Gå til innhold

Hvordan gikk skatten da jenter??


Anbefalte innlegg

Skrevet

32 500 kr.! Å godt var det! =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk 9000 og han 22000 før endring!

Skrevet

Om man har krysset av for at man kun vil ha den på nett så kommer den myyyye senere

Skrevet

WTF 13;:53

 

115. 000 i baksmell omg......

Skrevet

Jeg får igjen 38 000, sambo 3000. Regnet med at jeg skulle få rundt 10 000, så jeg er veldig fornøyd!

Skrevet

Jeg skulle få igjen 24 000 kr *svært lykkelig*

- og så sjekka mannen og ødela den;( -25 000 kr. Typisk:p

Skrevet

30 000 kr og jeg er overlykkelig!

Selv om samboeren fikk 10 000 i baksmell. Dødsbra uansett!

Skrevet

Sto at vi skulle få igjen over 30 000, men det stemmer ikke helt, har noe som skal føres på så vi får vel igjen 20 000 omtrent. Helt ok, vi hadde egentlig regna med baksmell, men tydeligvis hjalp det å justere opp skatten siste halvåret. Tjente helt greit i fjor i tillegg og har penger på bok. Tror vi skal være så kjedelige at vi bruker pengene på å betale ned litt ekstra på billånet.

Skrevet

hva jeg og mannen får, vet kun ALTINN.....grrrrrrr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...