Gå til innhold

De siste kiloene skal av før sommeren!! Noen som er med?


lykkelig78

Anbefalte innlegg

Dere som kutter ned på karbohydrater, dere kutter vel ned på kaloriene også? Eller kan dere spise normalt (rundt 2000-2500 kcal) og likevel gå ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veide meg på torsdag og vekta har stått helt stille. Fortsatt 75.5 kg. Nå er påskeferien her og det byr nok på noen utfordringer, men håper på å klare å holde meg litt i skinnet.

Så fint at vi er en til med i gjengen!!!

Skal prøve å bli litt mer aktiv her etter påske, da skal det siste støtet inn før bryllupet!

God påske til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg veide meg idag staden for igår, å vekta sto på 74,2

så ned 300 g, litt er det jo:P

 

Ja vi kommer sterkere tilbake etter påsken! er jo mye kjekkere å vere ute nå når det begynner å bli litt varmere:) 3,5 mnd igjen til bryllupe lykkelig78, så du klarer nok d;)

 

Har tenkt til å kose meg med kvikklunsj i kveld når vi skal se på farmen, med god samvittighet forhåpentligvis:)

God påske til alle mann! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halllo:) Jeg henger meg på:)

Jeg var med på Grete Roede-kurs for 1,5 år siden og gikk da ned 8 kg, og ytterligere 5 kg etterpå. Jeg var nede i 61 kg, men i løpet av det siste året har vekten kommet seg på 68 kg. Jeg skal leve tre uker uten noe søtt og deretter KUN godsaker på lørdag!

Jeg begynte for to uker siden og har veiedag på mandag. Jeg følger opplegget til GR, og fører alt jeg spiser på vektklubben.no.

 

4.4 - 68 kg

11.4 - 66,6 kg

 

Håper dere alle får en fin påske!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det veiedag og det gikk som forventet. Fikk mensen i går, så vekten var ikke noe å juble for.

 

4.4 - 68 kg

11.4 - 66,6 kg

18.4 - 67,2 kg

 

Nå er det påske og jeg skal fortsatt holde meg unna søtsakene. Så får jeg håpe vekten er mer nådig om en uke:)

 

God påske, igjen:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...