Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 For ei falsk kjerring.. har sex med Mats, også sier hu at hu gjør det for hu føler hu må dulle med han så han ikke blir utrygg... Gudameg. For ei h..e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Herregud, hva er det som får deg til å si slikt om andre mennesker? Hun er ei ung jente som er med på tv. Hun gjør ting du aldrig i livet ville kunna tenke deg å gjøre,og som du kanskje mener er moralskt forkastelig. Men hvor kommer denne trangen til å spy det ut av deg, og kalle menensker du ikke kjenner for horer osv. Har folk HELT sluttet å beholde stygge tanker for seg selv, og fått et beroende av å si mest nedsettende ting om andre som mulig, bare fordi man kan?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 Ærlig talt 8:26! Vi damer liker å sladre, punktum Maren har SELV valgt å få sine "15 minutes fame" på tv fordi hun ØNSKER at andre skal se henne - ergo har lagt seg for hogg. Det kan ikke være en sjel i Norge som ikke vet at PH er ren negativ omtale. Andre har mistet jobbmuligheter pga dette. Du sitter selv bak anonym-knappen, hvorfor??? Har du ikke lyst å brette ut livet ditt kanskje? Er du redd for å få negativ feedback? Eller er du kanskje Maren.. Nei, denne Maren har driti på draget denne uka og det er bare hun og hennes familie det går utover.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #4 Skrevet 11. mars 2011 Ja som du skriver "denne Maren har driti på draget denne uka og det er bare hun og hennes familie det går utover." Du har samvittighet nok til å skjønne at det går ut over dem det hun gjør, men ikke nok til at du ikke er med på å bidrar til at det faktisk skal gå ut over dem. hilsen8:26
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 Ha ha ha ha ha, den dama der er jo HELT FULLSTENDIG tom i hue:-D :-D Hun ser jo helt mongo ut når hun snakker også, virker faktisk litt tilbakestående.......
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #6 Skrevet 11. mars 2011 er så morsomt. folk sier at de ikke mobber, er imot mobbing og mobbere, men sannelig sitter man å mobber og henger ut andre selv. dobbeltmoral. hi, her var det ikke maren men du med dine meninger som stilte deg i et dårlig lys. hvorfor holder du deg anonym? fordi du vet mobbing er slemt og ikke tør å stå for at du mobber? hvis du vet det så hold deg unna.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #8 Skrevet 11. mars 2011 Mobbing? Vil tro at Maren har sett PH før hun selv gikk inn for å bli deltaker. Hun vet veldig godt hva hun har begitt seg ut på. Så det at oppførselen hennes bidrar til negativ omtale om henne, må hun jammen meg tåle. Har sex første kvelden, snakker om analsex i det vide og det brede. Misliker romkameraten, men er ok å knulle på`n.....Nattkamera filmer alt! Ja, tabbelista hennes begynner allerede å få endel punkter:-/
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #9 Skrevet 11. mars 2011 mhm. finnes 2 typer mobbing: direkte og indirekte. indirekte mobbing er utestening, bakstnakking oi negativ omtale, ekle blikk osv. mobbing på internett er indirekte mobbing. ingen gjør seg fortjent til å bli mobbe. og det at du komme rmed unnskyldinger til at det er greit å mobbe sier mest om deg, ikke om maren.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #10 Skrevet 11. mars 2011 mhm. finnes 2 typer mobbing: direkte og indirekte. indirekte mobbing er utestening, bakstnakking oi negativ omtale, ekle blikk osv. mobbing på internett er indirekte mobbing. ingen gjør seg fortjent til å bli mobbe. og det at du komme rmed unnskyldinger til at det er greit å mobbe sier mest om deg, ikke om maren.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #11 Skrevet 11. mars 2011 å kalle andre for hore,HELT FULLSTENDIG tom i hue, mongo, tilbakestående osv er mobbing. alle som forsvarer at det er greit å kalle andre dette er faktisk ikke noe bedre selv. derfor sier jeg ifra.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #12 Skrevet 11. mars 2011 Må si meg enig med HI her. For det første så har hun meldt seg på og stilt seg åpen for kritikk. Hun kan ikke velge å få bare positiv kritikk. Videre er disse programmene fulle av unge som kanskje ikke helt ser konsekvensene av det de melder seg på. De som alle andre er forskjellige, men når det gjelder Maren ser hun faktisk ikke helt "normal" ut. Hun har et merkelig drag over ansiktet og når hun snakker er det som hun er på nivå med et barn. Helt ærlig så tror jeg ikke hun er ved sine full fem som det så fint heter.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #13 Skrevet 11. mars 2011 jadda 1102. forskjell på å kritisere å det å kalle folk for unormal, tillbakestående, hore, negative drag over ansiktet osv..
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #15 Skrevet 11. mars 2011 jadda 1102. forskjell på å kritisere å det å kalle folk for unormal, tillbakestående, hore, negative drag over ansiktet osv..
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #16 Skrevet 11. mars 2011 Jeg sa ikke negativt drag, men merkelig drag. At du tolker det som negativt er vel noe du må stå for? 11.02
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #17 Skrevet 11. mars 2011 haha. jeg tolker innlegget ditt som negativt. og beklager at jeg skrev negativ istedenfor merkelig. var jeg heeelt på jordet og tolket det helt feil, mente du noe positivt med det?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #18 Skrevet 11. mars 2011 Blir nok stemplet som billig. Ligger med en fyr 2 ganger for så og sende han hjem:-) Go girl!! Kanskje ikke noe jeg ville gjort på tv;-)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #19 Skrevet 11. mars 2011 "Hilsen venninne til Maren"........11:11
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #20 Skrevet 11. mars 2011 Haha? Å ha merkelig drag over ansiktet trenger ikke være negativt. Mange som har diverse syndromer har det. Jeg ville aldri kalt dette negativt. At du tar dette så negativt opp tyder på at det er du som sitter med fordommene. Ha ei god helg:)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #21 Skrevet 11. mars 2011 Og kjatte i det vide og det brede om hvor digg analsex er, for så å si i ettertid at hun bare lyver på fylla......;-) Lurt å angre seg etterpå ja.... Men kanskje like greit at hun får fram at det hun sier, må folk bare ta med ei klype salt, for hu juger så det renner:-DD Saklig dame.......
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #22 Skrevet 11. mars 2011 ja, at jeg toolker innlegget ditt som negativt, som atpåtill støttet HI som kalte henne hore, skylles at jeg har store fordommer. nei, nå begynner argumentene deres å bli litt tynne. håper for deres og andres del at dere snart slutter å støtte mobbing.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #23 Skrevet 11. mars 2011 hva er det den statusen som herjer på facbook sier så fint? "Er du lam fra halsen og ned kan du være med på tur med Lars Monsen. Er du lam fra halsen og opp så kan du være med på paradise hotel" ? hehe
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #24 Skrevet 11. mars 2011 ja, at jeg toolker innlegget ditt som negativt, som atpåtill støttet HI som kalte henne hore, skylles at jeg har store fordommer. nei, nå begynner argumentene deres å bli litt tynne. håper for deres og andres del at dere snart slutter å støtte mobbing.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #25 Skrevet 11. mars 2011 Har aldri gitt min støtte til HI ang det at hun kalte henne hore. Ser først nå at hun gjorde det. Argumentene tynne? Hva jeg syns eller ikke syns kan du gjøre svært lite med, og jeg anser ikke noe av det jeg har sagt som mobbing. Anser du det mobbing når jeg sier noen med downs har et spesielt utseende? For det er det jeg mener, at jeg tror hun må ha et syndrom av noe slag. Jeg finner det rett og slett merkelig at tv3 har tatt henne med på et slikt program. Mine fordommer vet du lite om men jeg kan forresten fortelle om en av de. Og de er mot de som ikke klarer bruke store bokstaver, har masse skrivefeil og ellers dårlig språk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå