Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #26 Skrevet 20. mars 2011 Spør du hvor du er bastant?? Hva vet du om alle som har svart deg er ufaglærte?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #27 Skrevet 20. mars 2011 Fordi alle bortsett fra en skriver at de har lestbpå nettet eller hørt fra sin lege, eller har en historie om naboen. Da er man ufaglært innenfor faget ellers ville de ja kommet med annen info.. Jeg prøver bare å svare på HI, men vi kan godt krangle og skremme at blødninger etter sex er kreft! Og at neste gang det lyner så vil hun bli truffet av lynet..
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #28 Skrevet 20. mars 2011 Handler ikke om verken å krangle eller skremme HI. Fakta er at du feilinformerer!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #29 Skrevet 20. mars 2011 Nei jeg gjør ikke det. Jeg kan mer om faget enn en sykepleier som får fakta fra pasientenes historikk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå