Gå til innhold

Jeg maa vaere verdens styggeste kone :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk :) Setter pris paa alle tilbakemeldinger.

Har bestemt meg for aa klare dette her. Gaar litt saann rundt i sjokk tilstand.

HI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er meg ubegripelig åssen du har klart å få 3 barn hvis han ikke klarer å ha sex med deg.

Dette her er bare tull og tøys! bare tull!

Skrevet

de har ikke hattsex på 6 mnd og fra og med nå vil han at hun skal lee i sølibat. mon tro han har innsett at han er homo`?????

er hvertfall ikke HI sin feil dette her.

toskete "mann" som sier noe sånt.

Skrevet

Ble gravid for 7 maaneder siden. Da hadde vi kanskje toppen sex en gang i maaneden. Saa ja, litt sex har det jo vaert.

Dumme meg trodde det var lite sex fordi han var sliten etc. He he, saa feil kan man ta.

HI

Skrevet

Kan jo også hende han legger dette over på deg som et "skalkeskjul" for seg selv? Kanskje han virkelig sliter med noe? Fks. Legningen sin..

Også er han så kort-tenkt at han gir deg skylda på en måte?

Uansett... Du skal ikke finne det i dette.. Han fortjener deg ikke!

Sender deg en god klem:)

Skrevet

unnskyld meg men det er da virkelig ikke HI som er idioten her. men mannen hennes og den uttalelsen din anonym 0101 vitner om idioti

Skrevet

Kanskje du har rett. Skal aerlig talt innroemme at jeg har foelt meg som en idiot i hele dag. Men det er lett aa vaere etterpaaklok.

Som tidligere nevnt saa gaar jeg fortsatt rundt i en slags sjokk tilstand her. Haaper jeg klarer aa se ting klarere om et par dager.

Vet iallefall en ting 100% sikkert, og det er at i et slikt ekteskap vil jeg ikke vaere.

HI

Skrevet

Jeg kunne ønske jeg kunne si at det at man elsker en person betyr ALT! Men det der med sex er poweful stuff, og jeg vil råde deg til èn ting - med ekstra kilo eller ikke -forfør ham. Få ham til å føle seg begjæret, og du skal føle deg SEXY uavhengig av hvordan du føler at du ser ut. TRO MEG - om du har litt ekstra her og der, så er det mer den der selsikkerheten når du forfører ham som teller han som teller... FAKE IT 'TIL U MAKE IT!

Skrevet

Enten er han utro eller så er han homse... Uansett så virker han kynisk og kald- en skikkelig psykopatisk drittsekk, som setter sine egne behov først! Når han har klart å få deg gravid og deretter skal psyke deg ned med å si at han ikke synes du er attraktiv... Siste man trenger når man er gravid.

Hadde tatt igjen med samme mynt hvis jeg var deg! Få han til å føle seg skikkelig vemmelig og ekkel, og komenter alt du misliker med han så ofte anledningen byr seg- barnslig, ja! men kanskje eneste som nytter på en sånn usympatisk drittsekk.

Hadde det vært min mann, hadde jeg gått fra han på dagen- kanskje lettere sakt enn gjort i den situasjonen du er i....

Skrevet

Jeg er så enig med 00.20! Daglig er det innlegg her om damer som bare ikke TAKLER at mannen så mye som tar på dem, og da er det full sympati fra resten av hønseflokken. Da er det hans skyld, hans ansvar og han må da skjønne og forstå og akseptere at SÅNN ER DET BARE og nååååååde ham om han er utro!! Men når rollene bytter, ja da er det pinadø han som er en kald, psykopatisk drittsekk da også!!!

Fy faen dere er patetiske damer!

Skrevet

Men..det finnes jo mennesker som ikke er så opptatt av sex, av menn også. Er du HI sikker på at han er så fæl, kanskje han bare ikke er så seksuell?

Evt kanskje han sliter med noe og trenger hjelp?

Sier ikke at det er greit å si det som han gjorde, men kanskje det ligger noe mer bak det her.

Skrevet

Han har nå ihvertfall snakket rett fra levra tydeligvis så du vet hva du har å forholde deg til. Ta en prat med han når ting har roet seg. Fortell han at du ikke kan leve i et forhold uten sex. Om han ikke ønsker å prøve å endre holdningen sin så er det jo opp til deg videre.

Lykke til, du fortjener å være med noen som ønsker å være med hele deg.

Skrevet

Nå gir ikke du ut alle fakta her 07:45.

Daglig er det innlegg om damer som bare ikke takler at mannen så mye som tar på dem, UNDER graviditet eller i barseltiden. Det er snakk om en periode.

I dette tilfellet ber ikke mannen om en periode uten sex, men resten av livet uten sex. Og med den forklaringen at han ikke finner henne attraktiv. Hva tror du det gjør med selvfølelsen til denne damen? Jo, hun får seg en stor knekk og kan finne på å faktisk tro at det er hun det er noe gale med. Hvordan skal hun bare finne seg i det for resten av livet?

Gå hver dag å vite at mannen ikke syns hun er sexy, deilig og fin?? Nei, DET er altfor mye forlangt.

Ethvert menneske trenger å føle seg bra med seg selv, og det gjør man ikke om man lever i et slikt ekteskap hvor den ene parten føler seg stadig nedtrykt av den andre.

Jeg støtter deg fullt ut HI, og syns du gjør et riktig valg. En ting du kan vurdere før du evt signere skilsmissepapirene(ta gjerne ut seperasjon), er å gå til parterapi. Da kan du kansje klare å grave fram litt mer enn det du har fått vite av mannen din. Jeg tror nemlig det ligger noe mer i grunn.

Sex er ikke en viktig del av forholdet før det blir mangel/uenighet om det. Da blir det det aller viktigste! Det tror jeg de fleste kan forstå.

Oi, dette ble langt gitt.

Sender deg en klem HI, og håper virkelig at livet viser deg hvor flott det kan være, og at du ikke lar mannen din sin kommentar dra deg altfor langt ned i bakken.

Skrevet

først så ikke få han til og la deg føle deg liten, att han sier att du ikke er attraktiv nå betyr ikke att du er det. Ingen andre mennesker skal få en til og føle seg hverken stygg,dum eller andre ting og spesielt ikke den som er enn nærmest som pappan til barna dine.

Er det noe spesielt som har skjedd i livet til mannen din i det siste, mistet jobben noen i nær famile etc. Derfor jeg lurer er att jeg hadde en samboer som gikk fra meg uten forvarsel, en dag klask i trynet jeg føler ikke noe for deg lengre takk og forvel, han bare utøste seg med alt som var min feil, lenge følte jeg også att alt var min feil når man hører div fra en annen som betyr noe for en så blir det en realitet. Nå er jeg og han sammens igjen, han hadde opplevd mye i livet sitt og mistet jobben, inntekt var sykmeldt med mye smerter etc og ble til slutt depresiv. Han har bett om tilgivelse for alt dette i dag da han sa att det var han som mest hadde problemer og desverre så lot han meg få følelsen att alt var mitt problem.

Jeg ville snakket med mannen, si hva du mener. Og leve resten av livet uten nærhet og sex går ikke. Men og gå fra hverandre med engang sånn tror jeg heller ikke på. Dere venter 3 barnet nå og det krever litt i alle forhold desverre.

Jeg ville tenkt over saken, og tatt en prat med mannen. Sagt att og leve resten av livet uten sex er ikke ett allternativ. Jeg tror ikke bare det att du er ikke attraktiv for deg er hele problemet, han sier han elsker deg og da regner jeg det må være noe annet i tilegg som plager han som gjør att han ikke vill ha sex nå eller mistet helt lysten.

Jeg ville etter en tid om ting ikke bedrer seg etter du er ferdig og gå gravid feks bett om parterapi etc for og få hjelp.

Men om han nekter alt og ingenting hjelper og dette ser ut til og bli resten av livet ditt, så må du tenke på hva du vill eller ikke. Du må ikke få din mann til og få deg til og virke liten for resten av livet ditt. Jeg er helt sikker på att det finnes menn der ute da som vill se på deg og behandle deg med den respekten og kjærligheten du fortjener. Men husk ting går opp og ned her i livet så ikke ta en avgjørelse før du har prøvd alt.

Skrevet

Vel, min mann har aldri har den store sexlysten. Ikke når jeg var yngre og strammere i fisken. Etter fødselen ble det ikke noe bedre, fikk en usunn livsstil. Har nå 20 kg mer på meg enn for 10 år siden. Han snakket med meg fo 2-3 år siden. At han elsket meg, alle de tingene vi har sammen og at han er veldig fornøyd med livet sitt. Men.... han sa mer eller mindre rett ut at sex (som vi hadde lite av) var noe han ikke ønsket noe særlig lengre da han ikke tennes på meg. Vekta vel hovedgrunn.

Akkurat som du HI, har aldri følt meg mindre. Er veldig lei meg, vi har faktisk ikke hatt sex siden september 2009, da var vi på kjærestehelg og han føltes vel at han måtte. Var ikke noe særlig.

Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre. Han koser og kysser, men jeg har lært at det ikke fører noe videre. Ja, man kunne si at det bare var å ta av seg noen kilo, men det er ikke lett, jeg føler jo mest at han ikke elsker meg nok og jeg har egentlig utviklet spiseforstyrelse. Spiser hemmelig, handler godteri i store mengder hemmelig, gjemmer det unna og kaster forpakningen hemmelig. Trenger nok hjelp.

Skrevet

Bare en idiot ville fått så mange barn med en uten å legge merke til at noe var galt!

Det må vel ha gått opp en varsellampe for lenge siden vel ???? Du kunne tatt opp problemet for lenge lenge siden, kanskje for minst 2 barn siden.

Dette kan du takke deg selv for!

Skrevet

Bare en idiot ville fått så mange barn med en uten å legge merke til at noe var galt!

Det må vel ha gått opp en varsellampe for lenge siden vel ???? Du kunne tatt opp problemet for lenge lenge siden, kanskje for minst 2 barn siden.

Dette kan du takke deg selv for!

Skrevet

Jeg må si meg enig med Anonym 08:00.

Det er nok noe som er veldig galt. Jeg tror kanskje han ikke har sexlyst lenger, og det er noe som er vedig sårende for menn. Fordi vi leser at menn kan knulle flere ganger i døgnet hver dag. Menn snakker med menn om hvor glad de er i sex og hvor ofte de har sex. Og din mann står der uten lyst, i tillegg maser du om sex sex sex.

Jeg tror han sa det for å såre deg så du ikke skulle nevne det med sex mer. Dårlig måte å gjøre det på, men da er han iallfall sikker på at du ikke maser mer.

Jeg tror han har mistet helt sexlysta.

Og hva sier vi her inne når vi damer mister sexlysta ?? Jo da må menna lære seg og leve med det! LEV MED DET! Ingen som går i fra hverandre pga SEX sies det her, sex betyr ikke alt, betyr nesten ingenting i følge noen!

Så hipp hurra, dobbelmoral!

Gjest Antarctica
Skrevet

Anonym 0020:

Nei, det stemmer faktisk ikke. Jeg er ofte på disse sidene, og det kvinner sier til hverandre her er at en "tørkeperiode" i svangerskap eller barseltid er noe mannen må leve med. Sånn er livet. Det ville han ha opplevd i et annet ekteskap også, så tåler han ikke noen måneders tørke, er han helt urealistisk.

Men en kvinne eller mann som går inn i et livslangt forhold og deretter sier til partneren at dette skal være et sexløst ekteskap, han eller hun får alltid pepper. Man kan velge et sexløst liv på egne vegne - man kan aldri velge det for en annen person. Jeg kan bestemme at jeg aldri vil ha sex igjen, me jeg kan ikke si til min mann at han aldri skal ha et sexliv fra nå av.

Det gjelder enten man er mann eller dame. Er man totalt aseksuell (som mannen i denne storyen) bør man inngå forhold kun med en person som også er det. Noe annet er dårlig gjort, og ISÆR hvis man legger skylda for manglende sex på partneren, ekempelvis "Det er du /utseendet ditt/ personligheten din som ikke tenner meg, derfor vil jeg ikke". Det er bare råttent. OM jeg følte sånn overfor min mann, burde jeg ikke være et i forhold til ham.

Skrevet

Hvordan går det med deg Hi?

Skrevet

Nei, vi sier de må klare å vente til stingene er grodd! Det vil jo gå opp og ned med sexlysta, men total avholdenhet er det ingen som kan forlange at partneren skal godta. Alle må strekke seg litt, og i barseltida er det mennene som må greie å vente. Er da ikke dobbeltmoralsk, det!

Gubben kan dessuten selv bli syk en gang og ikke klare sex, da er det damas tur til å være lojal og vente litt. (Men dersom hun husker tilbake på sin egen barseltid at mannen var utro så snart han måtte vente en måned, så er det vel ikke fristende å være lojal... og gubben kan takke seg selv i så fall!)

Skrevet

Er dere helt lamme i hodet eller? Tror dere virkelig på dere selv, når dere viser til eksempler fra forumet, som visstnok kun skal gjelde svangerskap og barseltid? Herregud for en selektiv hukommelse!! Det er en masse damer her inne som er så bitre og ikke tåler mannen sin lengre, og mener han kun er interessert i nærhet når det leder til sex. Noen går til og med så langt at de kaller seg aseksuelle, uten at de egentlig vet hva det innebærer. Her finnes damer uten barn, og damer med voksne barn. Hva får dere til å tro at alle her inne har en smårolling på armen?

Dere klager og syter over at mannen ikke verdsetter dere, ikke gir dere oppmerksomhet eller får dere til å føle dere attraktive, utenom når han vil ha sex! Vel, man går da ikke rundt og skryter hverandre opp i skyene hele tiden, lever dere i en eventyrverden? Og hadde man da hatt sex litt oftere, hadde man jo fått hørt komplimenter oftere også. Men neeeida, her skal det straffes! Mannfolk er ikke kvinnfolk! De er ikke like kosete eller romantiske, generelt sett. Dere graver deres egen grav!

Stakkars mannfolk der ute! Det blir feil uansett hva de gjør, enten det er å ville ha sex, eller ikke ville. Men VI skal ha all rett i verden til å nekte sex!

Kjære HI, jeg synes selvfølgelig veldig synd i deg. Det du har fått oppleve nå er sikkert forferdelig. Men det er jo ikke sikkert det handler om deg, kanskje tenner han på feite damer eller mørke eller gamle. Menn er så forskjellige. Og, mest sannsynlig, kanskje er han homo. Dette har jeg tenkt på mange ganger når jeg leser innlegg her om damer som ikke "hæler" mannen sin, de er sikkert lesbiske uten at de har innsett det/innrømt det for seg selv. Det virker som mange har null peiling på sine egne seksuelle preferanser! Og så prøver de å leke mor, far og barn, og så blir alt bare feil.

Snakk med ham, få ham til å forklare hvorfor du er uattraktiv for ham! Mange menn synes det er ekkelt når dama er veldig tynn. Likeledes som når de er for tjukke. SÅ får du ta stilling til om dette er noe du orker å ta hensyn til eller om du vil gå din vei. Men dere må jo prøve å komme til bunns i dette. For barnas skyld!

Skrevet

Er så sannelig enig med deg!!

Her inne skal som regel menn straffes med ikke å få sex!

Han gjør ikke husarbeid nok, han koser ikke med meg, han viser ingen interesse nok!

Kanskje hvis dere hadde sex at han fikk lyst å delta i husarbeid, kommentere hvor fin du var, eller kose med deg. Vi må ha energi for å ha sex, mens menn får energi av å ha sex!

Er skikkelig lei av å lese over alle de menne haterene her inne som tror de har all makt ved å nekte sex! Er en skam!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...