Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #26 Skrevet 20. mars 2011 Barnas Hus i Sørlandsparken er også som regel heeelt krise på service, Går heller på Barneland eller babycare. Men hvis jeg må på BH så er det et par stykker som er simelig greie. Sjefen er den ene. Alltid super hyggelig med meg! Også en gutt, men når jeg tenker meg om så er det lenge siden jeg har sett han (lenge siden jeg har vært der også) Det er ei skikkelig bisk ei der som det går rykter om blant småbarnsforeldre. Nekta å selge mannen min 4 bilstoler, for hun mente vi fint kunne bruke Maxi Cosi setet en stund til... Veldig spesielt spør du meg. Endte opp på Torshov Bilrekvisita i stede!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #27 Skrevet 20. mars 2011 er selv eks ansatt, sa opp pga ekstremt mye rart der
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #28 Skrevet 20. mars 2011 Barnas Hus har veldig dårlig service.. Ikke kan de kjøpsloven heller! Jeg kjøpte noen sko der (stod de var vanntette, men viste seg at de ikke var det), gikk tilbake med de for å klage siden de ikke var vanntette, og sa at jeg hadde krav på pengene tilbake. Men fikk bare slengt i trynet at jeg måtte ha med kvitteringen (noe man IKKE trenger når det er en reklamasjonssak), selv om jeg sa at man ikke trengte det.. Jeg ble så fra meg at jeg gikk ut fra butikken, og glemte skoene igjen inne. Men mannen min fikk hentet de senere den dagen. Jeg skrev da mail til Barnas Hus Norge, og forklarte situasjonen, og fikk da svart på hvitt på mail at jeg kunne gå tilbake til butikken med skoene og få pengene tilbake. Tok med meg mailen, og gikk til butikken. Men tror du de ville gi meg penger tilbake da? Neida, jeg måtte fortsatt ha kvittering med meg. Ba dem lese mailen, og da hadde de jo ikke annet valg, men vi fikk bare en tilgodelapp, mer kunne de ikke gi oss! Så JA, veldig dårlig service!!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #29 Skrevet 20. mars 2011 Klarer heller ikke den i Arendal, merkelige folk der. Har ikke varene de reklamerer på, sure hvis du vil bytte noe. Var innom med en ullbody, var noe galt med sømmen så knappene løsnet. Da påsto de at jeg ikke hadde kjøpt den der, at de ikke hadde det merket. Gikk da bort til stativet jeg hadde funnet den på og viste dem en helt lik. Møkkabutikk!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #30 Skrevet 20. mars 2011 man må faktisk har kvittering på reklamasjonssaker... er et form for "garantibevis".. så det er ikke dårlig service.... men at de ikke ga pengene tilbake når du viste mail, er dårlig service.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #31 Skrevet 20. mars 2011 Elendig. Har vært innom flere ganger for å kikke på vogn, bilstol, pose og aldri fått hjelp og det er ansatte som ikke har noe særlig å gjøre i butikken. I tillegg måtte jeg betale dobbelt for en litt dyrere ting, fordi det var noe feil med kassa. Jeg betalte med kort. Protesterte heftig, men det hjalp ikke. Ville ikke bli belastet dobbelt fikk jeg beskjed om. Vel det ble jeg, tok kontakt med en gang, ble lovet at det skulle bli fikset innen tre dager. Ingenting skjedde, så skulle jeg få overført pengene innen tre dager, ingenting skjedde. Ringte, sendte epost, møtte opp i butikken. Etter 3 uker fikk jeg pengene tilbake, rimelig forbannet. og har ikke satt mine bein der siden.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #32 Skrevet 20. mars 2011 Barnas hus i kristiansand består av pottesure damer som ikke skjønner hvorfor de må prate til deg:( Skulle kjøpe vogn der til mini i magen for 1 mnd siden. Hadde sett meg ut en simo som jeg har hørt skal være så bra. Ho dama var så sur og så lite intr i å hjelpe meg, at jeg tok med meg gubben og gikk igjen. Sånt gidder jeg bare ikke! Hadde gledet meg til dagen vi endelig skulle kjøpe vogn ( er liksom litt stort.) pengene var spart opp og sto klar på konto. Jeg ble tipset av en kollega om en butikk i Søgne som selger barnevogner. Hun var så fornøyd med vogna og servicen der ute, så vi tok oss turen dit helga etterpå.Det angret vi ikke på. DER kunne de service ;=0 Jeg liker at de som skal selge meg noe har LYST å selge det til meg. Jeg så gleden hun dama hadde over vognene, hjalp oss å finne rette vogna for oss, og tipset oss om andre utstyrsbutikker i kr.sand som har seng osv som vi leter etter. Hun sa det var maaange kunder fra byen som klagde over Barnashus.. Skjønner ikke at de gidder å yte dårlig service egentlig? Vel er de store og har mange gode tilbud,men trenger vel ikke behandle folk som dritt for det om? Dagens utblåsing! Jeg ble bare så skuffa og lei meg når jeg var der.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #33 Skrevet 20. mars 2011 Elendig service på barnashus i sørlandsparken!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #34 Skrevet 24. mars 2011 Håper noen sender denne linken til ledelsen i Barnas Hus, dette er ikke god reklame for dem! Men jeg må dessverre si meg enig med kritikken.. Både på Nordås og Åsane (i Bergen) er det tidvis helt elendig service!! Mange av de ansatte aner ingenting om produktene de skal selge, og de er så utrolig lite imøtekommende når man trenger hjelp. Særlig på Nordås..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #35 Skrevet 24. mars 2011 Bremsene røyk på vogna mi i garantitiden, de lovet meg en erstattnings vogn da vi skulle på ferie to dager senere. Dro hjem med barna og ned igjen med vogna da vi ikke kunne låne vogn før etter noen timer. Så kom det: De hadde overhodet ikke vogn vi kunne låne, men de kunne reparere vår mot at jeg betalte taxi så de fikk delen i tide. Måtte bare punge ut med 250 kr da. Dette var i Sandvika.
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. mars 2011 #36 Skrevet 24. mars 2011 Føler det er litt opp og ned, men stort sett bra på Forus (Stavanger).
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #37 Skrevet 24. mars 2011 Har stort sett bare hatt gode erfaringer med Barnas Hus i Sandvika, jeg, men har ikke hatt noen reklamasjoner eller veldig store kjøp. Bl.a var det ei der som, på eget initiativ, fiksa sittedelen på vogna mi som var festa feil(jeg visste ikke det, det var en ansatt på Babyshop som satte det sammen da jeg kjøpte den)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #38 Skrevet 24. mars 2011 Barnas Hus Strømmen Storsenter. Makan til fraværende service den dagen jeg var der har jeg ikke sett. Dama stod å glodde i kasse, gadd ikke komme bort å spørre om hjelp en gang. Det var ingen i køen og det var kjempe stille den dagen. Jeg gikk bort til kassen og spurte etter noe og da bare pekte hun en retning og sa "der".. javel, that's it?? Skulle se på en seng de reklamerte for. Vel, de hadde ingen senger utstilt en gang! Og ikke hadde de på lager heller, det var bestillingsvarer. Javel... tenkte jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #39 Skrevet 24. mars 2011 Barnas hus i Tønsberg har også helt elendig service! Skulle kjøpe en prampack og tok en av de som hang i butikken. Da jeg kom hjem og tok den opp ser jeg at den var brukt, ingen lapp hang på også var det ingen bruksanvisning. Da mannen kom hjem ringte han og spurte om vi kunne komme å bytte den siden den var full av flekker og søle. Det var greit og han sa han skulle komme innen en time. Han dro en halvtime senere og da hadde de solgt den siste de hadde. Fordi de trodde han ikke kom. Da ble jo han rimelig forbannet og de ble sure på han fordi de mente den var helt ny. Det var en utstillingsmodell. Vi skulle på tur og hadde ikke tid til å vente den tiden det tok å bestille ny. Så da måtte vi bare ta den da. Men de ble altså sure på mannen min fordi han kom å klagde. En annen gang stod det 4 (!!) ansatte å skrudde på en stokke stol mens køen i kassa bare vokste og voskte
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #40 Skrevet 24. mars 2011 Uenig med innlegg over her, Bebito i trondheim har kjempegod service, og i butikken jobber koselig damer man har lyst til å kjøpe babyutstyr av. På Barnas Hus på Lade derimot.... Der virker det som om de ansatte er drittlei jobben sin, tasser rundt i joggebukser, og er generelt lite smilende og inviterende. Jeg klagde på en bagvogn for et par år siden, og jeg fikk ny, ikkeno problem der, men jeg så jo at reparatøren var helt overbevist om at jeg hadde sendt vogna som flybagasje, enda jeg benektet det. Mini var på den tiden 2 uker, og han spurte om jeg trengte vogna raskt tilbake... eh.... JA! haha:) Men jeg må si at de som ble overflyttet fra Reflex som ble nedlagt, de virker som de har en annen innstilling,... selv om jeg regner med de bytter raskt jobb...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå