Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #26 Skrevet 13. mars 2011 jeg syns det er interessant å vite om hva folk hadde til middag (hellst til frokost også), hva de drakk og spiste forran peisen, fargene på sokkene sine, hva slags vær de har, hva slags humør de er i og hvor mye de har trent
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #27 Skrevet 13. mars 2011 Jeg synes slike statuser som : Nå har jeg vaska badet,støvsuga gangen vaska kjøkkenet,bretta klær,bakt boller og 4 brød. <3 min perfekte famile <3..osv.. Hater sånne super flinkiser! Å de som skal lure med seg gubben til sengs, eller de som skal legge seg med verdens hotteste kone(Særlig de som du vet er utro på begge kanter).. Jeg liker morsomme,glade meldinger Sitat fra barn,en sangtekst strofe eller noe.....
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #28 Skrevet 13. mars 2011 ha ha ha ha, de utro som har hotte koner har jeg også på min facebook! Jeg ler meg skakk hver gang! Spesielt på søndagene kommer disse meldingene, litt dårlig samvittighet etter helga liksom..............................! Hi
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #29 Skrevet 15. mars 2011 det finnes ikke gode facebook statuser.........
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #30 Skrevet 15. mars 2011 En god fb-status for meg er et godt visdomsord, noe stort som skjer i livet til mine venner, barns komentarer og slike ting En dårlig fb-status er: hva du skal ha til middag (og hvert måltid for dagen), jeg missliker sterkt kjærestepar som skiver sussenusse mld til hverandre så mye at all nyhetsoppdateringer er dem, også ser jeg ikke vitsen i å skrive god natt hver kveld på fb
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #32 Skrevet 15. mars 2011 Hun har sikkert ingen venner på facebook :-P
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #34 Skrevet 16. mars 2011 Jeg synes vel for å være ærlig at de kjekkeste fb oppdateringene er fra de som er i samme livssituasjon, da blir det gjerne ting om barna. Liker også å høre om at folk skal reise på tur, for da kan jeg drømme meg litt vekk selv også. Liker veldig godt når folk er selvironiske, synes det er utrolig kjedelig med de som bruker fb som treningsdagbok eller bare poster på sanger de liker. Liker heller ikke de som alltid har det rosenrødt, fryd og gammen, trener hver dag, ut på tur med barna, jobber hardt og er treningsinstuktør i tillegg som de er høygravid :-). Har blokkert et par venners statuser for å slippe å irritere meg (hater ikke personen, for å si det sånn, men hater statusene :-) )
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #35 Skrevet 16. mars 2011 Jeg liker å lese om alle vårtegnene rundt om i landet! Har statuser i dag om joggesko og sykkler og måker og sol =) DET er deilig! Gleder meg til våren.....
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #36 Skrevet 16. mars 2011 Har ei med denne statusen nå; "Hadde gleda meg til en time velvære, men ligger her med migrene i stedet:( Stakkars meg!" Hmmmmmmmmmm Migrene, men joda, vi må oppdatere facebook liksom?!? Hva er greia med det?
Tante Blås Squaw Skrevet 16. mars 2011 #37 Skrevet 16. mars 2011 Vil du støtte hjelpearbeidet i Japan? Det hjelper hverken med engler eller bilder av tente stearinlys. Røde Kors Hjelper!! Gi 200 kr, ring 820 44 000 eller send HJELP til 2090 eller RK HJELP til 1990 (telenor)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå