Gå til innhold

Jeg ser ned på kvinner som ikke klarer å føde vaginalt, og som ikke klarer å amme..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja enkelte må se ned på andre for å ha det bedre selv...men så lenge du har det bra så spiller jo det ingen rolle hva du mener om andres business :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ned på dumme mennesker, jeg vet det er lite sjarmerende, men med mennesker som HI klarer jeg ikke la vær å fnyse av dumheten deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier jo litt om hvor lur du er! Kos deg i din egen lille drømmeverden du, så kan vi andre ta oss av den virkelige verden.

Sånne som deg skulle virkelig ikke hatt stemmerett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal ikke jeg ha stemmerett? Fordi at jeg sier hva jeg mener? Og det at du her oppe sier at jeg er dum, det sier mer om deg enn meg.. Man har lov å si hva man mener. :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åjoda, jeg fikk det bra til jeg! Fødte vaginalt på to minutter, og ammer enda, snart 17 mnd siden fødsel..

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du veldig trangsynt. Så om noen har for smalt bekken til å føde vaginalt så ser du ned på dem? og om noen har innover brystvorter og dermed ikke får til ammingen så ser du ned på dem? Dummeste jeg har hørt og hele innlegget ditt skriker jo "Attention whore"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har lov å si hva man mener? Herregud, nok et eksempel på ræva oppdragelse og manglende evne til å tenke rasjonelt. Hehehe, dumheta lenge leve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit at du ser ned på dem. Og da er det vel helt greit at det sier alt om deg og ingenting om dem. Ha en fin natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar meg nå på hvorfor jeg er dum! Fordi at jeg sier hva jeg mener?? Herregud, må nå vel for faen være lov det vel.. ;)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige deg da, som "klarte det".

 

For de som ikke føder vaginalt finnes det meget gode grunner til det. Og for de som ikke ammer finnes det andre gode grunner.

 

Ikke sett deg på din høye hest. Det er langt ned og du kan fort falle ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdragelsen min er det da ingenting i veien med?

 

JA, JEG mener at dersom man skal ha ett barn, så burde man være dugenes nok til å både føde, og fore det!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tråden har gitt meg to højdare:

 

1) Ordet "fittedum" - ubetalelig, om enn noe vulgært ;)

 

2) HI som føder vaginalt på 2 minutter. Verdensrekord? :D

 

*ler ennå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da.

rart det er krig i verden.

 

min gutt hadde så stramt tungeband at han ikke klarte puppen, men siden flaske er litt større en puppe vorten så gjekkdet bedre.

han var 7 mnd når jeg så tungen og forstod. legen hadde aldri sett en så stram tunge, og sa at dette var en stor glipp fra sykehus og andre som jeg hadde snakket med når det gjald amminga.

 

så det gjør meg vond at slike som deg såg ned på meg når jeg gav min gutt flaske, hva annet skulle jeg gjøre liksom?

la han dø??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...