Gå til innhold

Har funnet ut at typen er utro...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved å snoke på pc'en hans.

Hvordan avsløre han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke avslørt han da om du har funnet ut han er utro?

Er det konfrontere han du vil ha hjelp til?

Skrevet

Ja, det var vel heller rette ordet.

HI

Skrevet

Hva har du funnet ut?

Skrevet

Hvordan fant du det ut selv?

Du må vel bare konfrontere ham med det.

Skrevet

Jeg fant mailer der han har avtalt møte med ei dame. Og det virker som de har møttes flere ganger for de snakker om den deilige sexen de har hatt.

Grunnen til at jeg har snoka er fordi jeg har hatt det på følelsen. Jeg kjenner typen min og vet når han lyver.

HI

Skrevet

å fy faen... stakkar deg :(

Jeg avslørte gubben min, men det var på mobieln hand... jeg visste at han skjulte noe.. Ellers hadde jeg aldri i verden snoka... Men jeg måtte, og er "glad" for at jeg gjorde det...¨

Jeg sa det rett ut..

Skrevet

Fy faen! Send deg selv en av disse mailene og vis han...

Skrevet

Great......da sitter jeg her alene med en 4 mnd gammel baby og en pappa som er utro :/

HI

Skrevet

Faen hva er det med mannfolk da??!

Hvorfor klarer de ikke å holde seg til en dame!!

Skrevet

Jeg hadde en 2 mnd gammel baby :( skjønenr så ufattelig godt hvordan du har det, og jeg føler sånn med deg.

Sender deg en stor trøsteklem, selv om det ikke hjelper i det hele tatt.

Eksen min sier at den tabben han gjorde da han gjorde dette, er den verste tabben han har gjort i hele sitt liv. Han jobber fortsatt for å få meg tilbake, og det er 3 år siden...

Han sier at han fikk panikk da vi skulle ha barn, og meldte seg litt ut av både svangerskapet og barsel tid osv.

Har hørt om en del menn som er utro i svangerskapet/rundt fødsel..

Er de virkelig så vemmelige at de ikke takler at dama blir større, eller hva faen er det me dem??? Oiii nå ble jeg sinna her jeg sitter... GRRRR

Skrevet

Vi har ikke hatt sex på sikkert 6 mnd da, men hallo! Det er en gang i livet, han må klare å holde seg på matta til jeg har fått klekt ut ungen.

Kjenner jeg er mer forbanna enn lei meg.

Han ligger å sover enda, men har ikke lyst å starte noe krangel når babyen er her.

Mest lyst å sende han en mld når han er på jobb i morgen at han kan bare drite i å komme hjem. Finn deg en annen plass å sove!

HI

Skrevet

Uff, stakkar deg HI! Du må nesten bare si det rett ut, ingen vits å gå rundt grøten her..

Sjalu og litt gal som jeg er ville jeg prøvd å kontakte den dama han har hatt sex med og "tatt" henne litt! Hjelper selvfølgelig ikke situasjonen, men..

Skrevet

synes du skal lagre mailene, og sende dem til ham når han er på jobb.

Godt at du er forbanna, det gjør det litt letter... men sorgen kommer :( dessverre... Og den må du igjennom. Kommer til å bli hradt, og råder deg til å finne noen som kan bo hos deg, evt. noen du kan bo hos. Ikke bra å være alene i denne situasjonen

Skrevet

Det surrer så mange tanker oppi hodet nå.

Hva gjør vi med leiligheten? Selger? Jeg har ikke råd å bo her alene.

Hva med babyen?

Skrevet

Uff, dette er noe dritt:-/

Jeg ville valgt å tatt en prat med han i dag, si at du har følt at han har stengt deg ute. Og du hadde misstanker om at noe var galt i folholdet deres. Derretter sier du at du oppdaget noe på pcn, som viste at du hadde rett i det du følte, og gir han muligheten til å forklare seg før du i det heletatt sier noe om hva som sto i denne mailen. Da får du vite om han lyver eller snakker sant, og et stå sted på om han i det heletatt angrer.

Viktigste er å ikke synke på hans nivå i allefall..

Lykke til<3

Skrevet

Fy flate for en mann!! Stakkars deg :(

Skrevet

Hvordan går det, er mannen din stått opp?

Blir vel vanskelig å skjule at noe er galt...eller klarer du å late som ingenting?

Synes du skal si det med en gang! Klarer du det uten å lage en krangel er det bra. Jeg tror jeg ville holdt meg helt iskald, vekket han og sagt at "God morgen, jeg har pakket en bag til deg. Tenkte du kunne bo hos X (navnet på dama) en stund, mens vi ordner det praktiske i forb. med separasjonen. Det blir jo litt styr nå som du har fått deg ny dame" eller noe sånt.

Skrevet

Ikke hatt sex på 6 mnd??hallo.Ikke rart mannen er utro!

Spurte min mann om hva han hadde gjort hadde det gått veldig lang tid mellom hver gang.Var 3 uker siden sist.Svarte at hvis det tok lang tid.Da snakker vi mnd så hadde han hatt litt problemer.Han mener at selv om vi er gravide så må vi kunne klare og tilfredstille mannen.Han tenner like mye på meg nå som før jeg ble gravid.Men 6 mnd.Hørtes veldig lenge ut.

Skrevet

Dett må være ett trollinnlegg.Ingen som ikke har sex på 6 mnd?

Skrevet

Sitat "Han mener at selv om vi er gravide så må vi kunne klare og tilfredstille mannen."

--så må vi kunne klare å tilfredstille mannen...er det nedskrevet som en plikt?

Eh...kan han ikke tilfredstille seg selv? RONKE????

Skrevet

Hva er det for en dørmatte du er da?Vi må da kunne tilfredstille mannen selv om vi er gravid?? Ærlig talt,det er da slettes ikke vår PLIKT!

Skrevet

Tips mht konfrontasjonen:

Behold mailadressen til dama og finn ut hvem hun er. Lagre mailene/videresend dem til deg selv så du har noe konkret når han begynner å juge.

Ikke spør OM han har gjort det, snakk som om du vet AT han har gjort det, så slipper dere pinlige scener der han juger mer. Begynner han å juge, sier du som det er, at du vet hvem hun er og eksakt hva de to har gjort, og gå videre derfra med å spørre hva han har for planer framover.

Ikke gå inn på en diskusjon om graden av utroskap, hvor mye eller hvor lite det var han gjorde og hvor mye eller lite sex han har hatt med deg nå rundt fødselen. DU vet jo at de har hatt sex, og du vet at det foregikk nå mens du har vært høygravid, i fødsel og i barsel. Hans sexbehov er ikke en hellig ku, det er en enorm jobb å sette barn til verden...

Skrevet

Nei Helvete heller! Jeg er aldeles ikke født med en plikt for å tilfredsstille noen som helst mann!

Det kan han jaggu gjøre selv..akkurat som jeg må når jeg er gressenke i månedsvis!

Skrevet

Print ut en av mailene og legg den på middagstallerken hans når dere skal spise middag. Uten et ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...