Gå til innhold

Mai/juni mammaer se hit for treff!


marro

Anbefalte innlegg

Meld dere på her så ser vi hvor mange vi bestiller bord til når det nærmer seg. Egon ligger mellom stortinget og slottet, i Paleets bygning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :o)

Kom over dette og hørtes da hyggelig ut. Aldri vært med før, men det kan vel gå greit! Har termin 31.mai og hadde vært hyggelig og slenkt seg på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nok forsinket for jeg må vente på barnevakt.

 

Er det reservert på noe navn? Bare sånn at jeg finner alle når jeg kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom meg dessverre ikke på treffet i dag. Hadde utrolig nedpress så jeg klarte så vidt å gå :P Bare 6 dager til termin så ikke så rart at det begynner å være vondt og tungt kanskje.

 

Men jeg lurte på, vil noen treffes igjen? Er det mulig å lage en facebookgruppe eller noe sånn at det er litt lettere å planlegge enn her inne? Nå har vi vel alle termin rett om hjørnet, men jeg vil gjerne ha kontakt med flere av dere når babyene kommer også :)

 

kanskje dere utvekslet telefonnummer i dag, er det mulig å lage en liste eller noe?

 

Håper vi snakkes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei (kommende) mai/juni mammaer:)

 

Jeg fikk dessverre heller ikke med meg treffet 16. mai, men skulle så gjerne fått det med meg. Jeg er nå gått ut i permisjon. Hadde vært koselig å få til et nytt treff med dere som har enten har født nå nettopp eller smører dere med tålmodighet før den store dagen.

 

Hvordan passer det evt. med treff førstkommende onsdag 1. juni kl 1630?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med nytt treff for oss utålmodige juni-mammaer ;-)

Jeg kommer gjerne!

 

Anne M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...