Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Da er billettene bestillt og betalt.Gleder meg masse. Våren er endelig her:-) når sirkuset er på veien igjen! Har gledet oss i ett år. Anbefaler alle å kjøpe billettene på nett,da det er mye billigere.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Går kun på sirkus uten dyr. Jeg støtter ikke dyreplageri!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Enig med anonym 14:24. Jeg likte ikke sirkus som barn, engang. Syntes det var rart at elefanter satt på to og gjorde triks. Nå synes jeg veldig synd på dyrene som må leve en bohemtilværelse på lastebiler.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Da kan jo dere la være å bruke penger på dette.Jeg liker å gå på sirkus.Vi koser oss,så vi gjør det. Og i tilfelle dere lurer: på ett eller annet vis så støtter dere og "dyremishandling".Dere vet antagelig bare ikke om det.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 Sirkus er gøy. Men heldigvis er det idag mindre og mindre vanlig med dyr. Ser ikke så store problemer med å ha dyr med i utgangspunktet. Men det er noe med hva slags dyr. Små hunder som gjør triks, for eksempel. Ingen problemer med det, så lenge de behandles godt. Litt verre med elefanter og andre større dyr, som blir frarøvet hele livet sitt, for eksempel med tanke på plassen den har å bevege seg på gjennom året.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #6 Skrevet 20. mars 2011 Dropper også sirkus pga dyrene. Lillemann vet ikke hva sirkus er... dukker det opp ett uten dyr i nærområdet, drar vi nok.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #7 Skrevet 20. mars 2011 Da liker du og gå å se dyremishandling vist i praksis. Synes du også det er greit å vise barna at så liten respekt har vi for andre dyr? Vi er såpass informert i dag, at vi burde vite bedre. Jeg blir kvalm jeg. Og ja greit at andre støtter "dyremishandling" på et eller annet vis UTEN at de vet det. Som feks produkter som er prøvd på dyr og støtting av kjøttindustrien. Men det er ikke det samme som å gå med pels fordi du liker det og sitte i et sirkustelt og se på dyr som lider og le og klappe i hendene fordi "du liker det". Egoistisk!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #8 Skrevet 20. mars 2011 Sirkus er så syykt dyreplageri! Du aner ikke hva de gjør med elefantene for at de skal gjøre div. triks! http://photoblog.msnbc.msn.com/_news/2011/03/03/6180772-baby-elephant-tortured-into-submission-before-illegal-smuggling-from-burma-to-thailand http://www.facebook.com/home.php#!/sirkuselefanter Se her!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #9 Skrevet 20. mars 2011 Flott å se at flere tenker som meg-sirkus er uttttttttttttttttttt.Dyreplageri gidder ikke jeg å sitte å se på.Å guttungen skal aldri bli med meg på sirkus.vil fortelle han at det er dyreplageri og dyrene ikke har det godt på sirkus.hører hjemme i naturen menneskene som gjør syke ting for å tjene penger på det.Gir ingen glede å se på dyreplageri.Dumme mennesker som går på sirkus.Legg ned den dritten slutt å støtt dyreplageri...........
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #11 Skrevet 20. mars 2011 Folk som går på sirkus er lite opplyste og uintelligente mennesker uten følelser for dyr. Enda verre er det at de lærer om barna sine at det er greit å plage dyrene slik. Dyr er IKKE underholdning og det burde folk vite i 2011!! Nei, til sirkus med dyr!!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #12 Skrevet 20. mars 2011 Jada,jada bla bla bla Tipper dere sier det når han er 7 og alle i klassen skal på sirkus. Lett å påstå slikt når man har baby
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #13 Skrevet 20. mars 2011 Det er IKKE gøy å se at dyr blir plaget på den måten de blir på sirkus!! At folk syntes at dette er gøy får jeg rett og slett frysninger . Barn som ikke lærer å respektere dyr ender ofte opp som dyreplagere og igjen som voldelig..dette er faktisk vitenskapelig bevist...
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #14 Skrevet 20. mars 2011 15.30 Håper da virkelig lærere og skoler er opplyst om hva som foregår på sirkus... Jeg var da aldri på sirkus når jeg gikk på skolen.. Kan da uansett dra på sirkus uten dyr!! Evt. noe annet.. Kino, skjøyter ol... Skjerp deg ditt usympatiske menneske!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #15 Skrevet 20. mars 2011 Hehe, sønnen min er faktisk 7 år nå og han opplyser vennene sine at de driver med dyreplageri på sirkus... Han har stor respekt for dyrene og til og med en 7 åring forstår at dyrene ikke har det bra på sirkus.. Når en elefant står på et ben sier det seg selv at det vondt... hvor mye veier en elefant liksom... tenk deg den vekten på ett ben... Dere som velger å gå på sirkus er rett og slett for feige til å si til andre at dere ikke går på sirkus pga dyrene... Her sier jeg det rett ut når naboen kom og spurte om vi ble med så sirkus.. "Nei, vi går ikke på sirkus da vi mener det er dyreplageri og at flere studier er enige om dette"..noen har valgt å la være å gå..andre har gått alikevel..
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #16 Skrevet 20. mars 2011 Har barn på 5, 8 og 10 år. De har aldri vært på sirkus og jeg kommer aldri til å ta dem med. Er meg revnende likegyldig om alle andre drar på sirkus. Jeg tar ikke mine barn med dit.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #17 Skrevet 20. mars 2011 Han er ikke baby, tenk!!! Mine barn er 5 og 8 år og de maser ikke om å gå på sirkus, de har aldri vært på sirkus og kommer aldri til å gå på det, de forstår at dyra ikke har det noe godt på sirkus... Det har noe med hvordan man velger å oppdra barna sine..
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #18 Skrevet 20. mars 2011 Og grunnen til at sirkus uten dyr går konk er?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #19 Skrevet 20. mars 2011 Fordi det er for mange uintelligente mennesker som synes dyr på sirkus er kjempe gøy!!!!! Sjekk linken over.. så ser du hvordan dyr på sirkus blir behandlet. Mennesker som ikke synes dette gjør noe så lenge de får sett dyr på sirkus er hjernedøde.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #20 Skrevet 20. mars 2011 Sirkus med dyr er dyreplageri. Egoistiske mennesker som synes tortur av dyr er greit går på sirkus. Flotte holdninger gir de til barna sine også.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #21 Skrevet 20. mars 2011 Kl. 15.30: Hvis seksåringen min kom hjem med beskjed om at klassen skulle på sirkus hadde jeg tatt det opp med læreren hans. Han hadde ikke fått gå og jeg hadde fortalt hvorfor. Egoistiske mennesker som liker å se dyr lide går på sirkus.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #22 Skrevet 20. mars 2011 Vi har hatt det kjempegøy:-D Alle hundene logret med halen hele tiden, gjeitene spratt og elefantene blåste i trompeten, Elefant trenerene hadde ikke med seg annet inn i manesjen enn godbiter.Mye positiv innlæring her. Kan det være at noe er i ferd med å forandre seg i sirkusverdenen? Men dere som er så imot sirkus vil aldri se det fordi dere kun lese linker på nett og aldri ser det selv. Det er ikke sikkert det er så galt som dere velger å tro:-) HI
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #23 Skrevet 20. mars 2011 dritt kjerring hi.skjønner lite av livets virkelighet du.synd det er sånne mennesker som deg på denne planeten..en skam
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #24 Skrevet 20. mars 2011 Så for en elefant er det flott å løpe rundt å underholde folk å få godbiter.. En elefant skal vel strengt tatt få være ute der den hører til.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #25 Skrevet 20. mars 2011 Er alle dere sinte dibbere mot dyreparker også? Det er ikke BARE å bevare dyrene de driver med der skjønner dere! =( Og når jeg ser besøkstallene i kristiansand dyrepark, tror jeg de fleste syntes de har det bra..... Tigerene sover i bur som er ca 2 x 4 meter hver natt... Så kom ikke å si at de har så stor plass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå