Gå til innhold

Mai/juni mammaer se hit for treff!


marro

Anbefalte innlegg

Heisann!

Er det noen med termin i mai/juni som vil treffes til BIM treff før babyene kommer? Jeg har selv termin 23. mai og har aldri vært på BIM-treff, men det høres veldig koselig ut å møte noen med samme terminmåned litt før barseltid!

 

Er det noen som er interessert i å sette opp et møte? Signer her ;)

 

Håper på mange ivrige mai/juni-mammaer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei

Hørest ut som en strålendes ide! Jeg har termin 22 mai og har veldig lyst til å treffe andre kommendes mammaer :-)

 

Håper at vi kan sees snart :-)

 

torimai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 7. juni. Jeg er med, hvis du velger en dato som passer for meg...

Kan du ikke bare sette opp et treff? Finn en dato litt frem i tid. Det er mange som ikke er inne så ofte, så med litt god frist, er det flere som får det med seg, og man får mulighet til å planlegge litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg henger meg gjerne på, har termin i slutten av juni.

 

nå som det blir varmere og fint cafe-vær hadde det helt sikkert vært koslig, selvom jeg aldri har vært med på BIM-treff har jeg hørt masse bra om det fra andre.

 

For det meste passer det når som helst!

Sees.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg aner ikke om jeg har gjort dette riktig men nå har jeg prøvd å sette opp et BIM treff 2. mai på Fridays i Karl Johan. Håper jeg har gjort det riktig og at folk melder seg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg synes dette høres ut som et supert initiativ og gleder meg allerede til å treffe andre i samme situasjon! :-)

Når kl. skal vi treffes?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trivelig! Jeg har termin 25. mai og bor i sentrum, så dette høres ut som en koselig måte å feire at permisjonen kicker inn! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg er 28 år og venter mitt første barn 23 juni i en skrekkblandet fryd :)

 

Blir gjerne med på et treff 2 juni.

 

Vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei igjen. Litt endringer i planene visst. Lille knøttet ble forløst med ks på onsdag på Riksen, 8 uker før termin. Han er helt vidunderlig, og alt står bra til, bortsett fra at operasjonssåret mitt gikk opp, så jeg måtte under narkose og på bordet for 2 gang. Ikke like gøy for recovery fasen. Ikke akkurat sånn jeg planla min første fødsel, men jeg har ihvertfall en nydelig liten baby som bare skal vokse litt før vi kan dra hjem og kose oss til sommeren. Kanskje vi møtes på et treff senere når alle småttisene er ute :) lykke til jenter! Og kos dere på treff i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er helt ny her inne og syns det hadde vært hyggelig å treffe noen som skal ha baby samtidig. Jeg har termin 26. mai.

 

Er det skummelt å dra på sånne treff? Er det noen som kjenner hverandre fra før?

 

Jeg vet ikke om jeg rekker noe treff i dag, men skal prøve. Hvis ikke kommer det kanskje flere treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det ikke er skummelt :P Har aldr vært på det selv, men ingen kjenner hverandre fra før så det er likt for alle :) Prøv å kom da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk dessvere ikke å komme. Håper dere hadde deg hyggelig. Får satse på å være med neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen,

 

Jeg hadde også veldig lyst til å komme i går, men dessverre var det noe som kom i veien.

 

Derfor, er det noen som er interessert i å sette opp et nytt mai/ juni mamma-treff?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vi som var på sist møte snakket om å treffes igjen mandag 16 mai kl.18. Skal vi sette opp et nytt treff da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har satt opp et nytt treff for mai/juni mammaer på Egon, Karl Johan kl 18.00 mandag 16 mai. Meld dere på der :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke noe sted å melde meg på, men jeg kommer mandag 16. mai.

 

Hvor i Karl Johan ligger Egon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...