Gå til innhold

Jeg er så takknemlig for å være stemor


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, du berører et kjent ordtak, frk Velferdsrett, "uansett hvor du snur deg, så har du rumpa bak!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da syns jeg du skal la være å skrive at "VI har tre barn", Squaw. Dere har TO, og du har en fra før. Hvorfor lyve om det liksom?

 

Lurer på hva du lyver om ellers her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Squaw skrev at hun hadde kreft, men jeg har sett bilde av henne. Hun har LANGT hår, det har ingen kreftpasienter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmetråkkende Squaw har hatt kreft jo. Lymfekreft om jeg ikke husker feil. For mange år siden.

 

Hva har dere imot den dama egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt i samme situasjon, det ser ikke ut til at samboeren min og jeg kan få barn. Og da føler jeg meg så privilegert som har stesønnen min :) Er utrolig glad i ham, og har et kjempegodt forhold til moren hans. Hun sier at hun er veldig takknemlig for at han har meg. Vet jeg har vært heldig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske jeg hadde hatt en stemor som deg HI. Min stemor tåler ikke meg og broren min fordi hun er sjalu på pappas fortid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe bra at du opptrer som en ekte stemor skal :)

 

blir glad når jeg hører om slike tilfeller som deg der du elsker barna og kommer godt overens med deres biologiske mor :) lykke til videre og kos deg masse med barna :D

 

*har hatt motsatt opplevelse der såkalt "stemor" svertet min mor, i forsøk på å ta oss fra henne, og ja hun faktisk forsøkte* så bra å høre om tilfeller der dette ikke skjer :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...