Gå til innhold

De siste kiloene skal av før sommeren!! Noen som er med?


lykkelig78

Anbefalte innlegg

Jeg har nå gått ned 25 kg (veide 103.7 før), og har hatt en liten pause på 2-3 mnd mens jeg har ventet på at brudekjolen min skulle komme i posten. Gifter meg 31. juli og jeg ville se hvordan den satt før jeg fjerna flere kilo. Jeg fikk den i går og jeg kan fjerne de siste 8-10 og likevell passe kjolen, så da er jeg i gang!

Målet mitt er å veie 70 kg til bryllupet

Jeg er nå 78-79.8, så 8-10 kg skal bort. Eksakt kg kommer på torsdag, da er min første veiedag!

Kjenner jeg trenger noen å "jobbe" sammen med, så om du vil være med så heng deg på!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaa, eg vil være med! :)

Eg gjikk ned 4 kilo før jul, men etter det har resten satt seg bom fast, eller eg som ikke har vert flink nok =/

Du e flink som har godt ned 25 kg!! :D Da klarer du resten også;)

Eg vil ned 10 kilo til, men blir veldig glad viss eg får av di 5 første kiloene til sommeren (helst alle 10 selfølgelig) Veier nå 75,5 kilo, så vil også ned til 70.. Minst:)

 

Har di siste ukene begynt å trene styrketrening 2 ganger i uken, så håper det skal hjelpe litt, i tillegg til rockering, mere turer og sundt kosthold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!!!

Er alltid fint å kunne ha noen å dele med!

 

I dag har jeg vært på spinning, og startet kostholdet bra med å kutte karbohydrater igjen. Det funka veldig bra sist. Har hele tida spist sunt og bare spist godis i helga, og har holdt meg stabil, men om jeg skal ned må jeg gå tilbake til mine vante vaner:

- trening minst 2 ganger i uka + gå turer med hunden

- familietur lørdag og/ eller søndag

- kutte karbohydrater

- spise mindre og oftere

- drikke masse vann

- lage mat fra bunnen av så jeg vet hva jeg får i meg

- salat og/ eller grønnsaker til alle middager (1/2 tallerkenen med grønnsaker og salat)

- en kosedag i uka ( har jeg ikke det går jeg garantert på en smell...been there, done that)

 

Da er jeg spent på hva torsdag bringer, håper det er bra siden jeg faktisk allerede i dag har tatt grep!!

 

ønsker deg all Lykke til, dette greier vi begge!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er første veiing gjort og jeg starter på 79.1 kg

Så 9.1 kg skal bort! Å det skal jeg klare!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på her! Har krøpet på stadig flere kilo de siste årene.

Veide meg i dag og vekten står nå på 78,3.

Målet mitt er i første omgang 70 kilo til sommeren!

 

Tenker å prøve å kutte kraftig ned på karbohydratene! Har merket at det har hjulpet meg tidligere i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!!

Jo fler jo bedre!

 

Karbohydrater har vært alfaomega for meg, så her kuttes de så langt det går!

Litt av problemet mitt er at jeg veier meg hver dag, å det tror jeg jammen jeg må slutte med.... Blir helt opphengt, så skal prøve å bare veie meg torsdags morgen.

 

Litt morsomt at vi alle tre har samme mål!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja gøy me samme mål! :)

vekten min står på det samme, 75,3 (75,5) kg..

 

Uka begynte veldig bra, gjikk på kondisjonstrening på mandag, har trent styrke, og rocka litt med rockeringen, men så på torsdag og igår serverte di godsaker på jobb, og ett lite kakestykke var ikke nok for meg.. Eg sliter mest med viljestyrken min, men så etterpå så angrer eg.. kjedeligt..

I helga skal eg gå tur me sønnen min, trene litt styrke, og ikke spise for mye helgekos;)

Eg har veie dag på fredager foresten

 

Go helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig like mål vi har..men det er bare bra :) Så kan vi motivere hverandre!

 

Jeg har vel også bestemmt meg for å ha veiedag om fredagen :) Bedre med før helgen enn etter helgen for min del.. sliter desverre veldig med motivasjonen i helgene! Har lett for å gomle innpå en diger sjokolade eller to..Selv om jeg egentlig vet at jeg blir uvel og angrer.. hehe.. Men i dag har jeg i alle fall vært flink og gått en lang tur :)

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eg Toro sine knekkebrød i stekeovnen, skal ha di med på jobb så lenge det er noen igjen, viss det faller godt i smak kommer eg nok til å lage mer i løpet av uka! :)

 

Hva planer har dere denne uka?

Viss det ikke regner for mye vil eg prøve å begynne å gå litt mer tur, herligt med vår i lufta!

Styrketrening på tirsdag/onsdag. Og rockeringen vil eg også ta noen runder med. Har også lyst til å lage noen goe og sunne middager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga gikk veldig fint for min del! Hadde min kosedag, men holdt meg til vingummi og saltstenger og det er ikke det værste godteriet. Samboern spiste både potetgull og sjokolade og det var faktisk veldig enkelt å holde meg unna. At brudekjolen skal sitte perfekt frister mer :-)

 

Har vært ute å gått lange turer både på lørdag og søndag. Det deilige været gjør at man bare vil være ute å kose seg!!!

 

Ellers blir det trening i morgen, tirsdag. Trener fast innebandy sammen med en gjeng med damer! Utrolig morsomt, og veldig bra trening!! Torsdag blir det styrketrening!

Ellers trenger hunden tur, og de skal jeg ta meg av!

 

Var knekkebrødene gode?? Tenkte jeg skulle prøve å lage dem selv. Er en smule lei av disse vanlige jeg kjøper.

 

Ellers starta vi uka bra med kylligsalat til middag og i morgen har jeg planer om å lage grønnsaksuppe med kyllingpølse.

 

Ha ei fin slankeuke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag i dag, og vekta stoppa på 78.1. Gått ned 1 kg denne uka og er fornøyd med det! 8.1 kg igjen! Hadde jammen vært fint å gått ned 1 kg hver uke, men det tror jeg blir hardt..... er fornøyd med all nedgang, men jo mer jeg tar i uka jo kortere tid vil det ta, så her er det bare å jobbe!!

Blir spennende å høre hvordan det går med dere i morgen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært Lykkelig87!

 

Da var det veiedag igjen for meg også. Vekten sa 77,3. Gått ned nøyaktig en kilo denne uken. Veldig fornøyd med det etter bare en uke på lavkarbo.

 

Håper det fortsetter slik, med en kilo i uken, men må inrømme at jeg ikke er helt overbevist.. :) Nå står helgen for tur, og skal prøve å være flink og ikke spise for mye karbohydrater, selv om jeg har innvilget meg selv litt løsere rammer når det er helg. Ellers sprekker jeg bare..hehe..

 

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge dere har godt ned en kilo, så bra! :)

Har ikke hatt tid til å skriva før idag.

Men eg står derimot på samme vekta =/

Men d er dette som gjør at eg mister motivasjonen, å når eg mister motivasjonen så spiser eg mere sjokolade og ships slik som nå i helga.. Eg har vert flink til å gått flere turer denne uka, styrketrening og spist forholdsvis sundt, men alikevell står vekta på det samme + - noen 100 gram.

 

Tror eg må kutte ut flere karbohydrater eg også, pasta f.eks...

Har såå lyst å gå ned 5 kilo til sommeren!!! :D

 

Eg laget meg foresten eg knall god middag i uka, kyllingfilet på grønnsakseng, nam :D anbefales!

Lykke til i uka som kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjelder å ikke gi opp selv om vekten står stille! (vet det er lett å si...men...) Prøv å holde oppe motivasjonen.

 

Jeg for min del har skrevet en liste over hvorfor jeg vil ned i vekt! For eksempel vil jeg ha bedre helse og være i bedre form til en graviditet, jeg vil se og føle meg bedre, slippe å bli anpusten over ingenting... ja, er bare å fylle på listen :) Kanskje har du en favorittbukse du vil passe inn i?

 

Har du foresten oppskrift på den kyllingen? :)

 

Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, er så fryktelig spent på hva vekta sier i morgen. Har vært på kurs de to siste dagene og der var det helt annen lunch enn det jeg er vant til. Selv om jeg har vært veldig flink til å holde meg unna dessert å slik så er jeg fryktelig spent....

Har ikke snikveid meg heller så dette føles som bingo ;-)

vvvæææææ........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk veiedagen? Er selv meget spent på i morgen! Har nemlig hatt en kjempesprekk i dag desverre :-s Med både is og kake og pommes frites! Håper virkelig resten av uken vinner over i dag...hehe, har vært ganske flink resten av uken!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk helt fantastisk med meg denne uka. Vekta stoppa på 75.7. . . Helt vilt, men jeg veide meg 10 ganger. Så d stemmer. Jeg har faktisk gått ned 2.4 kg!!! Er helt vilt. Tror faktisk at jeg kanskje har spist litt lite fram til nå. Og nå er forbrenninga på tur opp. Faktisk bare 5.7 kg til målet! Hvordan gikk det med dere? God helg fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk flink du har vært! :-)

 

Vekten har ikke gått fult så mye ned hos meg, men den har nå gått nedover til tross for en aldri så liten "frotsedag"..

Den stoppet på 76,5 i går. Ganske fornøyd med det altså!

6,5 kilo igjen til målet er nådd!

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh,dere er så flinke!

Vekta hoss meg sto på 75,1 idag, ca en hall kilo av, fornødd me det! :)

men kjenner motivasjonen på å spise sundt gjikk vekk når helga kom, har spist litt kalori rik mat igår og idag, men i morgen så er det slutt på det.... vertfall på mandag;-)

Så håper på å se 74 tallet på fredag i uka som kommer:)

 

Eg målte midjen min, har litt lyst til å fylle med på den også, se om den går rett vei, selv om vekta står på det samma :P

78 cm var eg rundt, hadde vært greit å blitt kvitt ett par cm jah :)

Fyller dere med på deres milje mål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har daikke fått veide med denne uka. Klrte å forsove meg på torsdag å da glemte jeg helt å veie meg. Og etter jobb dro vi rett på fjellet, så jeg tror rett og slett jeg drøyer til torsdag for å vie meg. Er fryktelig spent siden det ble litt ekstre kos i helga. Men var greit å skeie ut litt når vi var på hytte tur. Jeg syns det er greit å kunne unneseg litt innimellom, men nå er det fult fokus.

Blir spennende i påska, men skal i allefall ikke ta helt av og i tillegg skal jeg komme meg ut på joggeturer. Er i allefall veldig positiv!!

 

Hvordan gikk det med dere andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

På fredag så veide eg 74,5 kilo :) jippi! så nå har eg god motivasjon til å krype meg enda lenger ned på vekta:)

 

Ja det blir spennende i påska, håper at det ikke blir for mange fristelser;)

Lykke til videre! :) blir spennende å se resultate ditt lykkelig78 etter to uker uten veiing;)

Ha en fin fin uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er :-D

 

På fredag sto min vekt på 75,3 kilo. Veldig fornøyd med det! Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg veide så lite.. :) Håper det fortsetter slik videre med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg vil gjerne være med, vekten kan veksle mellom 76 og 78 fra dag til dag, men vil under 70 før sommeren!

 

Skal begynne på sykehusdietten i dag.

 

Hva gjør dere for å gå ned?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt med en til som vil være med! :)

 

Eg prøver å være mer i aktivitet, passe på å ikke sitte for lenge i sofaen om gangen på kvelden, gå turer, tar noen runder med rockeringen iløpet av en uka, styrketrening f.eks.. Sist uke bestilte eg zumba pakke, så gleeder meg til den kommer! :D

Av og til finner eg fram sykkelen og sykler en tur også

 

Eg passer på hva eg spiser, og hvor mye eg spiser, og spise med 2-3 timers mellomrom.. Eg har også sett litt på den sykehusdietten, men eg har berre laget den suppen, tar den med til lunsj på jobb f.eks, veldig greit!

Prøver å spise litt magert, kutte ned på sukkeret, spise mer grønsaker osv:)

 

Hvilken dag er din veie dag? Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...