Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Noen ganger så går det kanskje litt fort i svingene i toppetasjen, jeg vil høre om dine korttenkte øyeblikk! Kan begynne med å fortelle om min søster idag: Hun var på besøk hos meg, men skulle til å gå til bussen. Jeg kunne ikke finne mobilen min, så bad hun ringe den. Hun ringte mens hun gikk til bussen. Jeg fant mobilen, og la på. Så fikk jeg melding etter en stund: "Fant du mobilen?". Jeg svarte på tull på det åpenbare: "Nei, forstår ikke hvor den er!". Fikk til svar: "Åh, dumt. Håper du finner den snart:)" Måtte flire litt av hun da, fikk melding av henne like etter på hvor hun bare skrev "Hahaha, herregud."
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Hehe, jeg blir flau av denne selv, men tør påstå jeg er rimelig oppegående tross følgende hendelse; Jeg var ute å kjørte i skikkelig ruskevær og skulle ned en lengre bakke og ut på hovedveien. Midt i bakken mistet hjulene sitt feste og startet å skli. Jeg pumpebremset som en gal men uten hell. Jeg fikk totalt panikk, åpnet døren og stakk foten ut mot bakken for å bremse............... Trenger vel neppe si noe mer.....
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 En gang spurte jeg mannen min om det fantes folk som spiste kukjøtt. Blir fortsatt mobbet for dette.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Ha ha.. Lo godt av hun som skulle bremse med foten:)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 Bremsedama her; jeg ler godt av det selv også i ettertid. Selv om det tok noen år før historien kom ut. :-PPP
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #7 Skrevet 26. mars 2011 Hehe, jeg har en litt lik din historie HI. Det var på ungdomsskolen, gikk vel i 10ende. Jeg gikk i samme klasse som mine to bestevenninner. Hun ene var hos tannlegen, men hadde glemt mobilen sin på skolen, så den andre venninnen min tok vare på mobilen i lommen sin. Så plutselig tikket det inn en melding på mobilen, og den ble tatt inn av læreren. Da presterer jeg å sende melding til venninnen vår som var hos tannlegen: "Haha, mobilen din ble nettopp tatt inn av læreren!". Tenkte jo ikke på at meldingen jeg sendte ikke kom lenger enn til mobilen som lå på kateteret.
Gjest Skrevet 26. mars 2011 #8 Skrevet 26. mars 2011 En kompis av samboer spurte meg en dag vi satt her og så på tv. Du, hva pleier du å si? EN rett sving, eller EI rett sving? Og jeg svarte bestemt at jeg sier EN rett sving. Han ga meg tommelen opp, og jeg ble faktisk litt glad.... Gikk en stund før jeg skjønte den, og nå flere uker etter blir jeg fortsatt flau av tanken
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #10 Skrevet 26. mars 2011 Svinger er vel oftest ikke rette, men svingete;)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #13 Skrevet 26. mars 2011 Gikk en kveld og blåste ut lys før jeg skulle legge meg.Til slutt går jeg bort til tv`´n og blåste bestemt på avknappen!2ganger,;=)
Gjest Skrevet 26. mars 2011 #14 Skrevet 26. mars 2011 HAHA det varmer litt at jeg ikke er den eneste som ikke skjønte den
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #15 Skrevet 26. mars 2011 Jeg hadde spist frokost og hadde drukket melk og spist mat. Etter en stund var mannen min også sulten men kunne ikke finne melken. Han spurte hvor den var og jeg sa bestemt at den selvfølgelig står i kjøleskapet. Men den gang ei. Etterhvert fant han den i skapet der vi har kopper og fat.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #16 Skrevet 26. mars 2011 Hahahahaha *flau* Jeg har så mange korttenkte øyeblikk at det skulle ikke vært lov en gang... Kan jo nevne noen.. Husverten var å fiksa noen rør under kjøkkenvasken vår, og når han var ferdig sier han"Ja, nå er røret tett som en sil". Og jeg takker og sier at det var bra... Og rett etter han er gått banker han på og kommer inn igjen og sier han har glemt rørleggersprekken sin.. Og jeg går bort og skal finne den til han. Hehe Og veldig ofte mens jeg snakker i mobilen, begynner jeg å lete overalt.. etter MOBILEN!!! Merkelig... kan ikke finne den noen plass 23.18
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #17 Skrevet 26. mars 2011 Jeg satt sammen med en liten vennegjeng i studentperioden og så på X-files på tv. Veldig spennende og veldig skummelt.. Scully var i fare og gikk nede i en kjeller.. Monsteret sto ganske nærme.., så dyttet foten til Scully borti en skrustikke som lå på kjellergulvet og det laget en liten lyd. Såpass med innlevelse hadde jeg at jeg tok fingeren foran munnen min og hysjet på henne:)
TrueHæppiness Skrevet 26. mars 2011 #18 Skrevet 26. mars 2011 Jeg skulle imponere med mine kunnskaper om bilmotorer (som forøvrig ikke eksisterer). Jeg kunne gledelig konstatere at en 1,10 motor var lang større enn en 1,6. Det ble bare stille ved siden av meg, helt til jeg ble spurt om hvor mye 1,10 var:D Skal ikke tøffe meg mer:p
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #19 Skrevet 26. mars 2011 Skjønte ikke den heller jeg... Selv er jeg ekstremt distre. Det er en skam. Seinest for en havtime siden spurte mannen min om jeg hadde sett mobilen hans. Vi har like mobiler. Jeg hadde min i ene hånda og hans i den andre, av en eller annen grunn. Så jeg tilbød meg å ringe hans mobil. Ringte og det vibrerte i den andre hånda mi. Jeg tok den og sa "Hei, Petters telefon?" Verste er at sånt er hverdagskost hos oss. Når jeg er gravid har jeg ikke hjerne.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #20 Skrevet 26. mars 2011 Var på fest, temmerlig full og skulle finne fram mobilen for å få mannen til å gå imot meg. Under bordet lå både min egen veske og ei veske til. Jeg begynte da å lete i feil veske, noe som ble misforstått litt. Ei som ble skikkelig sur. Følte meg temmerlig dum der og da...men ler av det nå i ettertid. Litt mye ølbriller på siden jeg greide å leite i feil veske.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #21 Skrevet 26. mars 2011 Passer kanskje ikke helt inn her, siden det handler om noen andre men: Hadde ei venninne før som syns det var så genialt å ha kopimaskin hjemme, fordi hvis man bare hadde ett ark igjen, kunne man bare kopiere det, så slapp man å kjøpe ark noensinne igjen! Haha.. ler av den noen ganger enda!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. mars 2011 #22 Skrevet 26. mars 2011 Jeg tar sprøyter i magen når jeg er gravid og de får jeg ganske store blåmerker av . Når jeg var 10 uker på vei spør nevøen min på 20 år om hvorfor jeg har blåmerker på magen og jeg svarer at det er fordi babyen sparker så hardt . Han : oi ,det må gjøre veldig vondt ?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #24 Skrevet 26. mars 2011 Hadde sex med en dust. Lang historie. Men jeg var langt nede på den tiden, maaange år siden. Angrer på det.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #25 Skrevet 26. mars 2011 Jeg har stått med mobilen i ene handa, og ringt til den fra hustelefonen, for å finne den. En gang jeg og samboer skulle ut å reise, vi hadde pakket alt, men jeg kunne ikke finne lommeboken min. Presterte å finne frem mobilen min for å ringe lommeboka. Var i en klesbutikk en gang, glemte at jeg hadde vært i prøverommet og tatt på en genser, og gikk inn i butikken ved siden av med genseren på. Var "heldigvis" ikke alarm på genseren, så det ble ikke noe piping og pinligheter, men det tok noen minutter før jeg skjønte hva jeg hadde gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå