Gå til innhold

Frekke barn i bhg til barnet mitt......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplevde noe av dette med et barn som gikk i barnehagen til min 3 år gammle sønn... Vi bor på et veldi lite sted så alle kjenner alle og jeg kjenner godt til alle barna og deres foreldre i barnehagen.

Dette barnet drev ofte og ropte etter meg at jeg hadde digre lår, store pupper og stygg rompe. Så en dag spurte jeg han hvor han hadde dette i fra og fikk da kjapt til svar " pappa vel"...Når jeg spurte han så var også flere av de som jobbet i barnehagen til stede og alle ble vel en smule forlegne..Men faren til denne gutten unngår meg så godt han kan etter dette...Så jeg regner med at dette ble tatt opp med han;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, noen barn eier ikke folkeskikk rett og slett...

Skrevet

Hvorfor skal ellers HI nevne at moren er så pen av seg da? Hva har det med saken å gjøre?

Barnet er frekk, fordi moren er pen av seg? Hvordan hadde du tolket det da 16.56?

15.24

Skrevet

Det er noe i det at fra barn hører man sannheten. Det er ikke sikkert et barn er klar over at det er mer negativt å spørre om hvorfor noen har stor mage enn hvorfor noen har langt hår. Og dersom du er høygravid HAR du mest sannsynlig en stor mage, du kan da ikke bli fornærmet fordi noen bemerker det?

Men kan høres ut som om denne jenta var klar over at det hun sa ikke var så koselig, dersom hun pleier å si de andre tingene du skriver.

Dersom hun hadde spurt om hvorfor jeg var så stygg, ville jeg bare svart at jeg ikke snakket med folk som sa stygge ting til meg. Men jeg hadde svart på hvorfor magen var stor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...