Gå til innhold

Hvordan gikk skatten da jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

uten endringer så mente de at jeg skal få tilbake 14.000.

Så da regner jeg det blir mellom 10.000 -18.000 når endringene er gjort!

HURRA!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten endring 8000! Så vi får se hva det blir når endringer er utført, men tror ikke det blir store forskjellen! :)

Blir ett fint tilskudd til bil lappen! :D

Skrevet

DEN ER STUCK HOS ALTINN!!!!

Skrevet

+23.000,-. Men endringer må gjøres så havner mellom 20.000 - 25.000 i pluss.

Skrevet

ca 12000 i baksmell. Hadde regnet med litt, så det går helt greit. Det er jo også billigere med baksmell enn å få tilbake sånn totalt sett.

Skrevet

Aner ikke. Altinn har kræsja, og det kom ingenting i postne i dag

Skrevet

Jeg er utestengt fra altinn.. Men regner med det blir ca 10 tusen:)

Skrevet

Siden det først er snakk om skatten her og alltinn ikke funker:

Jeg er student, har studielån, kontantstøtte, barnetrygd og barnebidrag som eneste inntekt. har litt gjeld. Får jeg igjen på skatten da? Eller blir det akkurat null ?

I tilfelle det er noen som har greie på det.

Skrevet

Fikk igjen 13000 i fjor, men måtte betale 133 (!) kr i år.

Samme lønn, samme lån (selv om noe mer er nedbetalt da) Har tabelltrekk.

Why?

Skrevet

Betal 34 kroner i tilleggsforskudd. Restskatt under 100 kroner blir ikke krevd inn.

Får selv tilbake 1.500 kroner. Mannen får en tusenlapp han også. Han har økt med over 100.000 kroner i lønn, vi endret ikke på skatteprosenten og regnet med en del baksmell, men heldigvis slapp vi. Hadde spart opp til restskatten allerede, så de pengene kan vi bruke om sommeren. Deilig, nesten som å få enda mer tilbake.

Skrevet

8500,- igjen.. Fornøyd.

Skrevet

*stikker fingrene i øra* LÆLÆLÆLÆLÆLÆLÆLÆLÆLÆLÆÆÆÆ!

Skrevet

16 000 til meg og 18 000 til mannen. Deiligt!

Skrevet

Har ikke sjekka. Det kommer jo i posten før eller senere likevel, hvorfor stresse?

Skrevet