Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #1 Skrevet 8. april 2011 Har solgt to reimadresser nå, en ny og en pent brukt. Men ingen vil betale mer enn 500,- uansett. Fikk det jeg ønsket da, men kom mange dumme bud først. Tok bare litt tid. Hadde heller betalt 800,. for en dress med lapp på hos noen enn å kjøpe i butikken til 1500,- Hvordan tenker dere?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #2 Skrevet 8. april 2011 Jeg betaler ikke 800 for ett lappet plagg til barna mine uansett hva deet heter. De selger kjempegode dresser som blir best i test mye rimeligere helt nye i butikkene!!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #3 Skrevet 8. april 2011 Helt enig men hadde ikke betalt 500,- for en brukt. Hadde ikke kjøpt brukt reimatec dress for mer enn max 300,-
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #4 Skrevet 8. april 2011 Med lapp tror jeg HI mente PRISlappen enda på
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #5 Skrevet 8. april 2011 Jeg ville ikke betalt noe for en brukt utedress. Da kjøper jeg heller ny. Dersom du mener med prislappen på så tenker jeg at den kan være stjålet, og ser ikke hvorfor jeg skal bruke ekstra tid til å reise til selger når jeg kan plukke ut akkuratt den dressen jeg vil kjøpe i rett størrelse på butikken.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #6 Skrevet 8. april 2011 300;-??? For årets reima tec+ dress betalte jeg 1699,-- Aldri i livet om jeg hadde solgt dressen for kun 300,-. Den vises ikke er brukt.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #7 Skrevet 8. april 2011 jeg syns det er merkelig hvor mange som forventer å få gode klær til barna sine nesten gratis.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #8 Skrevet 8. april 2011 Når man handler på finn er man jo ute etter og spare penger og da også å spare mest mulig. Om jeg kun hadde spart 200 kr på og kjøpe en dress brukt på finn så hadde jeg heller kjøpt ny. Og så må jo finn selger også tenke på og undersøke om det kansje er tilbud i noen butikker på dresser (dersom det er dress de skal selge) om de har tilbud på Reima dress til 800 kr så sparer man ikke så mye på og kjøpe en brukt på finn til 500 kr.. For et halv år siden ca skulle jeg kjøpe ny vogn til snuppa, (emmaljunga scooter) alle la vogna ut til 100-200 kr lavere enn hva den kostet ny i butikk og den ene butikken jeg hadde tilgang og kjøpe den så hadde jeg fått med fottrekk til 100 kr mer. så jeg kjøpte heller ny vogn fra butikken. Uansett om den er 1 mnd gammel eller 6 mnd så handler te om prisen og hvordan varen ser ut i forhold til prisen. har man en dress som er blitt lappet så er dressen skadet og da mener jeg man kan ta maks 200-300 kr for dressen.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2011 #9 Skrevet 8. april 2011 300,- er dyrt for en brukt dress. Jeg forventer ikke å få klær nesten gratis, kjøper gjerne gode klær til full pris i butikken men ville aldri betalt masse for en brukt dress!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #10 Skrevet 9. april 2011 Får reima dressene på tilbud til 500-800-1000kr så hvorfor skal noen gidde å betale mer
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #11 Skrevet 9. april 2011 Jeg kjøper alltid dressene på salg fordi det som ligger på bruktmarkedet er enormt overpriset. Det er faktisk brukt! Brukte klær har tilnærmet ingen verdi. Det er en bruk og kast gjenstand, og ikke en "investering". Jeg betaler mellom 3-600,- for dressene mine, så gjør det ikke noe at modellene er noen sesonger gamle. Men skikkelige scooterdresser finner jeg aldri på salg og må ut med mange tusen pr barn, da er det greit at lekedressene er billigere.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #12 Skrevet 9. april 2011 JEg kjøpte nylig 4 reima tec utedresser for den nette sum av kr 100 pr stykk På coop obs!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #13 Skrevet 9. april 2011 Var nettopp og kjøpte en ny ReimaTec-dress til 700,- Så jeg hadde ikke betalt mer enn 400,- for en brukt.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #14 Skrevet 9. april 2011 800 for en ødelagt dress ja jøss. joda den er sikkert brukbar når lappet men den vil aldri ære like vannsikker også videre som den var når den var ny. Jeg hadde ikke brukt 500kr engang på en brukt dress jeg da. Og ihvertfall ikke 1500 for ny det har jeg ikke økonomi til
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #15 Skrevet 9. april 2011 Nå snakker jeg om en helt ny dress med prislapp på. Har man ikke råd til Reima og heller kjøper Reflex så er jo det greit. Men Mange vil jo ha den nye dressen nesten gratis. Når den har kostet 1500,- noen måneder før, kan man ikke forvente å få den til 500,-
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #16 Skrevet 9. april 2011 Har man ikke kjøpt dress på salg i fjor, må man jo ut å betale 1500,- for en ny dress da om man har bestemt seg for Reima. Jeg krevde 650,- for en splitter nye dress med lapper på, kjøpt 4 måneder tidligere. Den kostet 1200,- ny. Men folk skulle ikke betale noe for den.. Men ha den det skulle de. Gniere. Fikk 650,- til slutt da.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #17 Skrevet 9. april 2011 prøvd et par ganger å selge på finn, men syns rett og slett det var en ekkel opplevelse. Fikk så mye meldinger fra folk som nesten tigget. For ja, jeg anser det som tigging når de forventer å få ting for en minimal sum i tillegg til at jeg skal sende det til dem gratis.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #18 Skrevet 9. april 2011 Fatter ikke hvorfor folk tror de skal få igjen så mye for dresser, BARE fordi det er Reima det er snakk om. Reima er så hypet opp at jeg blir helt kvalm. Tenk at det ligger såååå mye prestisje i et merke.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #19 Skrevet 9. april 2011 Vi har hatt Troll dress i vinter, den var satt ned fra 1500 til 750. Hvorfor skulle jeg da betalt 500 for en brukt?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #20 Skrevet 9. april 2011 Nå må dere jo prøve å skille på sakene! Her er det snakk om en helt ny dress med prislappen på (nå må dere jo ha forstått det), som faktisk koster rundt 1500,- i butikkene. Og om noen er interessert i akkurat den, så burde de jo kunne gi 800 for den selv om den selges på finn! Men om de heller vil kjøpe fjorårets eller et annet merke, så må de jo for all del bare gjøre det. Herregud så treige dere er! Snakker om å lage problemer! Jeg har aldri handlet brukte klær, men om det var en spesiell ting jeg var ute etter (same shit om det heter Reima eller Reflex eller Troll), og jeg fant den ubrukt og ny til halv pris, så hadde jeg skjemtes om jeg hadde pruta noe mer på den!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #21 Skrevet 9. april 2011 Kanskje fordi du ikke fikk tak i dress på tilbud??
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #22 Skrevet 9. april 2011 Hjelpes. Da kan du nå si at skjønner ikke at noen gidder SELGE coop dresser og lignende. De koster jo så latterlig lite at å ta noen hundrelapper for de er jo helt på trynet i forhold til at noen ikke vil gi mer enn 300 for brukt reima. Her brukes det reima fordi de er best for oss. Det har jeg funnet ut etter å ha prøvd flere. Så når jeg betaler 1699,- for en ny dress gir jeg den heller bort til trengende enn å selge den for 300,-. Utrolig mye folk som er utrolig gjerrige når det gjelder klær til barna deres. Kanskje slik de sparer og får kjøpt seg mye pent selv?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #23 Skrevet 9. april 2011 Får man solgt eldre Reima Tec dresser til 100,- på finn.no? Har en del liggende fra eldstemann i alle str fra 80 til 104. De begynner jo å bli noen år, men syntes jo ikke at de er brukt... Bedre å få solgt de til litt, enn at de blir liggende til de blir kastet.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #24 Skrevet 9. april 2011 Sikkert noen som pruter på dette også. "Byr deg 75,-. Du betaler frakt" Når du da legger til kostnaden for annonsen kommer du ut i minus.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2011 #25 Skrevet 9. april 2011 DETTE er dyrt. Drittdress til en dyr penge: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26823837
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå