Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #1 Skrevet 19. mars 2011 Står og "hoster" på en måte.. Ekkel lyd. Og nå er han også veldig varm og peser veldig! Noen som vet hva det kan være?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #2 Skrevet 19. mars 2011 hoster/prøver å få luft - får ikke puste på en måte! *
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #3 Skrevet 19. mars 2011 Sikkert en luftveissykdom av noe slag. Tror det er best dyrelegen får se på han.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #5 Skrevet 19. mars 2011 Det kan hende. Har søkt litt på nettet nå. Han kaster opp mye, skjelver og gaper etter luft. Er så vondt å høre på :/
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #9 Skrevet 19. mars 2011 Virker som kennelhoste ja.. Som regel helt ufarlig, men kan høres ut som om hunden kan trenge antibiotika! Ta en tur til dyrlegen så de får sett på han:)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #10 Skrevet 19. mars 2011 Takk før svar alle sammen! ja, foreldrene mine reiser ikke til dyrlegen siden det koster.... Men da tar jeg turen. Huff, kan ikke la det være uten å reise til dyrlegen..
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #11 Skrevet 19. mars 2011 Du har plikt til å hjelpe et dyr i nød. Her høres det ut som det haster. Foreldrene dine skulle skamme seg, veldig! Har man dyr må man ta vare på det! Du må få hunden til vetrinær og så må du overtale dem til å omplassere hundene. Slike folk skulle ikke hatt dyr. Bra du passer på og håper det ordner seg!
AnonymeAnine Skrevet 19. mars 2011 #12 Skrevet 19. mars 2011 Det kan være hjertet. ta hunden til veterinær.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #13 Skrevet 19. mars 2011 Vår hund gjorde det engang, viste seg etter å ha vært hos dyrlegen og 1700 kr fattigere at han hadde satt fast noe mellom tenne bak....! Vi kunne ha dratt det ut lett som bare det selv
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #14 Skrevet 19. mars 2011 Huff.. For noen foreldre du har! De burde SKAMME seg!! Enn og bare stå å se på at dyret sitt lider.. nei, fy faen... Omplasser hunden med det samme! Finn et godt hjem til den, hvor den får omsorg.. Sist men ikke minst: Dra til dyrlegen med en eneste gang!
Pengetreet Skrevet 19. mars 2011 #15 Skrevet 19. mars 2011 Den ene hunden min hadde nøyaktig disse symptomene og det var hjertesvikt. Ta hunden til dyrlege, de fleste smådyrklinikker tar imot akutttilfeller.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #16 Skrevet 19. mars 2011 Ja. Han kastet opp 4 ganger bare idag, slimete og gult. Drevet å gapa etter luft mange ganer. Jeg er hos foreldrene mine nå, og nå slapper hunden av. Tenkte jeg skulle ta turen til dyrlegen så fort det lar seg gjøre! Min bror som fortsatt bor hjemme fortalte meg at det var slik med den forrige hunden de også hadde, døde. Samme rase, drev å gapa etter luft, og spydde. Etter mye mas av broren min, hadde de reist på et "dyresykehus", hunden var det et døgn, og ble deretter avlivet. Pågrunn av nyresvikt. HI.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #17 Skrevet 19. mars 2011 Ser det ble litt skrivefeil, Men ikke værre at dere forstår.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #18 Skrevet 19. mars 2011 Ring dyrlegen nå! De har vakttelefon. Ikke la hunden lide!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #20 Skrevet 19. mars 2011 Jeg hadde KLIKKA på foreldrene mine om jeg var deg.. Sagt noen sannhetens ord, også hadde jeg tatt med meg hunden.. Først til vetrinær så hjem til meg.. Ingen dyr skal bo hos slike folk!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #21 Skrevet 19. mars 2011 Kennelhoste, uten tvil, kom dere til veterinær
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #22 Skrevet 19. mars 2011 Ja, jeg har gjort det endel ganger... Blir litt vanskelig å komme seg til vetrinær.. Så tar nok en telefon! Men om den absolutt må, så selvfølgelig gjør jeg det! Kan også ta til meg bikkjene.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #23 Skrevet 19. mars 2011 Tar nok en telefon?? Du postet innlegget i formiddag. Du er ikke noe bedre enn foreldrene dine. Blir kvalm av folk som skaffer seg levende vesener og ikke tar vare på dem.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #24 Skrevet 19. mars 2011 vet du, jeg kommer meg ikke til en vetrinær før mannen kommer hit! Og han kommer i morgen engang. Om jeg hadde hatt bil hadde jeg reist med ENGANG.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #25 Skrevet 19. mars 2011 Har du ikke telefon heller? Kunne du ikke reist på dagen idag heller? Fysj, ekle mennesker. Skulle nesten håpe det var noe smittsomt som kunne hoppe over til tobeinte også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå