Gå til innhold

Hvordan gikk skatten da jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

uten endringer så mente de at jeg skal få tilbake 14.000.

Så da regner jeg det blir mellom 10.000 -18.000 når endringene er gjort!

HURRA!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten endring 8000! Så vi får se hva det blir når endringer er utført, men tror ikke det blir store forskjellen! :)

Blir ett fint tilskudd til bil lappen! :D

Skrevet

DEN ER STUCK HOS ALTINN!!!!

Skrevet

+23.000,-. Men endringer må gjøres så havner mellom 20.000 - 25.000 i pluss.

Skrevet

ca 12000 i baksmell. Hadde regnet med litt, så det går helt greit. Det er jo også billigere med baksmell enn å få tilbake sånn totalt sett.

Skrevet

Aner ikke. Altinn har kræsja, og det kom ingenting i postne i dag

Skrevet

Jeg er utestengt fra altinn.. Men regner med det blir ca 10 tusen:)

Skrevet

Siden det først er snakk om skatten her og alltinn ikke funker:

Jeg er student, har studielån, kontantstøtte, barnetrygd og barnebidrag som eneste inntekt. har litt gjeld. Får jeg igjen på skatten da? Eller blir det akkurat null ?

I tilfelle det er noen som har greie på det.

Skrevet

Fikk igjen 13000 i fjor, men måtte betale 133 (!) kr i år.

Samme lønn, samme lån (selv om noe mer er nedbetalt da) Har tabelltrekk.

Why?

Skrevet

Betal 34 kroner i tilleggsforskudd. Restskatt under 100 kroner blir ikke krevd inn.

Får selv tilbake 1.500 kroner. Mannen får en tusenlapp han også. Han har økt med over 100.000 kroner i lønn, vi endret ikke på skatteprosenten og regnet med en del baksmell, men heldigvis slapp vi. Hadde spart opp til restskatten allerede, så de pengene kan vi bruke om sommeren. Deilig, nesten som å få enda mer tilbake.

Skrevet

8500,- igjen.. Fornøyd.

Skrevet

*stikker fingrene i øra* LÆLÆLÆLÆLÆLÆLÆLÆLÆLÆLÆÆÆÆ!

Skrevet

16 000 til meg og 18 000 til mannen. Deiligt!

Skrevet

Har ikke sjekka. Det kommer jo i posten før eller senere likevel, hvorfor stresse?

Skrevet

100 000, men det er feil, et salg som ikke er registrert inn.

Tror jeg skal gå i 0.

Skrevet

Vi får igjen totalt ca. 40 000,- , men dette er før evt. endringer... Har ikke sjekket det enda.. Men skal man føre opp utgifter til barnehageplass? Så det stod et punkt med utgifter til barnepass, men har ikke satt meg inn i rettledningen enda;-)

Skrevet

Har ingen aning, men har hatt 3 120 000 alene pluss tre barn i hele fjor alene, betalt inn 166 000 i skatt, så håper å få igjen, men man vet jo aldri

Skrevet

Jeg får tilbake 24 tusen!! mannen har ikke kommet inn på altinn enda,men han får sikkert deobbelte av meg:S

Helt greit! Min måte å "spare" på.

Skrevet

Aner ikke.

Gidder ikke sjekke på nett, så for vente til sambo åpner brevutgaven. For tror ikke jeg gidder åpne den umiddelbart heller...

Skrevet

29 000 før endringer. . . (vet ikke om jeg må gjøre endringer.. men har en flink bror og far som vet alt om dette ;)

Skrevet

vesle jumbo, vesle sambo og amandus dokkemann

Skrevet

så vidt på plussiden, akkurat som jeg regnet med! Sparer heller på bankkontoen min enn hos skatteetaten for å si det sånn! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...