Gå til innhold

Jeg er så takknemlig for å være stemor


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsket meg barn i mange år, men fant etter hvert ut at jeg ikke kan få. Det var et tungt slag. Min eksmann gikk fra meg fordi han også ønsket seg barn, og han ville ha biologiske barn.

 

Etter noen år møtte jeg Mannen I Mitt Liv! :) Han har to skjønne barn fra et tidligere forhold, som bor hos oss og er hos moren sin annenhver helg og i en del av feriene. De var bare 1 og 3 år da vi ble sammen.

 

Jeg kunne ikke vært lykkeligere om disse to nydelige barna hadde vært mine egne, jeg elsker dem så høyt. Moren deres og jeg kommer godt overens.

 

Jeg følte for å fortelle om dette fordi jeg har lest så mye negativt her om ha stebarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Antarctica

Så hyggelig at du fikk denne muligheten, og det med mannen i ditt liv!

 

Og du slipper en lang og uttværende adopsjonsprosess osv, du får leve et liv med mann, barn og familie som du ønsket.

 

Gratulerer som stemor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du har frarøvet en annen mor hennes barn.. jammen nok et eksempel på et prakteksemplar av en stemor!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23:22, du har et merkelig syn på ting.

 

HI, jeg ble glad av å lese det du skrev. Mine barn har også en stemor, hun er gull verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan vet du at hun har frarøvet en annen mor sine barn. Hvordan vet du at det ikke dreier seg om at denne mora faktisk har gitt fra seg sine barn.

Mange kvinner som gjør det, som velger alkohol, rus, og alt mulig annet før barna sine. Noen velger egen lykke, uten barna sine. Det er faktisk ikke slik at alle mødre setter barna sine først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Ja, 23.32, for et hvert barn kan bare være glad i én person. Det er vedtatt av Kongen i statsråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja for det er helt sikkert stemor som har bestemt at barna være hos henne og ikke sin biologiske mor. du klarer ikke tenke tanken at den avgjørelsen er det enten mor og far som har tatt sammen eller har blitt bestemt av høyere hold? sa hun noe om at disse barna kalte henne mamma? stort sett alle som skiller lag og har barn vil finne en ny mann/kvinne. disse menneskene vil bli en naturlig del av barnas liv uansett og det finnes vel ikke noe bedre enn stemødre/fedre som elsker stebarna sine?

 

hva om disse barna bodde hos sin mor da.. med en stefar som elsket dem? ville du ha skreket opp om slemme slemme stefar som frarøvet faren barna sine?

 

håper virkelig du passer på å være medisinert når du går ut blandt folk slik at du holder de upassende meningene dine for deg selv. jeg blir helt svett av å tenke på at slike som deg går løse uten tilsyn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her....du 23:22, der er mannen min og hans eks som har blitt enige om at barna skal bo hos oss og ha fast samvær med henne. Det er en løsning som fungerer godt for alle, ikke minst for barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel.... de alle fleste av oss har full frihet og det er ikke så veldig mange som trenger ledsager. jeg vet du trenger det men jeg er ganske sikker på at du ikke har det. derfor håper jeg du blir medisinert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og for deg ..

 

Hva i all verden gjør du forresten inne på dette forumet hvis du ikke har overtatt mors rollen??

Du skriver jo selv at du ikke kan få barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men for faen da?! Er det virkelig mulig å skrive dritt i en sånn tråd også nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Ja, HI kan ikke få barn, og de som ikke har barn kan ikke være her, ikke de som bare har adoptert heller, eller de som bare er stemødre, fostermødre eller prøvere; eller som har hatt surrogatmor i USA.

 

Og de som ikke er gift kan ikke kalle samboeren for mannen sin, og de som er elektrikere kan ikke si de har en utdannelse, og så videre og så bortetter. Ta to tabletter, nei, ta tre når du er i gang, 23.50, det trenger du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Jeg tror det er omvendt, jeg, uten å kjenne Squaw, det er visst mannen hennes som er en stefarspikk. Og som raner barnet fra en ekte far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tror det er flere engasjerte her inne som selv har tatt den rollen og fyller den eksrtra godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pahahahahahahasla! :oD

 

Jo, det stemmer - husets herre er en sånn fryktelig, fryktelig mann. Den biologiske faren til min eldste ønsker ingen kontakt, og jaggu er ikke mannen min en sånn kjip jævel at han stiller opp og er pappa for alle tre ungene, enda den eldste ikke er hans,

 

Uffameg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøm hele pilleglasset du. og ikke la hatet for dine egne barns stemor gå utover HI. hun kan vel ikke hjelpe for at din eks' nye kvinne er en bedre mor enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg tror trollet i denne tråden er en tragisk bitter dame uten omsorgsevne, som er fradømt hovedomsorgen for barna sine, og som skummer seg opp ved tanken på stemødre generelt, og egne barns stemor spesielt. For der det fins en stemor, fins det en skuffet mor i kulissene, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Jeg skjønner altså ikke at mannen din har samvittighet til det! Syns han burde ta et par runder her på forumet, så får han se hvordan familier skal organiseres. Fasiten er klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er supert HI. jeg tror det er veldig mange stemødre og stefedre der ute som gjør en super jobb med sine bonusbarn. og at de og barna er en berikelse for hverandre.

 

sånn er der her også, at stemor er en bonus for småen. det vet jeg for han har snakket litt om at jeg og pappaen burde bo sammen å gifte oss siden vi har han sammen. og når jeg sier "hva med stemor og stesøsknene dine da? hadde jeg og pappa bodd sammen så hadde du ikke vært så heldig å hatt dem" (jeg sier navn da :P ) så syns han det er greit at vi ikke bor sammen for han ville ikke vært uten dem :)

 

det dumme på sånne her forum er at uansett hva man gjør så er det feil.

har man barna 100 % så frarøver man de en far eller en mor, og man har vært dum og løsaktig som har fått barn med en sånn person. har man vanlig samvær så er man egoist som frarøver en far eller mor å ha barna halvparten av tiden. har man 50 % så er man uansvarlig for barna trenger ett hjem

 

man kan ikke vinne her inne.

 

men du vet best og ikke bry deg om de sure menneskene som ikke vet noe om deres liv og kommer med sure oppstøt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einig 23:50 - det blir skikkeleg feil når stemødre skal diskutere selvangivelse, puppehår, skuffande matlaging, kåtskap og prisar på parkdresser som om ingenting har hendt. Alle med litt gangsyn ser jo at dette er tema som er forbeholdt oss biologiske mødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einig 23:50 - det blir skikkeleg feil når stemødre skal diskutere selvangivelse, puppehår, skuffande matlaging, kåtskap og prisar på parkdresser som om ingenting har hendt. Alle med litt gangsyn ser jo at dette er tema som er forbeholdt oss biologiske mødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...