Gå til innhold

huff sommeren ser mørk ut....

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha klarte å snakke deg ut av babysvømmingen nå ja..akkurat som om noen tror på den dustete unnskyldningen din..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Sjekk ut www.lillevintage.no

De selger brukt og utstillingsklær til en billig penge. De har hatt butikk på Sagene, men tror de skal avvikle den og gå over til kun nettbutikk, men mulig butikken fortsatt er åpen.

Sjekk også "gies bort" på www.finn.no

Btw ofte trenger en ikke sommerklær før midt uti juli og da har allerede butikkene sommersalg. små barn må jo ikke nødvendigvis ha egne sommerklær, særlig ikke fra juni av.

Skrevet

Den eneste som fremstår som en dust her er du Mammatil2Små.

Stakkars dine 2 små, som har en sånn dustemamma!

Skrevet

Jeg har forresten sommerklær i str 68/74 fra ifjor, men det er bare gutteklær. Ellers skulle du fått de billig.

Skrevet

Synes det virker som du mobber denne stakkars moren. Skjønner virkelig ikke hva problemet ditt er? Hun spurte ikke etter penger, heller om det var noen som skulle gi bort/ selge klær billig.

Jeg fatter ikke hvor den negativiteten din kommer fra, det er helt uforståelig og unødvendig.

Skrevet

Ville bare nevne at jeg har kjøpt noen bodyer på Nille faktisk. De er god tykk bomull og veldig søte. 2 pk for 59kr mener jeg det var.

Skrevet

Vet ikke om de fortsatt har det men de hadde 7 bodyer til 199 kr på H&M. både langermet og kortermet. Veldig greit når de er så små:-)

Jeg skulle gitt hvis jeg hadde noe, men det meste er alt gitt bort:-(

Skrevet

Hei, har sendt deg PM ang klær!

Skrevet

Hei.

Jeg har ikke noe å gi deg dessverre, da jeg bruker tøyet selv og har gitt videre det jeg hadde.

Men jeg ønsker bare å si at jeg håper du får litt hjelp og overse det mammatil2søtesmå skriver.

Det er ikke ofte folk spør etter klær, og det er selvfølgelig helt greit at folk spør etter klær.

Lykke til med jakten på klær:-)

Skrevet

Synd at enkelte ikke har annet å gjøre enn å rakke ned på andre.

-Jeg synes det er FLOTT at folk gir bort klær, og ikke kjøper alt nytt. Tar i mot alt jeg kan få (neida, jeg ber ikke om klær her nå), kjempe deilig å slippe å kjøpe alt nytt, både for lommeboka sin del og miljøet!

HI har nok bruk for sommerklærne mine selv.

Skrevet

Takk for støtte og mange gode tips, mye lettere til sinns og klar for å bite fatt i nye utfordinger. skal sjekke det med vogn på nav i morra det hadde jo vært fantastisk, for ja det at jeg må bytte vogn har med tilstanden hennes å gjøre.

Det er så mange flotte damer her skjønner jeg :-) at det ikke er noe vits å tenke på hva mammatil2 sier for noe

Most Fruitful Yuki ♥08 + ♥10: Vi bor i oslo og dattera vår er 4mnd

Skrevet

og vi har søk på hjelpestønad ja!! :-) tenk om den går i boks da løser mye seg og om det skulle gå an å få vogn fra nav/hjelpemiddelsentralen ser alt såååå bra ut forhold til sånn jeg følte det igår!

Skrevet

Du vet det at mange må ha internett i dagens samfunn? 1 klassingen min har lekser på internett flere ganger i uka,regner med at vi ikke er de eneste som har det sånn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...