Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #26 Skrevet 20. mars 2011 Nei. elefantene lider selv om treneren hadde med seg godbiter. Hvor dum er det lov å være? Så fint at du har kost deg med dyretortur.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #27 Skrevet 20. mars 2011 Er du oppegående nopk til å forstå at man kan være imot mer enn en ting?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #28 Skrevet 20. mars 2011 Er du oppegående nok til å svare på et spørsmål?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #30 Skrevet 20. mars 2011 ja. Det var svaret mitt: hva er svaret ditt?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #31 Skrevet 20. mars 2011 Hvis du er så oppegående som du gir uttrykk for at du synes at du er burde mitt standpunkt være klinkende klart. Nå er jeg spent.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #32 Skrevet 20. mars 2011 Så når dine barn vil i dyreparken, så sier du bare " Nei, vi er i mot mishandling av dyr, så dere får aldri gå i dyreparken...!" Heldige unger du har!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #33 Skrevet 20. mars 2011 Syns det er stor forskjell på dyreparken i kristiansand og dyr på sikrus..dyrene på sirkus står stuet sammen i små bokser og kjører land og strand rundt for å tillfredstille dumme mennesker.Dyrene blir tvunget til å gjøre unaturlige ting for showet.en forferdelig industri som må bli forbudt.tydelig at du gir faen i hvordan dyra har det.syns synd på ungene dine som har sånne foreldre..Gå foran som et godt eksempel.og tenk lenger en bare på deg selv.Jævla egoist
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #34 Skrevet 20. mars 2011 Ærlig talt,dere er jo bare fulle av propaganda. Alt dyrehold er unaturlig! Det er ingenting naturlig for en hest å løpe rundt med en vogn etter seg i TRAV for at mennesket skal tjene penger.Det er ingenting naturlig i en sprang eller dressurhest sitt liv når man prater om hester som konkurrerer i verdensklasser.Det er ingen hunder som syns det er naturlig å trekke i hundespann. Og disse reiser ca like mange mil som sirkusdyrene. De er faktisk like lite ute,samt står i like små bokser og luftegårder. Hva med en innekatt? Hva er naturlig med det? Men såklart,om dere aldri er på sirkus så vet dere jo ingenting om hvordan det er der! HI
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #35 Skrevet 20. mars 2011 Jeg er imot alt det du sier over. Lite jeg kan gjøre med det, ser ikke på trav eller hundspannkjøring (som er helt grusomt) Men våre to katter har egen kattedør, så de går ut og inn når de vil hele døgnet.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #36 Skrevet 20. mars 2011 Uff du er tett i pappen du.bare isopor der inne regner jeg med.dyra blir mishandlet for å gjøre kunster ..husker jeg var på sirkus som barn og syns det var så trist å se på dyra ..første å siste gang jeg dro på sirkus
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #37 Skrevet 20. mars 2011 Lurer virkelig på hvor du har fått informasjon om at tigerne sove i bur som er ca 2 x 4 meter hver natt? Kan du vise til en link eller noe som beviser dette?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #38 Skrevet 20. mars 2011 Propaganda ja. Akkurat det du sprer om hestehold. Snakk om å skyte seg selv i foten. Man kan faktisk være imot all form for mishandling av dyr. sirkus er en av de verste formene for dyremishandling. Den har absolutt ingen funksjon og er grotesk. Jeg vet tydeligvis mye mer enn deg om hvordan de trener dyrene og hvordan forholdene er. Du må bare ikke innbille deg at norske sirkus med dyr er uskyldige. Det er ikke mange år siden Arnardo ble avslørt med mishandlede hunder som stod i sin egen dritt.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #39 Skrevet 21. mars 2011 Om du er i dyreparken og er med på en såkaldt nattvandring, så er du inne og ser tigerene i burene sine om natten. Vet ikke om noen link. Noen ting kan man faktisk bare oppleve, ikke lese seg til på nett
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #40 Skrevet 21. mars 2011 Jeg er overbevist om at HI bare troller. Selv om hun er i kategorien mennsker som "dyreplageri er ikke noe problem for meg og særlig ikke på sirkus" så er innleggene hennes skrevet for å provosere. Hun har sett sirkusdebatter her inne tidligere og vet hvilke tråder hun skal trekke i. Hun kjenner alle argumentene mot sirkus, så det er ikke opplæring hun er ute etter, kun provokasjon og det har hun fått til. Nå kommer det sikkert snart et innlegg om at elefanten smilte til henne og delte peanøtten med barnet.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #41 Skrevet 21. mars 2011 Neida,jeg troller ikke.Men du har rett i en ting, jeg er ikke ute etter opplæring. Jeg var ikke ute etter å provosere heller når jeg startet tråden,men kjenner at jeg godt kan sette ting på spissen nå siden jeg nesten blir skjellt ut. Om jeg går på sirkus med mine barn en gang i året, så er jeg ikke for dyreplageri. Men det er levereglen min i det daglige. Jeg kjøper egg fra en bekjent som kun har 7 frittgående høner, mesteparten av kjøttet vi spiser kommer fra jakt og fiske eller fra småbønder som har 2 griser og 5 sauer. Jeg har i flere år drevet som hundeinstruktør, er aktiv innen hestemiljøet og gikk på landbruksskole. Så jeg har noe kjennskap til ulike ting ang dyrehold samtidig som jeg er i stand til å bruke huet. Desverre er det noe som ikke gjelder mange andre i denne tråden. Når man kun leser seg til på nett,så er det ikke rart at man ikke vet hva som egentlig foregår ute i den virkelige verden. Men såklart,å si at man er imot sirkus er den letteste utvei for mange.Det eneste dere må gjøre for å være imot dyreplageri er jo å sitte hjemme.Passer vel mange av dere midt i blinken det samtidig som dere ikke bruker penger. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå