Gå til innhold

Fortalte ei venninne at mannen hennes er utro...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja,det var modig gjort av deg ihvertfall! Dumt hvis denne tosken av en mann har ødelagt vennskapet deres. Kan jo hende hun innser det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vet du det sikkert,og hvorfor har du en "utroprat" med din venninnes mann? Og har hatt det flere ganger.

Er det deg han ligger med på si?

Skrevet

Herre gud 1152. Sånne som deg blir jeg oppgitt av. Damned if you do, damned if you don't, liksom! Først er det feil at HI sier det hun vet, så er det feil at hun sier det for seint..... det skal visst ikke være lett å gjøre det riktig.

Skrevet

Det er ikke meg han ligger med nei! Men vi bor i en liten by hvor ting spres fort. Han har innrømt det selv til meg hver gang jeg har spurt. Kunne så klart holdt meg helt unna det, men jeg er laget slik at jeg bare ikke klarer å stå å se på sånt tull. Og jeg syns han burde vært tøff nok til å si det til henne selv uten å involvere enda fler mennesker i deres forhold - fordi det blir bare enda værre for henne. Men nå er det desverre slik at de fleste utro møkkamenn er vant med å få i pose og sekk og nødig vil gi det fra seg frivillig. Han sa det ikke selv. Og jeg syns det har vært bedritent å sitte i middager med de begge, være venninne med henne og høre om at de prøver å få barn, kjøpe hus osv, og vite at han er utro mot henne. Også er jeg litt feig samtidig og ville ikke miste henne, ville ikke at han skulle slippe unna med det fordi hun kanskje ble sint på meg og da gir han en mulighet til å skylde på meg og lyve seg utav det igjen.

Skrevet

Det er en naturlig reaksjon. MEN er det en god venninne, så vil hun etterhvert bli glad for at du sa i fra. La henne få litt tid, kan jo være lurt at du gir uttrykk for at du er der for henne.

Skrevet

Dette er prisen man må betale for å legge seg borti andres saker. Jeg vil ikke vite det om mannen min driter seg ut i fylla e.l. så jeg hadde blitt veldig sur hadde noen sagt dette til meg. Ikke alle vil vite og dessuten så finnes det jo dem som lever fint med noen sidesprang og som stilltiende godtar dette.

Skrevet

Jeg bare reflekterer litt:) Synes ikke det finnes noen riktige utfall egentlig, i en sånn kjip situasjon.

Skrevet

Hvis hun lever "fint" med det og likevel blir forbanna, da lever hun ikke riktig så fint med det som du tror.

Skrevet

Det er ikke slik at du "driter deg ut i fylla" når du gjør det mange ganger. Sammenlign det med en som blir tatt for å stjele i butikk og angrer voldsomt første gangen og slipper sanksjoner pga det. Vedkommende oppdager at han slapp unna med det og velger å gjøre det igjen. Noen ganger blir han ikke tatt, men så blir han tatt igjen.

Jeg vil da si at det er et personlighetstrekk som er veldig negativt og ikke er noe feiltrinn fra vedkommendes side overhode.

En ellers ærlig og dedikert person som "driter seg ut i fylla" og likevell elsker partneren sin og ønsker å fortsette vil ikke være i stand til å holde inne med det. Da sier man det med engang og ber om tilgivelse selv. Jeg tror også at utroskap er noe folk vet om i kulissene og hvem har virkelig lyst til å sitte rundt et bord med vennene sine i tro om at forholdet ens er bra mens alle andre rundt bordet vet at han bedrar deg?

hi

Skrevet

Bedre å holde kjeft faktisk.

Skrevet

selvfølgelig sier hun det, det er da ingen som vil høre noe slikt! En helt normal reaksjon som garantert går over til en aldri så liten kontakt med virkeligheten for å innse fakta.

Skrevet

Du har gjort det eneste riktige, selvfølgelig vil hun reagere nå, det er helt naturlig, bare gi henne litt tid så vil hun nok forstå at det er ikke budbringeren hun skal være sur på..

Jeg hadde følt meg dobbelt sviktet om ingen sa i fra til meg hvis det var min mann som var utro!

Skrevet

Bra du sa i fra! Det hadde jeg forventet av ei god venninne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...