Gå til innhold

BIM-treff Oslo for september-mammaer???


lanett

Anbefalte innlegg

Er det noen september-mammaer i Oslo som har lyst til å møtes en ettermiddag til mat & prat? Hva med å møtes etter påske, feks 27. el 28. april (uke 17) eller 4 el. 5 mai (uke 18)?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Det hørtes ut som et morsomt tiltak. :-)

Kunne tenke meg å bli med jeg i hvert fall. Hadde vært morsomt om vi hadde blitt en liten gjeng! =)

 

Madeleine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at flere vil være med! I og med positiv tilbakemelding på uke 17 (rett etter påskeferien!), så foreslår jeg torsdag 28. april. Forslag til sted? Vet at det er mulig å bestille bord på Tullins cafe, som har enkel og grei mat og store nok lokaler til at man kan sitte samlet. Relativt nærme til off.komm også.... Andre forslag til sted? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også være med! Supertrivelig å bli kjent med andre mammaer:-) Torsdag 28. passer fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne gjerne tenkt meg å være med, hvis det er snakk om kveldstid! Kanskje kjæresten min også vil være med, men er pappaer også invitert, eller er det bare mammaer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vi ikke ta møtet på en litt mer sentral plass mht tog, feks på Egon på Oslo S?

 

Det er mange som vil raskt hjem til sine små barn etter treffet, og da er Tullinløkka litt uprakisk mht Oslo S.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg blir gjerne med på treff! Tullin den 28 høres bra ut. Men kan ikke se at det er avtalt noe tidspunkt? Jeg er på gravidyoga til kl 18, men det er to minutter unna så rundt kl 18 hadde vært perfekt for meg.

Er treffet lagt ut på treffsiden?

 

Det blir veldig hyggelig å treffe flere mennesker som har termin rundt samme tidspunkt for å prate og bli kjent. :)

Gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det hadde vært bedre med en mer sentral plass i Oslo istedet for Tullin. Støtter forslaget om Oslo S. feks Egon. :) Hva med rett etter jobb? Feks 16.15? Så rekker noen av oss hjem til de andre barna som skal legge seg i 19-20-tiden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullins høres veldig bra ut for min del. Er et koselig sted å møtes det. Jeg jobber til 16.30 på torsdag, så kan være der før kl 17. Skal vi sette et tidspunkt snart, så kan alle bare komme når det passer etter det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullins er også helt fint for meg. Det er et hyggelig sted og møtes. =) Kanskje den (Ianett?) som startet dette kan komme med et tidspunkt? Så kan de som har mulighet møte opp i hvert fall. Jeg for min del kan stort sett hele ettermiddagen/kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fri på torsdag, så for min del passer det hele kvelden. Godt forslag å la "tråd-starteren" sette et tidspunkt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer for meg når som helst.. Men må kanskje booke bord på tullins, pleier å være fult ved 17-tiden. Morsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det under to dager igjen til torsdag, og siden hun som startet dette ikke har svart, kan vi jo bare si at vi møtes utenfor Tullins kl 17:00. Da har vi i hvert fall et tidspunkt osv inntil videre, hvis ikke "tråd-starter" kommer med et tidspunkt før den tid da. Dersom det skulle være fullt er det sikkert et sted det er plass til oss. =) Kjedelig om dette ikke blir noe av nå... eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig bra ut!! Hvis noen kommer senere enn kl 17 og ikke finner oss så kan dere bare ringe meg evt, Nr. mitt er 45424481. Kan tenke meg at det er litt vanskelig å finne noen man aldri har sett før ;) Jeg er der kl 17 iallefall. Blir koselig å treffe dere i morgen :)

 

Hanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...