Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #27 Skrevet 26. mars 2011 Syns du hisser deg veldig opp for lite. For at man skal greie et langt samliv som går livet ut så er det viktig at man får litt frihet. Gutte- og jenteturer er en del av det å føle at man er seg selv utenfor rollen som ansvarlig mamma og pappa. At du tar så av for levering en mandag skjønner jeg ikke. Vær raus med hverandre. Det vil gi dere mer på sikt. Har man en holdning om at man unner den andre dette og leverer og lar mannen sove så vil dette være en selvfølge andre vei også. Det er vel ingen tvil om at kjærligheten mellom to personer vil blomstre mer hvis man er raus og gir hverandre rom i hverdagen. Hvor ofte får man mulighet til å ha gutte- og jenteturer? Det er ikke hverdagskost så la mannen få kose seg disse dagene. En annen gang er det din tur. En mandag i løpet av et langt liv koster deg ingenting!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #28 Skrevet 26. mars 2011 Jeg skjønner han veldig godt jeg. Hadde jeg vært på tre dagers fylletur ville jeg også sovet lenge på mandagen..... Men det funker ikke alltid når man har barn, Noen ganger må man bare bite i det sure eplet og gjøre sine plikter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå