Gå til innhold

hvor mange oldeforeldre har dine barn i live?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ungene mine er utrolig heldig de har 7 oldeforeldre i live og jeg er utrolig glad barna får kjenne dem.

 

vi prøver å se alle ofte men er ikke alltid like lett men vi prøver hvertfall

 

jeg spør fordi jeg hører aldri om andre som har oldeforeldre i live i barnehagen til ungen. eller hos andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min eldste hadde 5, den 6. døde mens jeg var gravid. Min yngste har 2. Har vært et lite mannefall her de siste årene:-(

Jeg selv var så heldig å ha min oldemor i live til jeg var 21. Men hun ble nesten 103 år da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OI, så heldig barnet ditt er =)

Her er det dessverre bare noen få igjen.

Datteren min har sin fars farmor igjen, og de andre barna har sin fars farfar og mormor igjen. Pluss at min farmor forsatt lever. (litt innviklet, men altså 1+1, og 1+2.. hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 oldeforeldre. Oldefar på farssiden døde 10 dager etter minstemann ble født, så de fikk aldri møtt hverandre :-(

 

Samboeren min har ikke sett sin far siden han var liten gutt, så for alt jeg vet er det noen oldeforeldre der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine barn har 7 oldeforeldre i live :)

 

Eldste hadde også tippoldemor i live en stund (min oldemor), men hun døde før minsten ble født

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 tippoldemor, 5 oldeforeldre (hennholdsvis 2 oldefedre og 3 oldemødre) og 3 besteforeldre!

Poden ble født tre dager før min far ble funnet død, så de traff aldri hverandre! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige dere som har mange oldeforeldre i live :)

Her har ungene en Oldemor, min bestemor. Også har de to bestemødre, men dessverre ingen bestefedre da begge døde så alt for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 tippoldermødre, 4 oldermødre, 2 olderfedre (regner ikke med de som er gift med oldermødrene nå. 2 olderfedre som er døde. Ene døde da jenta vår var 1 år. Nå er hun 2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til 12:52

Så skrekkelig trist da:-( At din far aldri fikk se barnet ditt. Og at du aldri fikk vist han/hun fram.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4

Har mye kontakt med min mormor og morfar, ukentlig. Litt kontakt med min mann sin mormor, begrenset mest av geografi. Min farmor er det ikke aktuelt å introdusere de for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun 2. Har aldri hatt oldeforeldre selv og har kun hatt farmor som døde når jeg var 14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit! Følte han var der dagen før de fant han...merkelig...når Mamma kom og sa hun hadde noe å si til meg så så jeg bare på henne og sa at Pappa var død. Hun holdt på å falle i gulvet...jeg bare viste det!

Var forberedt på at det kunne skjedd når som helst (alkoholiker i 25-30 år), det var til det beste, for hans egen del....

 

Litt rart å sette ord på det på denne måten, men håper ikke folk blir helt hysteriske her! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 oldeforeldre (min mors foreldre)

1 oldefar (min samboers mors side)

6 besteforeldre (jeg er skilsmisse barn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To oldeforeldre i live.

 

De er over 90 år gamle og bor på andre kanten av landet, men ungene kjenner dem og har vært på besøk der mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 oldemødre. Hadde en oldefar til han var 1,5år.. Min farfar, som har vert som en far til meg og var som en bestefar til gutten min helt til siste slutt:) Ingen jeg savner mer en han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 år og datteren min, på 1 år, har 4 oldeforeldre som lever. De er 84, 85, 87 og 89 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mine besteforeldre og min samboerens mormor lever. Jeg er litt alternativ og tror at farfaren til samboeren min døde for å gjøre plass til vår sønn. Han døde 4. februar og jeg ble gravid mellom 27-29 februar :)

 

Alle oldeforeldrene er friske (mormoren min er vel den eneste som er redusert) og raske og jeg håper de kommer til å fortsette å være det i lang, lang tid enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Han har 2 oldemødre og 1 oldefar, og så har han 1 tippoldemor som vi skal i 100 årslag til neste helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 oldeforeldre, og 4 tippoldeforeldre(hu ene gikk bort for ikke så lenge siden). som jeg veit av. Usikker på hvor mange det er som lever og ikke på min biologiske far side, siden jeg ikke har treft noen av de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...