Gå til innhold

Jeg maa vaere verdens styggeste kone :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vaert helt knust i hele dag. Min mann har alltid unngaatt aa ha sex med meg. Naa har det gaatt over 6 mnd siden sist.

Jeg har jo skjoent at noe er galt,men han har aldri sagt hva grunnen egentlig er. Ikke foer idag. Jeg forlangte at han pratet med meg om det i dag. Vi snakket lenge og det foeltes faktisk bra. Men grunnen til at han ikke vil ha sex med meg, har gjort det til at snoerr og taarer har runnet i hele dag.

Han synes ikke at jeg er attraktiv. Og han sa at aa ha sex med meg var som aa bli tvunget til aa spise brokkoli.

Har aldri foelt meg saa liten i hele mitt liv. Venter naa barn nr. tre og jeg aner ikke hva jeg skal gjoere. Han oensker ikke aa skilles, for han sier at han elsker meg overalt paa jord etc. Men han orker ikke tanken paa aa ha sex med meg. Ifolege han saa maa jeg leve i et ekteskap uten sex.

Er helt fortvilet !!! Hvordan skal jeg komme meg igjennom dette ? Hva kan jeg gjoere for noe ? Har aldri foelt meg saa mislykket noen gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åij... Jeg hadde nok gjort alt for å fått han til å bli med på sex... Er det ingenting som tenner han mer enn annet? Kjøpe sexy undertøy dels?

Skrevet

unnskyld meg, men en mann som sier sånt kan da ikke elske deg???? for en syk ting å si.. finner du deg i det?

Skrevet

Stakkars deg,,, Skjønner at du ble lei deg. Jeg hadde blitt knust. Han må jo tro han er Guds gave til kvinnen...

Skrevet

Han hadde jeg gått fra på dagen. Men først hadde jeg skaffet meg en elsker (evt en kompis som kunne late som han var elsker), som kunne komme og gå. Helst komme når mannen gikk på jobb og evt gå når han kommer hjem. Mannen din kan ikke forvente at du skal leve i sølibat. Det hadde jeg ALDRI funnet meg i. Og spesielt ikke med den grunnen han har gitt deg... Herregud, håper dette er tull.

Skrevet

skal han også leve uten sex??? beklager men det tror eg ikke noe på.

stakkars deg..eg hadde ikke orket å leve i sammen me fyren etter en slik beskjed..

Skrevet

Men, du har jo fått nesten tre barn med han? Synes du ikke det ringte noen varselbjeller da dere traff hverandre, dersom han forsøkte å unngå sex? Det er jo gjerne stikk i strid med de fleste andre menns ønske?

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger. Er helt i sjokk her. Og kunne oenske det var tull, men det er det ikke.

Jepps, han mener at vi skal leve i soelibat, men jeg nekter aa tro at han kommer til aa gjoere det for resten av livet. Vi er bare 34 aar begge to.

Ifoelge han saa mener han at det ikke er noe jeg boer tenke paa og bare leve som vanlig. Begynner aa lure paa om det er noe galt med han her naa. Hvordan kan han si at han elsker meg saa hoeyt, men samtidig si at han synes at jeg er uattraktiv ? Vet jo ikke om jeg skal le eller grine snart.

Hva hadde dere gjort i samme situasjon ?

HI

Skrevet

He he, det samme sa jeg om brokkoli :)

HI

Skrevet

jeg hadde trodd han var homo. at han elsker deg men ikke tenner på kvinner.

Skrevet

Å heregud!:,(

Jeg kjente jeg ble skikkelig lei meg på dine vegner nå!:(

Nei, vettu.. Jeg er sikker på at du er ei fin dame! Det er jo en grunn til at han la mærke til deg in the first place... Om grunnen er at du har lagt på deg etter TRE svangerskap, så skal han skamme seg!!

Ingen EKTE mann sier sånt til kjæresten sin. Iallefall ikke når man venter det tredje barnet!

Jeg leste denne historien til min mann, og han ble sjokkert! Han lurte på hvorfor du finner deg i noe sånt... (jeg har lagt på meg 30kg etter jeg møtte mannen min) Men han har aldri sagt noe sånt forde..

Men jeg lurer på hvordan han klarer å gå uten sex så lenge? Er han utro?

Jeg syns du skal være 100% overlegen mot mannen din! Konsentrer deg kun om deg selv.. Begynn å tren, ordne deg, gå til frisøren, smink deg, dra på spa.. Ja skjemm deg bort rett å slett.. Få deg selv til å føle deg super!

Når selvtilitten din øker så vises det på hele deg.. Og bare det i seg selv er attraktivt:)

Lykke, lykke til!

Skrevet

Enig med hun over her, ingen EKTE mann sier noe slikt til kona si!

Hvis samboeren min hadde sagt til meg, at det å ha sex med meg er det samme som å spise rødbeter (han hater det), så hadde jeg blitt så utrolig såret at jeg aldri hadde kommet over det! Hadde nok blitt brudd ja...

Enten er han homo, eller så er han bare egosistk og stygg i seg!!

For hvis han elsker deg såå mye men ikke vil ha sex med deg så er det noe stort som skurrer her altså..utroskap? Men vil beholde deg pga barna osv...hmmm...dette må du finne ut av.

Synes synd i deg, og i tilegg si slikt til deg når du er gravid...huff a meg for en stygg mann rett og slett!

Hadde jeg hørt noen si slikt til sin gravide kjæreste ja da tror at jeg hadde klikket!!!

Skrevet

Noen som troller i dag også , ja:-)

Skrevet

hi: er ikke du som er erdens styggeste kone. han er verdens styggeste ektemann. hvis man i det heletatt kan kalle han en mann etter det han sa til sin gravide kone... omg..

Skrevet

Enten tenkt homo eller

han har vært utro å fått snusk på snabelen

Dere må jo ha litt sex siden du er gravid? Kanskje han blir tenkt igjen etter svangerskapet når kroppen er på plass igjen!!!

Skrevet

Lei meg for å si det, men jeg tenker at han er en utro drittsekkk. Det er HAN det er noe feil med, ikke du som er stygg eller gjør noe galt. Forferdelig trist og lei situasjon for deg, jeg føler med deg - og oppfordrer deg samtidig til å ikke godta en så respektløs og stygg behandling. Huff...ble lei meg på dine vegne nå.

Skrevet

Tusen takk for all respons.

Tror jeg har klart aa roe meg ned litt naa (selvom taarene fortsatt bare triller). Er i litt sjokk tilstand.

Jeg fortalte han at jeg oensker en skilsmisse. Kanskje det er for raskt av meg aa si det ? Men akkurat naa klarer jeg bare ikke tanken paa aa leve i et slikt ekteskap. Det "morsomme" er at naa er det han som er saaret :P Han oensker ingen skilsmisse, for ifoelge han saa elsker han meg jo saa mye. Saa naa sitter han og graater.

Har bestemt meg for aa begynne aa tenke mer paa meg selv. Oenkser ikke for noen aa faa hoere det samme fra noen de deler livet sitt med.

Tusen takk igjen :) Dere er helt supre:)

HI

Skrevet

Uff, for en mann!! Synes ikke du skal finne deg i slik oppførsel. Slik en nevnte her, han må tro han er Guds gave til kvinnen.

Jeg ville gått fra han på flekken. Eller skaffet meg elsker. Kunne ikke vært i et forhold med en som ikke syntes jeg var attraktiv. Han må synes jeg er attraktiv, og må kunne ha sex med meg. Ellers er det hasta la vista på flekken..

Skrevet

HERREGUD, er dere tullinger her ????

Når det er 90% av tilfellene her inne at det er dama som ikke kan møte behovene til menna, nei da, da må menna LÆRE seg og leve med det.

9 mnd i svangerskapet uten, 4-5 mnd etter svangerskap uten. Nei det må mennene forstå, for sånn er det! Må lære seg og leve med det.

Ja da HI, da må du jaggu lære deg og leve med dette!

Mannen skal ha all ære for at han faktisk tør å være ærlig. Hvor mange menn er det som ikke har hatt sex med oss når vi har mange kilo for mye, men det sier ikke noe.

Da bør du slanke deg da HI, pynte deg og slanke deg enda mer. Kom til den vekta som når dere ble sammen. Og stram deg opp! Dette er jo et ærlig hint til at du må ta deg sammen. Og han kommer til å vente på deg, han går ikke i fra deg.

Så dette var herlig å lese! Endelig en mann som er ærlig og ser hvordan dobbelmoralen til dibberene strømmer på!

For hadde dette vært motsatt, åå dæven ja da hadde det vært å kasta mannen ut, hvis han ikke kan leve med dette så kunne han dratt til helvete. Sex er ikke alt i forholdet leser man flere ganger i uka her.

Så dette var knall!

Skrevet

herregud du anonym. hadde en kvinne sagt til mannen sin "jeg vil ikke ha sex med deg fordi du er ikke attraktiv for meg. du må leve resten av livet i sølibat om du blir med meg". ja da hadde mange rådet mannen til å dra om hun ikke hadde endret holdning og sier unnskyld og virkelig mener det. det skal jeg love deg.

Skrevet

Vel, naar jeg ikke er gravid veier jeg kun 50 kg paa 168 cm. Saa aa slanke meg er ikke aktuellt.

Han synes ikke at jeg er attraktiv enkelt og greit. Synes da virkelig ikke at han kan forlange at jeg skal leve i soelibat for resten av livet.

Har vaert helt knust i hele dag, og dagene fremover kommer til aa bli merkelige. Men jeg vet med meg selv at jeg ikke oensker aa vaere i et slikt ekteskap.

HI

Skrevet

til hi: du fortjener en mann som vil ha deg for den du er, på alle måter.

Skrevet

Du finner deg en som vil ha deg som du er!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...