Gå til innhold

Bare meg eller har Barnas Hus veldig dårlig service?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns de ansatte virker så inkometente, sure, nedlatende, uinteresserte og utrolig lite serviceinnstilte. Og så syns jeg at jeg har merket det på flere butikker.. Altså at "hele" kjeden har udugelige ansatte. Hvofor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har helt UTROLIG dårlig service. Jeg har aldri klaget på ansatte/service i butikker osv i hele mitt liv, men i løpet av 8 måneder har jeg sendt inn klage på dem to ganger.

Skrevet

Kan jeg spørre hva det var du klagde på?

Og hvor i landet denne butikken lå?

hi

Skrevet

Jeg har dessverre opplevd det samme. De har også fint liten peiling på det de selger.

På tide at barnas Hus ser litt på rekrutteringen sin.

Skrevet

Helt enig! Jeg har også for første gang i mitt liv sendt inn klage på dårlig service, til Barnas Hus. Hun var så frekk at jeg nesten gikk ut igjen med gråten i halsen.

Og de tok klagen veldig seriøst, så er veldig glad jeg gjorde det.

Skrevet

Jeg har samme erfaring som deg, med en butikk på sørlandet! Gjennomført dårlig service. Det er leit, for butikken har stort utvalg og er nærme oss.

Skrevet

Barnas Hus har ekstremt dårlig service faktisk. Det har vært ting jeg har vært nødt til å handle der for de har vært eneste forhandler, men jeg har klaget og sagt at det harvirkelig sittet langt inne å ha vært nødt til å brukt de.

Jeg har selv opplevd flere ganger og observert andre kunder, og det må være norges verste kjede når det kommer til service.

Jeg bruker mest avd på Alnabru og Sandvika.

Skrevet

Jeg trodde det bare var meg som var kravstor, men jeg ser her at flere har dårlige opplevelser hos Barnas Hus.... Jeg har ennå ikke opplevd en hyggelig handel i en av disse butikkene, og jeg har handlet hos ulike avdelinger over en periode på tre år. Prøver å unngå å dra dit, men ofte har de gode tilbud som gjør at jeg havner der...og hver gang er det like spennende: Hva slags betjening møter vi i dag? Handlet senest på fredag, og da sto ekspeditøren og snakket med en kollega om en fest hun hadde vært på, vi fikk hverken øyekontakt eller et nikk. Hurra for vanlig folkeskikk :)

Skrevet

Vi har handlet mye på Alnabru. Min erfaring er at de har god service når de tror vi skal kjøpe noe. Men når vi kommer tilbake med feks en ødelagt barnevogn som har garanti, så er servicen totalt fraværende for da er det ingen penger å hente... Så selvom vi har lagt igjen titusenvis av kroner der, spiller det ingen rolle når noe er feil. Da driter de i kundene sine.

Skrevet

på lade i trondheim er de utrolig flinke og serviceinstillte, digger barnas hus der!:)

Skrevet

Både på Lade og Tiller i Trondheim er keg veldig fornøyd. Her har vi noe som heter Bebito derimot. De er helt tragiske på service.

Så jeg handler kun hos barnas hus. Kanskje vi er heldige her i Trondheim;)

Skrevet

er det barnas hus på cc vest? i så fall, latterlig dårlig service!

Skrevet

SÅ BRA! Ja, at dere sender inn klager.

Det har jeg også gjort. Hører til Arendal, Stoa her altså.

Skulle kjøpe transportbag til bugaboo bee. De hadde ikke den inne, så spurte om de kunne bestille. Næi, tja.. eller de kunne jo bestille, men i det siste hadde det vært 6mndr ventetid, hvis den i det hele tatt ville komme - så de kunne ikke love noe.

Etter at jeg da hadde forsøkt å få kjøpe brukt, leite på nett etter den billigste... fant jeg ut at jeg kunne prøve nettbutikken til Barnas Hus. Jeg fikk transportbagen 1 uke etter at jeg hadde bestillt den.

Da klagde jeg til hovedkontoret ja. Håper de er flaue altså.

Har klagd på noe på en Reimadress også. Møtte ufyselig frekke folk - sendte klage da også.

Skrevet

I Tromsø er de egentlig ganske greie. Førsteinntrykket var ikke bra. Noen må man hale ut servicen på, mens andre er veldig hyggelig med engang. Etter å ha "blitt kjent" med betjeninga der så vokser dem på meg.

Jeg legger vekt på at de viser interesse når man er i butikken og at de innehar informasjon om varene og er behjelpelig når man har en reel klage på en vare.

Har og vært innom Barnas Hus på Strømmen storsenter. Der var de så blide at.

Skrevet

Jeg har handlet en del på Barnas Hus på Forus (Stavanger), og er veldig fornøyd med servicen der. Hyggelige og behjelpelige. Så kommer nok an på hvor du går, HI?

Skrevet

I Haugesund også er det så dårlig service at det er til å grine av.. Det er aldri noen i kassen, og de oppdager kanskje køen når den bikker en ti stykk. Tragisk!

Skrevet

Orker ikke Barnas Hus på Alnabru, men Fru Lyng/Barnas Hus på Steen og Strøm er helt fantastiske på service!

Tilskriver Fru Lyng dette..

Skrevet

Barnas hus i hugesund har en litt sånn tillfeldig service. Noen ganger er jeg strålende fornøyd spesiellt den gangen jeg skulle kjøpe større bilstol til gutten min fikk jeg kjempeservice. Hun kunne virkelig sakene sine og var veldig flink og koslig. Hun tilbudde seg også og bli med ut i bilen og montere det;) Hun samme da er også kjempeflink på barnevogner, har virkelig god peiling!!!!

Men en anne gang når jeg skulle kjøpe ny vinterdress til poden så måtte jeg til slutt be om hjelp da ingen tilbydde seg selv om det sto 3 ansatte og bare glodde tomt ut i luften. Det jeg luret på var hvor mye vann dressen tålte (tror det var en skogstd dress og det sto ingenting om vannsøyle på lappene i dressen) Fikk bare til svar " vet ikkje"...Og så lurte jeg på om hun kunne finne det ut for meg og da bare himmlet hun med øynene...

Skrevet

Jeg syns det verste er at de kan late som de gir god service og så viser det seg etterpå at alt er bare tull. Jeg har opplevd å ville ha noe de ikke hadde inne, men "garantert" fikk inn dagen etter, så det var bare å komme da. Jeg kom to dager etter og fikk beskjed om at de ikke hadde fått inn den tingen... Da først sjekket de det opp ordentlig og fant ut at det var tomt på hovedlageret, men de skulle få det fra en annen butikk å få det levert til en avdeling nærmere oss så vi kunne hente det der. Noen dager etter fikk vi telefon med beskjed om at nå var varen levert der vi ville hente den og når vi kom dit ante de ikke hva vi snakket om og de hadde hvertfall ikke mottatt varen. Heldigvis var det en tidligere Fru Lyng butikk vi skulle hente den hos, for der kan de service og dagen etter var varen der og alt ordnet seg.

Skrevet

Barnas Hus i sørlandspaken, kristiansand, har også dårlig service :(

Skrevet

Her må jeg både svare ja og nei. Var veldig fornøyd da jeg skulle kjøpe bilstol nummer 2. Men, da jeg kom med en vogn, som hadde fått seg en flyskade, var saken en annen. Ble sendt videre til babyshop, og det er jeg veldig glad for, der fikk jeg hvertfall god service.

Var bare for noen dager side innom igjen, skulle se etter en vogn. Og da kjente jeg meg ikke godt mottatt som kunde. Ble faktisk litt oversett. Var to betjente som snakket seg imellom, enn heller å snakke direkte til meg som kunde. Latterlig...

Og dette er på Forus i Sandnes :)

Skrevet

Latterlig dårlig service, mtp at man ofte legger igjen tusenvis av kroner på det stedet. Prøver man å ringe, når du aldri fram. Er du på jakt etter noe, er det nesten ingen som kan hjelpe deg, fordi de ikke har folk ute i butikken. I kassa står det ofte tre-fire stk som nesten ikke gidder se opp på deg når du kommer med varene dine. Dette er varehuset på Alnabru.

Helt forferdelig sted. Godt at noen har sendt inn klage.

Skrevet

gjett hvordan det er å være ansatt der da? er en grunn til at det er enkelt butikker som dere sliter med

Skrevet

Hva det er som er årsaken til at betjeningen er sure og uinteresserte, er jo umulig og si. Men om man mistrives sånn i jobben sin at det må gå ut over kundene, ja, da bør man finne seg en annen jobb.

Skrevet

Jeg har meget god erfaring med Barnas Hus i Tromsø. Føler nesten at de legger ut "rød løper" når man kommer inn i butikken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...