Gå til innhold

Er han teit eller er det jeg som er teit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

he he, han er litt mer teit enn meg da:) Litt!

Hvis min hadde gjemt unna mørk sjokolade så hadde problemet vært løst, men her går det i ren freia melkesjokolade og walters mandler.

Her er det tydeligvis mer viktig å spare en tier eller to enn å se kona i bikini og et sexliv

(for han kjøper sjokolade på tilbud også prøver han å gjemme den)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke to biter sjokolade til kaffen hver ettermiddag er så veldig skadelig gitt. Vi gjør vel alle små ting som ikke akkurat er sunne, noen røyker, noen overspiser, noen spiser for mye fett, noen er sofagriser osv. Min mann spiser sunt, er veltrent, slank og i god form, så den sjokoladebiten hver dag bekymrer meg virkelig ikke..

Men jeg synes fremdeles det er utrolig vittig at mannen din gjemmer sjokolade rundt i huset da. Du får be han huske på hvor sjokoladen var på tilbud også får dere ta lørdagshandelen i den butikken. Da har begge gjort sitt, dere får billig sjokolade men bare på lørdagene ;)

Skrevet

Nei jeg mente ikkke mannen din sine to biter til kaffen altså, de er det ikke så farlig med.

Jeg mente om mannen min skuller spise sjokoladeplatene han kjøper hver dag, altså en diger sjokolade. Ikke noe negativt til mannen tin. Mørk sjokolade er stappfull av antioksidanter og det anbefales vel å spise litt av det hver dag:)

Jeg gjør det selv jeg altså, om jeg husker å kjøpe, og den plata kan ligge en hel uke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...