Gå til innhold

Muslimske unge gutter hjelper med barnevognen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har stikk motsatt erfaring enn deg. Utenlandske gutter og menn hjelper tilmen de slår til med dask på rumpa og frekke klommentarer som enekstra bonus. Det gjør hele opplevelsen av "hjelp" kvalmende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du egentlig at de er muslimer? Mange innvandrere fra Asia og Afrika er kristne!

Skrevet

Niks, det er ikke flisespikkeri. Kultur og religion må skilles. Omskjæring av kvinner er kultur, og det praktiserers av mennesker med ulik religion, også kristne. Det samme gjelder tvangsgifte, drap av jentebarn og æresdrap. Det er kulturelt betinget. I Norge har det vært et problem at man har trodd at disse tingene begrenser seg til det islamske miljøet, og glemt at hinduer fra samme område har den samme kulturen.

Skrevet

Nå kverulerer vi her 08:17, men nei, det ville ikke vært meningsløst all den tid det er His høyst subjektive *inntrykk* at innvandrere fra disse landene er mer hjelpsomme ovenfor fremmede kvinner med barnevogn:)

Om du kan så kan slå i bordet med en vitenskapelig forskningsrapport som sier at etnisk norske gutter er mer hjelpsomme ovenfor gravide og mødre enn gutter fra disse kulturene, så vil det likevel være Hi sitt *inntrykk* og hennes erfaringer :)

Skrevet

09:54, seriøst, har du ofte opplevd at utenlandske gutter dasker deg på rumpa og kommer med frekke kommentarer når de har hjulpet deg med barnevogna?

Jeg har bodd på Oslos "sorteste" østkant i hele mitt liv, og jeg har ALDRI opplevd at en innvandrer har daska meg på rumpa eller kommet med frekke kommentarer.

Har selvsagt fått noen tilrop etter meg hvis jeg har gått ute på byen pynta og i skjørt på kveldstid, men aldri noe frekt eller nedverdigende. Norske gutter derimot har jeg både blitt kalt "hore" av og fått juling av ved et par anledninger.

Skrevet

Og disse erfaringene er helt ok de så lenge hun ikke presenterer dem som allmengyldige sannheter. Da blir det hele lite intelligente generaliseringer.

Skrevet

Ja, opptil flere ganger. eller blitt kløpet i rompa mens jeg triller over fotgjengerfeltet. Min erfaring er at utenlandske menn/gutter er slibrige frekkaser, men jeg skjønner jo at jeg har vært maks uheldig.

Jeg er heller ingen dolla sminkedokke, eller utfordrende kledd på noe vis, så jeg må si jeg er litt sjokkert.

Skrevet

Joda 10:41 jeg er egentlig enig med deg, men med tanke på hvilket forum vi befinner oss på så ligger det jo veldig i kortene at dette er His synspunkter og ikke vitenskapelig beviste sannheter.

Skrevet

Hmm..mange utlendinger her, men de jag har fått hjelp av har vært norske. Så DET må jo bare bety at ingen utlendinger er vel oppdratt ..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...