personens evner om det går bra eller ikke.

 

HI er dum fordi hun tydeligvis ikke vet at en fødsel innebærer faremomenter for både mor og barn, og at det i enkelte tilfeller er nødvendig med KS for å redde liv.

 

HI er dum fordi hun heller ikke har nok forståelse for menneskelig anatomi og fysiologi til å forstå at dette kan ha innvirkning, på både det ene og det andre.

 

Og til sist er HI dum fordi hun legger ut et sånt innlegg, som kan være bidragende til at nervøse og stressede ammere som plages, bare blir enda mer stresset og produserer enda mindre melk. Det er ikke noe du bestemmer selv vet du, HI.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns mennesker som ser ned på andre uten å reflektere over at det ikke er bra, er dumme. Hun trenger ingen kunnskap om noe som helst annet enn å klare sette seg inn i hvordan andre har det og kan tenke. Etter min mening gjør det det ikke bedre om hun ikke ser ned på dem som fysisk ikke kan amme, men kun på dem som ikke gidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du sitte å se ned på meg fordi jeg ikke kunne føde vaginalt fordi bekkenet består av skruer etter jeg havnet i ulykke der bekkenet ble knust.

skal du sitte å se ned på meg fordi jeg ikke kunne amme lengre enn 2 mnd rett og slett fordi ungen ikke ville ha mer pupp.

Nei vettu hva spar meg, greit å si sin mening men viss ting kan man holde for seg sjøl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fødte på to minutter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ned på de som ikke gidd å amme.Bare for å få fritid til festing eller for at mannen skal få ta nattevåket.Ser ned på de som tar ks bare for at de ikke vil ødelegge musa.Men for de som prøver å amme eller har andre gode grunner så forstår jeg.Om noen har fødselangst eller komplikasjoner så forstår jeg ks.

Selv fødte jeg to ,etter mange mange timer med hard fødsel og pressing,og rivning fra a til å begge ganger,og ammet til 14-15mnd begge ganger ;)

Men uansett hva andre gjør så bryr det meg ett visst sted.

Jeg gjør som jeg gjør og andre som de gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hit og fortell meg ansikt til ansikt at du ser ned på meg fordi jeg fikk keisersnitt etter at ungen hadde satt fast i bekkenet i 16 smertefulle timer...

 

Jeg kan garantere deg at du ikke vil SE noe som helst etter det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg og menneskene rundt deg HI! Jeg er i 20-årene og måtte fjerne begge brystene pga. kreft. Jeg valgte likevel å bli gravid igjen, til tross for at jeg vet at jeg ikke får ammet barnet. Dumme, dumme meg??!! Tenk at jeg kan være så håpløs å få ett barn til når jeg vet at jeg må gi barnet flaske! DEG, HI, ser jeg ned på, og det pleier jeg virkelig ikke å gjøre med folk, ihvertfall ikke de jeg ikke kjenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...