Gå til innhold

BIM-treff Oslo for september-mammaer???

Anbefalte innlegg

Hei dere - "trådstarter" har vært på laaaang ferie, med store planer om å sitte på nett og kose seg på kveldene når barnet var lagt. Den gang ei, jeg sovnet samtidig som knøttet, dvs i 7-8 tiden, og det ble ikke tid til nett......

Så fint at andre har tatt ansvar i mellomtiden! God ide å møtes ved Tullins kl 17. Gleder meg til å treffe dere!

Fortsetter under...

Hei!

Det var veldig hyggelig i går, og morsomt å bli kjent med dere alle sammen. =) Gleder meg til neste treff jeg også, blir moro å følge hverandre frem til fødsel og etter.

Gratulerer til dere begge, supert at du fremdeles er i september-klubben da! ;-)

Kanksje vi sees på Riksen da Lanab.!? Med to dager mellom terminene våre kan det jo absolutt skje! ;-) hehe.

Annonse

Hei til dere begge to! =)

Vi hadde BIM treff på Tullins 28 april, vi var da 5 stk som til slutt møtte opp. Det var en veldig hyggelig opplevelse, og vi har snakket om å gjenta dette i sommer så vi kan følge hverandre.

Det var super koselig, så anbefaler dere å henge dere på neste gang! =) En fin måte å komme i kontakt med hverandre på.

Jeg gleder meg allerede til neste treff i hvert fall! :-D

(Kanskje vi kunne fått til noe i slutten av Mai/starten av Juni for eksempel?)

Madeleine

• 2 uker senere...

Annonse

Er det noen som har lyst til å gå en liten tur mandag eller tirsdag neste uke, dvs. 30. eller 31. mai? Jeg har spurt om noen kunne møtes på dagen, men det kan/vil tydeligvis ingen (kan jo bety at folk fortsatt er i jobb, og det er jo veldig bra!), men hva med kl. 18 på Kjelsås stasjon? Jeg har hatt litt småvondt i ryggen og tenker det er lurt å gå litt for å forebygge verre vondt, så det er ikke snakk om noen ekstremtur for min del, men det hadde vært hyggelig å både røre på seg litt og treffe andre vordendne mammaer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...