Gå til innhold

Tilgi at mannen har hatt et forhold i over et år og i tilegg gjort elskerinnen gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Akkurat graviditeten hadde ikke vært problemet, men det faktum at han hadde gått bak ryggen på meg og jugd for meg i et år hadde jeg aldri klart å akseptere.

Jeg hadde ikke klart å akseptere at mannen hadde hatt sex med en annen to ganger heller jeg da. 1 gang med en kvinne muligens, med mye jobb, om han var ærlig med en gang etterpå og gjorde allt han kunne for å rette opp i det han hadde gjort.

 

En gang kan være en tilfelighet i nedsatt dømmekraft to ganger er ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er 2 forskjeller på utroskap

 

1 - uten følelser, som man kan tilgi!

2 - med følelser, noe som man ikke kan tilgi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei,jeg hadde aldri tilgitt om det hadde pågått i all edruskap over en lengre periode,ALDRI.

Det kan jeg med all sikkerhet si.hvordan kan man stole på en sånn person som har sveket deg og løye for deg i så lang tid?

 

jeg tror jeg rett og slett hadde begynt å hatet han om han hadde gjort noe slikt mot meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det hadde nok vært litt mye å fordøye for min del. Jeg vet ikke om det hadde vært verdt den tida det ville tatt å bearbeide og jobbe seg gjennom noe sånt.

Jeg tror jeg har for god hukommelse til å kunne glemme noe slikt. Ikke det at hun ble gravid, men den følelsesmessige involveringen og det at det har blitt løyet i stor grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...