Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #28 Skrevet 23. mars 2011 jeg fikk 9000 og han 22000 før endring!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #31 Skrevet 23. mars 2011 Om man har krysset av for at man kun vil ha den på nett så kommer den myyyye senere
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #32 Skrevet 23. mars 2011 WTF 13;:53 115. 000 i baksmell omg......
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #33 Skrevet 23. mars 2011 Jeg får igjen 38 000, sambo 3000. Regnet med at jeg skulle få rundt 10 000, så jeg er veldig fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #34 Skrevet 23. mars 2011 Jeg skulle få igjen 24 000 kr *svært lykkelig* - og så sjekka mannen og ødela den;( -25 000 kr. Typisk:p
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #35 Skrevet 23. mars 2011 30 000 kr og jeg er overlykkelig! Selv om samboeren fikk 10 000 i baksmell. Dødsbra uansett!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #38 Skrevet 23. mars 2011 Sto at vi skulle få igjen over 30 000, men det stemmer ikke helt, har noe som skal føres på så vi får vel igjen 20 000 omtrent. Helt ok, vi hadde egentlig regna med baksmell, men tydeligvis hjalp det å justere opp skatten siste halvåret. Tjente helt greit i fjor i tillegg og har penger på bok. Tror vi skal være så kjedelige at vi bruker pengene på å betale ned litt ekstra på billånet.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #39 Skrevet 23. mars 2011 hva jeg og mannen får, vet kun ALTINN.....grrrrrrr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå