Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 Jeg har ofte sitater fra barna mine eller små morsomheter =)
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 hva er alt dette hysteriet med "gode" eller "dårlige" facebook statuser. Har dere virkelig ikke annet å bruke tiden deres på enn å tenke over hva dere skal skrive som facebook status?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #3 Skrevet 12. mars 2011 lillenurk; har du virkelig ikke annet å bruke tiden din på enn å kommentere innlegg som ikke interesserer deg!?!?!? DUST!!! J>E>G syntes det er litt interessant å vite hva folk mener om dette, hvorfor kan ikke jeg spørre om det da!!!!!!!!!!! Les noe annet da, din sure kjærrring!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #4 Skrevet 12. mars 2011 Helt enig med Lillenurket mitt. Patetisk.
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 12. mars 2011 #5 Skrevet 12. mars 2011 Uff, den satt dypt.. Får utdype min frustrasjon over at noen kaller meg dust og sur kjærrring, på min facebook status...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #6 Skrevet 12. mars 2011 klart lillenuk er enig med lillenurk......=(
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #7 Skrevet 12. mars 2011 Jeg synes en fin oppdatering er en morsom historie, noe barna har sagt, eller noe viktig som skjer i livet. Ikke om trening eller baking, men behøver heller ikke bare være om store ting som bryllup og barn. FB er jo til for at man skal holde kontakten med folk, synes det er hyggelig å vite litt om hva som skjer i venners liv. Men så er mine fb-venner bare folk som jeg faktisk snakker med fra tid til annen.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #8 Skrevet 12. mars 2011 Ja, skjønner du har det travelt Lillenurk, som må kommentere her.... Jeg vil gjerne vite hva folk mener en en god status...! Er det noe galt i det? Hvorfor skal vi ikke få lov til å spørre om det vil lurer på, uten at folk som Lillenurk og andre surmegger må fortelle hvor dumt spørsmålet er?!?!?!?!?!? JA, jeg lurer også på dette!!! Ikke HI
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #9 Skrevet 12. mars 2011 Må si meg 110% enig med lillenurk, og jeg er verken sur eller en dust Hvem bryr seg om hva det står på facebook. Hilsen ikke lille nurket
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #10 Skrevet 12. mars 2011 Alle skjønner vel at "ikke HI" = HI, og "ikke lille nurk" = lillenurk
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #11 Skrevet 12. mars 2011 Jeg syntes gode facebookoppdateringer er små morsomheter og ikke sånne skryte ting! =) Om dere ikke er interressert.....Kan dere ikke bare la være å kommentere? Sjønner ikke greia med å svare på noe her innen, bare for å si at Hi er dust som bryr seg om facebook? Halve Norge er på facebook, og da er det vel ikke så rart om man lurer på hva folk liker å lese om, og hve de syntes er teit..(den andre tråden...)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #13 Skrevet 12. mars 2011 Ei god oppdatering er vel ei oppdatering om et enkel individs hverdag. Som vil fortelle familien sin, som de ikke ser hver dag, om hva som skjer. Dumt å irritere seg over hva andres venners barn gjør, når de egentlig forteller det til slekta si, og for de interesserte.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #14 Skrevet 12. mars 2011 Lurer på om facebookstatuser er litt ut liksom...? Veldig hissige dere er da.... Hi
Tante Blås Squaw Skrevet 12. mars 2011 #15 Skrevet 12. mars 2011 For tidlig utløsning kan ha sin årsak i for raske svingninger med baken, for kraftig friksjon eller feil på utstyret.............. står det i brosjyren for skibindinger...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #16 Skrevet 12. mars 2011 Har facebook statuser noen gang vært "inn" egentlig?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #17 Skrevet 12. mars 2011 HA ha ha ha, Indianerjenta...! Jeg trodde først du hadde kommentert feil innlegg (går et innlegg om slappe peniser og tidlige utløsninger her også.....) -->DET syntes forresten jeg er skikkelig uinteressant å lese om, men har ingen behov for å gå inn på de linkene for å skrive det av den grunn.... Hi
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #18 Skrevet 12. mars 2011 Jeg liker sånne statuser som er litt artige over ting man undrer seg over etc. Liker ikke de som HVER dag oppdaterer om verdens beste kjæreste og barn. Hva de har til middag, hvor lenge de sprang på tredemølla. Og hvor god vinen de drakk forann peisen smakte :-) (la meg presisere det en gang til....de som har den type oppdatering hver (!) dag, og gjerne også flere ganger om dagen)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #19 Skrevet 12. mars 2011 1) Morsomme, interessante eller originale betraktninger om f.eks dagsaktuelle ting, eventuelt mer tidløse saker. 2) Linker til interessante artikler eller sider, helst med en kommentar. 3) Kontroversielle uttalelser som fører til en viss debatt 4) Hvis man har ordet i sin makt, kan selvironi være festlig.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #20 Skrevet 12. mars 2011 Denne synes jeg var veldig bra, fra Aftenposten idag; http://www.aftenposten.no/kul_und/article4058049.ece
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #21 Skrevet 12. mars 2011 Er så få oppdateringer for tiden... Bare sånn støtt ditt og datt, og tenn et lys for fred og sånn............... Litt kjedelig igrunn!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #23 Skrevet 12. mars 2011 Hva tenker dere om "god natt" og "god morgen" statuser da? Sjelden jeg har slike, og selv synes jeg ikke det er noe særlig. Hva er vitsen liksom?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #24 Skrevet 13. mars 2011 Jeg er fornøyd bare noen gidder å skrive noen =) Er så lite som skjer der!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #25 Skrevet 13. mars 2011 Hjerneføde, humor eller bare sitater som beviser at jeg har meeerkelige venner. På en god måte og husvaskstatuser trenger da ikke være kjedelige? Jeg lo godt av "har vasket hele Villa Tangerudbakken i kveld, sånn går det når ADHD 1 & 2 har friheld!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå