Gå til innhold

BIM-treff Oslo for september-mammaer???


lanett

Anbefalte innlegg

Hei dere - "trådstarter" har vært på laaaang ferie, med store planer om å sitte på nett og kose seg på kveldene når barnet var lagt. Den gang ei, jeg sovnet samtidig som knøttet, dvs i 7-8 tiden, og det ble ikke tid til nett......

 

Så fint at andre har tatt ansvar i mellomtiden! God ide å møtes ved Tullins kl 17. Gleder meg til å treffe dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippi! Jeg er fortsatt medlem av Septemberklubben! Ny termindato blir 29. september (en dag tidligere), og det blir en gutt:-) Takk for i går alle sammen, supertrivelig å møte dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med gutten:) Alt bra hos oss også, terminen ble 24 sept:) og jente:) som mamma sa i går:) Gleder meg til meste treff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Det var veldig hyggelig i går, og morsomt å bli kjent med dere alle sammen. =) Gleder meg til neste treff jeg også, blir moro å følge hverandre frem til fødsel og etter.

 

Gratulerer til dere begge, supert at du fremdeles er i september-klubben da! ;-)

 

Kanksje vi sees på Riksen da Lanab.!? Med to dager mellom terminene våre kan det jo absolutt skje! ;-) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere hade det hyggelig sist treff. Jeg fikk dessverre forhinder men vil veldig gjerne bli med på neste treff, blev så lei meg når jeg ikke kunne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! Gratulerer til dere begge! Takk for sist, veldig hyggelig å møte dere alle :) Ser frem til neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Meldt meg inn først nå jeg.. Ser dere nettop har hatt et treff, men si ifra når det planlegges neste treff så vil jeg være med :) greit å bli kjent med noen andre gravide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er også ny her. Ser at jeg og er sent ute til treff. Hadde vært gøy å kunne bli med neste gang. :-) let me know

 

Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til dere begge to! =)

 

Vi hadde BIM treff på Tullins 28 april, vi var da 5 stk som til slutt møtte opp. Det var en veldig hyggelig opplevelse, og vi har snakket om å gjenta dette i sommer så vi kan følge hverandre.

Det var super koselig, så anbefaler dere å henge dere på neste gang! =) En fin måte å komme i kontakt med hverandre på.

 

Jeg gleder meg allerede til neste treff i hvert fall! :-D

(Kanskje vi kunne fått til noe i slutten av Mai/starten av Juni for eksempel?)

 

Madeleine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja det hadde vært hyggelig:) Får prøve å finne en dato som passer for alle. Alle ettermiddager utenom mandag passer for meg:) Gleder meg til neste treff:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som har lyst til å gå en liten tur mandag eller tirsdag neste uke, dvs. 30. eller 31. mai? Jeg har spurt om noen kunne møtes på dagen, men det kan/vil tydeligvis ingen (kan jo bety at folk fortsatt er i jobb, og det er jo veldig bra!), men hva med kl. 18 på Kjelsås stasjon? Jeg har hatt litt småvondt i ryggen og tenker det er lurt å gå litt for å forebygge verre vondt, så det er ikke snakk om noen ekstremtur for min del, men det hadde vært hyggelig å både røre på seg litt og treffe andre vordendne mammaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjerne med og går tur. Blir litt vanskelig mandag eller tirsdag for meg, men kan hele dagen på onsdagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig! Onsdag på dagen passer også for meg. Jeg sender deg ei melding, og så kan andre som ev. vil være med, bare ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Kanskje jeg også skulle ha slengt meg med på en liten tur? =)

Kan onsdag jeg også, men ikke før etter kl 12:30.

Er det Kjelsås togstasjon v/teknisk museum, eller trikkestoppet dere møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med flere! Vet ikke hvilken Kjelsås stasjon ennå, det var flere enn jeg tenkte over, men kommer tilbake til det (har sendt deg ei melding).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...