Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #26 Skrevet 11. mars 2011 kan si at det var unødvendig av deg å nevne. at du ikke liker min skrivemåte, siden jeg tar meg faktisk ikke nær av det, noe du kanskje håpet på ja jeg mener at de som støtter folk som mobber er like mye med på mobbing. bra du nå innså at det å kalle andre hore ikke er akseptabelt. jeg tror faktisk ikke noe på at du først la merke til det nå, siden jeg har brukt det som argument hele veien at det er mobbing å skrive og støtte det så får du anta/påstå i det vide å brede om at maren har noen form for sykdom som går utover personlighet og utseendet hennes, også får du si at det ikke er slemt å slenge rundt om slike påstander/anklagelser offentlig før du vent noe 100% sikkert. ja dette er et forum som alle har tilgang på, det jeg mener med å slenge ut om slike påstander/anklager offentlig. u go girl. fortsett å forsvare deg selv mot en som er imot mobbing. og forsett å forsvar mobbing. gjør sikkert at folk ser maren i et enda dårligere lys det? eller ikke..
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #27 Skrevet 11. mars 2011 Regnet ikke med du tok det innover deg, antagelig vet du ikke at du skriver dårlig:) Hva du tror på bryr meg fint lite. Mine anklager vil nok ødelegge lite for Maren, det klarer hun nok fint selv sålenge hun er der inne. Nå skal jeg derimot bruke tiden på noe fornuftig. Helgevask:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå