Gå til innhold

Har en haug med diffuse og plagsomme symptomer, legene klør seg i hodet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hehe

 

Jeg er ikke lat

 

Jeg synes ikke synd på meg selv

 

Jeg er ikke overvektig

 

Jeg er tilfredstillende trent

 

Jeg er ikke deprimert

 

Minn meg ellers på at du er det siste mennesket jeg prater med om jeg blir deprimert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Definitivt en kombinasjon av ME og en eller annen psykisk sykdom..

 

Men for å si det sånn, det er ikke så veldig unikt med de plagene, du burde bytte lege isåfall hvis han ikke klarer å hjelpe deg med det der..

 

Men du er vel kanskje typen som ikke vil ha den diagnosen som legen stiller.. du vil "feile" noe annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, 23.30: Problemet til HI er jo at legene, i flertall, ikke har stilt noen diagnose.

Men du er tydeligvis medisinsk utdannet, og høyt kvalifisert, som på bakgrunn av dette dibinnlegget fastslår at det DEFINITIVT dreier seg om en kombinasjon av ME og psykisk sykdom.

 

Si meg, hvor dum er du egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en gjeng med kjipe folk som svarer på trådene her inne. Man trenger ikke være overvektig og lat for å ha slike symptomer. Håper legen din har sjekket vitamin B12. Litt mangel av dette kan gi deg minst 7-8 av disse symptomene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det første som slo meg etter å ha lest alle dine symptomer er at, kanskje det har skjedd noe i livet ditt, trauma?? Tap??

 

En handling, trauma, tap, sorg utløser jo masse symptomer som har eller får nesten en endeløs rekke med symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...