Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 ...og hun reagerte med å bli kjempe sint på meg og påstår at jeg lyver. Så...hvor er moralen? Skal man la være å si noe for å slippe å bli stemplet som syndebukk eller si det og ta sjansen?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Helt normalt at hun tror at det er du som lyver. En slik reaksjon er høyst forventet.
skinnfilla Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Hun kommer nok til å sette pris på at du var ærlig,når bare ting har lagt seg litt.Man tror det beste om sine til det er motbevist. Hadde blitt glad for å vite det selv,utroskap er det verste jeg vet.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Moralen er at man ikke legger seg oppi sånne ting. Man forteller i alle fall ikke, man kan til nød spørre om det kan være en mulihet utfra gitte fakta.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Jeg hadde i hvert fall blitt ekstremt skuffa over venninna mi, om det viste seg at hun hadde visst at mannen min var utro uten å si i fra til meg. "Friends before bitches" sier mannfolka. Og såpass lojale burde faktisk vi kvinner være mot hverandre også, vi er bare for dumme til å skjønne det.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 "Friends before bitches"? :-P Hva med "Bro's before ho's"
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 Haha, sånn var et 10:28:) Jeg satt virkelig og vred hjernen min for å huske det "uttrykket", men den måtte gi tapt til slutt så jeg bare fant opp mitt eget som betydde nesten det samme:) Pokker ta deg, hadde håpet ingen skulle merke det:)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #8 Skrevet 29. mars 2011 Spørsmål til hi - VET du med sikkerhet at han er utro og har bevis for det, eller er det basert på rykter? Jeg ville dobbeltsjekket opplysningene og fortalt venninnen min hva jeg hadde hørt, men understreket at jeg ikke var sikker på noe men ville fortelle henne hva jeg hadde hørt. Helt 100% sikker kan du ike være med mindre det er deg han knuller.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #9 Skrevet 29. mars 2011 Ja, så klart jeg vet det helt sikkert. Ellers hadde jeg ikke sagt et pip. Snakket med han om det kvelden før jeg sa det til henne og gjorde han klar over at jeg kom til å si det til henne fordi jeg ikke orket å være vitne til det mer. Hun er ei veldig ordentlig jente og de prøver å få barn. Han innrømte alle punkter jeg spurte han om og flirte det litt bort med at han ikke hadde samme grenser rundt utroskap som hun hadde. Jeg sa også til han at jeg fikk en følelse av at det var mer enn det han fortalte og som jeg visste og at han løy til meg også. Da stirret han bare på meg og sa "fy faen, du er skummel du. kanke juge for deg nei". Siden han tok så lett på det og innrømte at det til og med var mer, så følte jeg at jeg ikke hadde noe annet valg enn å si det til henne. hi
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #10 Skrevet 29. mars 2011 Synes du gjorde det rette her ,HI.står respekt av det
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #11 Skrevet 29. mars 2011 Ut fra det du sier synes jeg det var helt riktig av deg å fortelle. Spesielt siden de ikke ennå har fått barn, men prøver. Håper hun kvitter seg med ham før hun sitter der med barn og opplever utroskap! Du er en skikkelig god venninne som fortalte!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #12 Skrevet 29. mars 2011 10:43 Hehehe, ikke meningen å være petimeter, men syns bare utrykket ble litt vel rart når det ikke engang rimte 10:28
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #13 Skrevet 29. mars 2011 Normalt at hun blir sint ja. Tenk om det er noe i det.. Det kjennes flaut og sårt for henne. Enden på det hele,om ikkei dag er at hun kommer til å takke deg. Det står respekt av sånne som deg! Jeg vet faktisk ikke om jeg hadde turt å fortelle det.
FerdigFødaForAlltid Skrevet 29. mars 2011 #14 Skrevet 29. mars 2011 Du burde gitt han sjansen til å si det til henne selv først. Hvis du faktisk har hatt en samtale med ham om det, så mener jeg at du skulle sagt til ham at han får litt tid på seg til å si det selv, men at du kommer til å gjøre det hvis han ikke gjør det. Jeg mener det er mer fair. Men når det er sagt, så skjønner jeg at du sa det til henne, hvis dette er en god venninne av deg.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #15 Skrevet 29. mars 2011 Hehehe ja det er vel "bro`s before hoes\ho`s,dem pleier å si... Og jentene sier: chicks before dicks :-)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #16 Skrevet 29. mars 2011 Syne du gjorde det riktige her. Står respekt av det!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #17 Skrevet 29. mars 2011 Jeg angrer litt nå fordi hun ble så sint. Men samtidig sitter jeg som alenemor til to barn i dag fordi min mann var utro som bare det mot meg og ingen turte å si noe til meg. Jeg sa også det til mannen hennes på lørdag at jeg har ingen ønsker overhodet om å se henne ende opp som meg. Og det var han jo enig i, men de har prøvd å få barn i fire år og denne utropraten har jeg tatt med han gjentatte ganger gjennom denne tiden uten at han har bedret seg. Så dette er ikke bare nye ting, det er ting han har gjort over lang tid. Og min erfaring er at menn som er slik kommer alltid til å være slik - ihvertfall i det forholdet de allerede misbruker. Jeg hadde blitt sint på min venninne selv om hun hadde visst ting over så lang tid uten å si noe. Men jeg har tatt det med han flere ganger og har håpet at han skulle sjerpe seg fordi jeg tror hun vil ta et brudd ekstremt hardt. Æsj... hi
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #18 Skrevet 29. mars 2011 Om han hadde sagt noe i det hele tatt,så hadde det sikkert vært en versjon som er veldig anderledes enn sannheten....
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #19 Skrevet 29. mars 2011 Har som sagt gitt han fire år på å si det selv og har satt hardt mot hardt flere ganger og sagt at hvis ikke han sier det selv, sier jeg det. Han har et par ganger sagt til meg at han har sagt det til henne, men forsnakket seg senere og det har da vist seg som løgn. Så..jeg måtte bare si det til slutt. Når jeg har prøvd å få han til å si det selv har jeg også sagt til han at sjansen for at de kommer gjennom det er større om han sier det selv.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #20 Skrevet 29. mars 2011 Hadde mine venninner visst og holdt kjeft om det så hadde jeg kuttet de tvert. Og kanskje hatt meg med mennene deres og latt være å si hvor lett bytte de var. Hva feiler det folk som skjuler slikt?? Tipper de har vært utro selv og er redd karmaen som er så poppis å tro på klasker de selv i bakhovve!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #21 Skrevet 29. mars 2011 Det er vel på grunn av jenter som deg 11.23 som gir menn sjansen til å være utro...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #22 Skrevet 29. mars 2011 Bra du sa det. Og om hun er av de nepeskell damene som dukker hodet i sanden, holder hendene for øret og roper "bla bla bla" så får det være hennes problem. Siste sort spør du meg.. Men flott at vi med ryggrad også får beskjed og kan ta et valg om man vil forbedre mannen eller kassere han som notorisk utro.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #23 Skrevet 29. mars 2011 mm- var det jeg sa til henne. At jeg mener at vi jenter må stå sammen og at alle har rett til å ta valg for sitt eget liv. Om hun velger å beholde han, velger hun i det minste det helt bevisst uten å bli lurt. hi
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #24 Skrevet 29. mars 2011 Hvis du har visst om det i 4 år,vil jeg tro hun føler seg litt sviket. Det er ikke sagt at hun tar til fornuft og blir blid igjen på deg heller. kanskje hun forbinder deg med utroskapen. Jeg vet ikke om jeg hadde stolt på venninnen min igjen hvis hun hadde visst at kjæresten min var utro i fire år da..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #25 Skrevet 29. mars 2011 Nei, det forstår jeg. Og om hun retter mye av sinnet sitt til meg fordi det er lettere for det så bare være. Jeg har heller ikke latt som ingenting i fire år. Jeg har tatt han for det flere ganger og ville skåne henne så lenge det var et lite håp for at han skulle ta seg sammen. Hun og jeg har bare vært gode venninner de siste to årene også, så før det var ekstra vanskelig. Den gangen ville hun garantert ikke trodd meg. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå