Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #26 Skrevet 26. mars 2011 Opplever en del korttenkte øyeblikk, men rekker alltid å "skjerpe sansene" før andre merker noe. Heldigvis! Men jeg har en greie for at jeg ikke tåler å se applaus på TV. Jeg begynner nemlig ALLTID å klappe med når de klapper, selvom jeg sitter hjemme i sofaen. ... Det er alltid like flaut - hverfall siden jeg egentlig er ganske sjenert og forsiktig, og ikke klarer å tenke over det når jeg er hos venner heller.. Off!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #27 Skrevet 26. mars 2011 Hahaha, venninna mi hadde et skikkelig dumt spørsmål en gang: "Hvorfor er det ingen som har vært på sola?", hvorpå jeg svarte "Ehhh ... Fordi det er så veldig varmt der, kanskje?". Hennes geniale oppfølgingsspørsmål var: "Jammen, kan de ikke bare gjøre det på natta da??". Det har gått åtte år, og hun får enda høre det ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #28 Skrevet 26. mars 2011 På videregående skole hadde vi en lærer som en dag ga oss utrolig mye lekser. Jeg ble helt satt ut og ropte ut "Er dette skjult kamera eller?". Følte meg utrolig dum. Noen ganger kommer tankene ut munnen og da blir det veldig flaut. Har også hatt en korttenkt lærer på skolen. Hun snakket om ydmykelse i media i en norsktime. Og da kom hun med følgende eksempelet: Se for dere deres egen mor NAKEN mens hun har samleie med en HEST på forsiden av se og hør, hva hadde dere følt da? Hele klassen satt bare helt stille å måpte..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. mars 2011 #29 Skrevet 26. mars 2011 søsteren min karte å si "er enebakk en kommune" og jeg svarte jo "ja", hvor henne sier "å så det ligger ikke i akershus kommune altså?" tror vi lo i to timer etter på. da jeg var gravid så ble jeg spurt om hvor gammel jeg var, og det husket jeg ikke. så jeg måtte regne meg frem til alderen min. da føler man seg passe oppegående
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #30 Skrevet 26. mars 2011 Jeg skulle gi en av min manns kompiser et kompliment for fint og ikke minst uvanlig navn på datteren hans. Og fulgte opp med at det var så kjedelig med alle de som tok navn fra topp ti lista. Hvorpå jeg skulle komme med et eksempel og brukte hans navn!
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 26. mars 2011 #31 Skrevet 26. mars 2011 Haha, jeg glemmer alderen min titt og ofte, selv om jeg ikke er gravid. Husker spesielt en gang, jeg var 15 år og skulle få ordnet meg et sånt låne-pass på videosjappa. Mannen i kassa spurte hvor gammel jeg var, og jeg sa "17! Nei, 14! Eh... (tenke tenke) 15!". Herregud, som jeg lo.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #32 Skrevet 26. mars 2011 Hahahaha, nå lo jeg høyt her 23:56, du minnet meg og meg selv
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #33 Skrevet 26. mars 2011 Gjorde en del teite ting som barn. For eksempel var klassen delt i to i enkelte timer. Jeg stod en morgen sammen med noen som var fra den andre gruppa, og da de gikk til time fulgte jeg etter dem. Fryktelig pinlig... måtte jo snu etter hvert. Har også skjedd et par ganger at jeg leier en sykkel og skal sette den fra meg, og så står det folk der som jeg blir opptatt av og leier sykkelen for langt. Må dermed snu og leie sykkelen tilbake, og sette den fra meg :-P
Gjest meg&mini Skrevet 27. mars 2011 #34 Skrevet 27. mars 2011 Morsom tråd!!! Jeg har mange korttenkte øyeblikk i løpet av en dag. Spesielt hvis jeg er opptatt med andre ting. Veldig ofte har jeg tatt meg selv i å holde mobilen opp til øret, etter å ha sendt en melding, og jeg kan gå rundt sånn i flere minutter. En gang ringte jeg mamma og sa: Hei thea, det er mamma.. Jeg har tatt med meg mobilen inn i dusjen, hatt på tøfler i dusjen, sagt ''Glad i deg'' til feks kassedama på matbutikken (og til andre folk som jeg egentlig ikke kjenner feks telefonselgere) lista er lang, jeg kommer bare ikke på mer:)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #35 Skrevet 27. mars 2011 Jeg og mannen min pleier alltid å avslutte telefonsamtaler med "elsker deg", og jeg kan love dere at det er ikke bare mannen min som har fått hørt det før jeg legger på. Flaut. En gang skulle jeg hente noe som ble gitt bort på finn.no som ble gitt bort et godt stykke unna der jeg bor. Jeg kjente overhodet ikke de som skulle gi bort det jeg hentet, men før jeg kjørte sa jeg "Tusen takk, snakkes!!". Haha, de så bare rart på meg og vinket forsiktig..Vi kommer jo mest sansynlig aldri til å snakkes igjen.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #37 Skrevet 27. mars 2011 Jeg husker en av de første dagene jeg var alene med sønnen min etter fødselen og mens han sov skulle jeg lage meg noe mat. Plutselig kom jeg på at "Herregud, jeg har jo ikke gidd han mat en eneste gang siden etter han ble født ! Jeg må forte meg å finne noe han kan spise!" Tok faktisk ett minutt eller to før jeg kom på at babyer ikke spiser mat hehe Tror jeg får skylde på ammetåken Og det med alder glemmer jeg hele tiden også... 23? 24? 26? Ikke så lett å huske på hehe
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #38 Skrevet 27. mars 2011 Var på en sommerutefest en gang, hvor det utpå morgenkvisten begynte å regne. Oppdaget min venninnes mobil som lå igjen etter at hun hadde gått, tok den med meg hjem og sendte en tekstmelding hvor jeg skrev at jeg hadde tatt vare på den. Hahahahaha...ledd mye av det. Min unnskyldning var en meget høy promille......:-D
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #40 Skrevet 27. mars 2011 Denne har jeg gjort mange ganger...: Jeg finner ikke mobilen min og ber noen ringe den. Så finner jeg den og trykker på den og bryter ut "Oi! Tapt anrop, jo!"....
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #41 Skrevet 27. mars 2011 Da jeg skulle melde sønnen min inn i barnehagen skrev jeg for sikkerhets skyld BÅDE feil måned og feil år på fødselsdatoen hans... Min egen alder har jeg gitt opp å huske for lenge siden som dere skjønner...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #43 Skrevet 27. mars 2011 Korttenkte øyeblikk? Omtrent en million sammenlagt. Hadde vært en langweekendtur til London, og var tilbake på jobb i blomsterbutikk påfølgende mandag. Inn kommer det en kar med en treningsdress det står Hønefoss på. Da han forlater butikken, roper jeg etter ham: "Så du er fra Hønefoss? Så kult!! Det er jeg også!" Kremt... Vi befant oss jo I Hønefoss, og de andre kundene var sikkert mest sannsynlig også derfra. Det er juli, det er varmt og inn kommer en kar med stort hvitt skjegg. Da han går, sier han: "Hade!" Og jeg? Jeg sier "God Jul". Sjefen min holdt på å dø av latter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå