Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #27 Skrevet 20. mars 2011 Han er stått opp ja, men babyen har vært urolig så jeg har gått å bært på han så har ikke villet sagt noe. Har sendt mld til det andre kjerringhelvete for å finne ut hvor lenge det har pågått men har ikke fått svar. Grunnen til at vi ikke har hatt sex på 6 mnd er fordi jeg har var syk i svangerskapet, hadde en tøff fødsel og sleit med deperesjon etterpå. Så nei, jeg ser det ikke på som min plikt å tilfredstille han. HI
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #28 Skrevet 20. mars 2011 Håper du setter den jævla idioten på plass og kaster ham ut. Der har du gått og vært syk fordi du bar fram barnet hans, og så har han ikke hatt annet i hodet enn å tilfredsstille lystene sine andre steder. Egoistiske drittsekk, han fortjener deg ikke. Ikke la ham slippe unna - en gang utro, alltid utro! Det praktiske fikser du etterhvert, selv om det ser vanskelig ut nå. Det viktigste er at du beholder selvrespekten, og det gjør du ikke ved å finne deg i sånt. Synes synd på deg og tror du får det bedre uten ham.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #29 Skrevet 20. mars 2011 Gjør som jeg gjorde: Jeg pakket en koffert til ham og tapet fast utskrift av alle mailene fast på kofferten som sto klar i gangen da han kom hjem fra jobb. Du skulle sett tryne på fyren! Priceless!!!!!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #30 Skrevet 20. mars 2011 Går helt fint å ikke ha sex på 6 mndr. Vi har ikke hatt sex på snart et år..
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #31 Skrevet 20. mars 2011 Klapper for deg 16:22!!!!!!!!!!!!!! :-D
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #34 Skrevet 20. mars 2011 Hvorfor dytter du?? Du har fått mange gode forslag her
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #35 Skrevet 20. mars 2011 Det er vel en som lurer på hvordan det går med HI som dytter....
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #36 Skrevet 20. mars 2011 Jeg konfronterte han, kjefta, kasta han ut og slengte forlovelsesringen etter han. Så da er man alenemor
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #37 Skrevet 20. mars 2011 uffda, men godt jobbet! Har du noen som kan komme å være sammen med deg nå?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #38 Skrevet 20. mars 2011 Jeg reiser til min mor i morgen så får vi ta det derfra :/ HI
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #39 Skrevet 20. mars 2011 Dette klarer du! Bedre alene enn sammen med en idiot. Eller alene er du ikke, du har babyen klem
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #40 Skrevet 20. mars 2011 21:28 Takk! Ja, heller alene enn med den idioten der. Godt babyen er så liten at han ikke skjønner noe. HI
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #41 Skrevet 20. mars 2011 Huff.. Sender deg en god klem! Du gjør det rette! Hvordan reagerte han da? og hva sa han??
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #42 Skrevet 20. mars 2011 Jeg opplevde noe lignende, og flyttet til min mor. Orket ikke å være alene. tankene kvernet døgnet rundt Det som jeg fant ut var mest effektivt, var å spille iskald. La han virkelig få kjenne litt på hvor mye han har ødelagt nå. Ikke bare mister han deg, men faktisk familien sin... Det kommer til å slå han snart, og det fortjener han. Ikke la ham på noen som helst måte legge skylden over på deg. Dette er ikke din feil. Hvis mannfolk absolutt må ha sex med ander, så får de heller gjøre det slutt før de gjør det. det er urettferdig ovenfor deg som sitter med en liten baby.. Håper at dette løser seg for deg, på den ene eller andre måten. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #43 Skrevet 20. mars 2011 Huff, så trist start på småbarnsforeldreperioden.. Synd at han skulle ødelegge dette for dere!! Det må ligge noe mer bak enn at dere ikke har hatt sex på 6 mnd vel? Det er jo mulig å tilfredsstille seg selv for en perioden vel, hvis man blir desperat.. Men å være utro mens du bærer hans barn, føder og går i barsel! Nei, det er utilgivelig!! Håper det går bra med deg..
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #44 Skrevet 21. mars 2011 Hvordan går det med deg HI? Har mannen din prøvd å overtale deg til å bli? Regner med at han kommer til det punktet hvor han prøver å be på sine knær. Ikke gi deg:)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #45 Skrevet 21. mars 2011 Det var jo veldig trist HI! Et slikt svik er forferdelig, særlig når det har skjedd flere ganger, for da vet man jo at det er med full vilje fra mannens side. Håper du klarer deg fint, og finner noen som verdsetter deg<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå