Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #1 Skrevet 19. mars 2011 Har hatt en en liten diskusjon med en venninne om hvor det er lettest og treffe noen ( altså kjæreste). Hun mener det er større sannsynlighet for og treffe en mann på butikken enn feks på en dating nettside.. Dettb kan jo ikke stemme mener jeg da man som oftest ikke bare begynner og snakke med fremmedfolk på butikken....
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #2 Skrevet 19. mars 2011 På den gode gammeldagse måten - på byen :-)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #3 Skrevet 19. mars 2011 Jeg tror venninnen din har rett.. Etter hva jeg har fått med meg etter en stund i cyberverdnen er at mange kun er ute etter flørting og sex. Men man kan jo selvsagt være heldig å treffe en som ikke er det, men tror det er sjeldent. Jeg traff min samboer hjemme hos han, var med en felles venninne på fest til han.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #4 Skrevet 19. mars 2011 Min mann traff jeg gjennom en annen en jeg "drev" på med Jeg ble fort interessert i min mann, og "dumpet" derfor han kompisen til min mann..
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #5 Skrevet 19. mars 2011 På Quart-festivalen på 90-tallet, i beste kronprinsparstil. (Bortsett fra at vi var noen år tidligere ute enn dem da;)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #7 Skrevet 19. mars 2011 Møttes på en dating side på internett, og er godt gift med barn i dag;) Så tydelig at begge delene fungere!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #8 Skrevet 19. mars 2011 møtte min mann på `14tis`fest i et friområdet der jeg bor.... har vert sammen 9,5 år
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #9 Skrevet 19. mars 2011 Jeg traff min kjære på nettet:) Hadde noen nervøse venninner som satt og ventet på meg mens jeg var på første daten. Men mannen var ikke farlig og her sitter vi 9 år etter med en sønn på 9 mnd og we are still going strong
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #12 Skrevet 19. mars 2011 Blei med broren min på fest, siden har vi hengt sammen jeg og kompisen til broderen:)))) løøøøøv
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #13 Skrevet 19. mars 2011 Jeg møtte min mann i leigligheten min. Nyinnflyttet i nabolaget var jeg og ringte en nabo som jeg hadde hørt så mye godt om, Aldri sett han før. Dette var en onsdag, første date fredagen og nøkkel til huset hans på søndagen. Nå bor vi i huset "hans" og har 4 barn. Ikke den letteste måten å treffe drømmemannen, men det funket for meg!!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #14 Skrevet 19. mars 2011 På en fest hos en felles venn. Det er jo nå... ja. Nærmere16 år siden. Men har ikke vært sammen alle årene.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #15 Skrevet 19. mars 2011 I sandkassa da vi var små...Så igjen mange år senere på fest Og lykkelig er jeg for det!!!!! <3<3<3<3<3<3<3
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #16 Skrevet 19. mars 2011 puh.. da er det jo håp for en alenemor som ikke har så lett for og komme seg ut på fest og som ei heller snakker med fremmede på butikken, hehe Er virkelig vanskelig og treffe noen synes jeg. Min opplevelse er at på by`n så er de fleste bare intr i flørting og sex og ikke no forhold. Har nylig meldt meg inn på en datingside så får se hvordan det går HI
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #19 Skrevet 19. mars 2011 På Match mobilchat... *flaut* Det er ikke så mange som vet det....
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #20 Skrevet 19. mars 2011 på byen;) han var sjåfør for meg og min venninne. jeg trenger kanskje ikke si at det ikke var kjærlighet ved første blikk? men neste gangen derimot.... da kom han på vors før vi rakk å bli fulle;) har holdt sammen siden da, mer eller mindre. 10år til sommeren;)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #21 Skrevet 19. mars 2011 Vi traff hverandre på nettet da jeg var 14 og han var 19. Møttes rett før jeg fyllte 15 hvor det var full match. Vi har til nå vært sammen i snart 5år og har 2 barn sammen. Så det er nok fullt mulig for deg å finne noen over nettet også Vil vel heller si at byen er vel det dummeste stedet å finne seg en partner. Det er jo der de fleste gutter drar for å få seg ett nyp.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #22 Skrevet 19. mars 2011 Jeg skulle på 1 date med en som jeg hadde likt ei stund, men vi var sjenerte og tok begge med oss en kompis, jeg valgte en felles kompis av oss, mens han tok en jeg ikke hadde møtt før Jeg og kompisen havnet ved siden av hverandre på kinoen, og va de eneste som røykte da vi gikk ut etterpå.. merka fort at vi hadde mye til felles, og han var jo jækla fin åsså Etter det var det en del drama, og litt god gammeldags kamp dem imellom, men for meg var det ingen vei tilbake, jeg var forelska og det er jeg enda Eneste dumme her er at både jeg og kjæresten min mistet en god kompis :/ (men det va verdt det)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #23 Skrevet 19. mars 2011 wow! 14 og 19... drøyt! Men bra det holdt da
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #25 Skrevet 19. mars 2011 På påsketur med venner. Tur av typen daglige lange fotturer, arrangert av en turforening, med base i en gymsal med flatsenger på gulvet for hele reisegruppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå