Gå til innhold

hun lurte han til å få barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det er snakk om en one nighter.. så skal det godt gjøres å planlegge å bli gravid med akkurat denne fyren.. syntes det skurrer! Jeg tror denne stemora egentlig ikke takler at det finnes et barn til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser du hisser på deg endel idioter her.. sikkert en haug av kvinner som har lurt mannfolk selv, se bort i fra all dritten...

Jo vi kvinner kan f meg lure menn! Ja mannfolka har ansvar de også, men nok av utspekulerte kjærringer som blir hemmelig gravid og annet sykt tull.

Det er veldig synd at han favoritiserer deres barn, følelsene mot denne dama som lurte han må ikke kanaliseres over til et uskyldig barn, men det er nok sikkert ikke så unormalt! Lett for andre å dømme, tøft å tørre å være ærlig. Synes han bør oppsøke en familieterapaut og få hjelp til å bearbeide følelsene som er årsaken til dette.!!

Snakk med han om dette og hjelp han til å få hjelp, barnet hans med den andre kvinnen fortjenere tross alt en far som er like glad i alle barna sine!

Skrevet

Herregud for noen idiotiske svar.Tror alle burde lese innlegget en gang til.

Min samboer ble også lurt,hun ville ha barn med han, han var 16 år.Dette har også kommet frem i ettertid at hun lurte han med vilje.

Hi: Jeg skjønner godt at han ikke føler det samme for stedatteren din som deres felles barn.

Min samboer fikk barnet sitt kastet i armene da det var 2 år,ikke hadde han vært med under svangerskapet,det var ikke dama interesert i.Så han kjente egentlig ikke barnet før det var 2 år.

Moren til stedatteren din er en heks,og det skremmer meg at alle her tar hennes parti?

Skrevet

Herregud, hvordan vet han at han har blitt lurt? Jeg har blitt gravid på p piller. Og skal LOVE deg at det ikke var planlagt fra min side.

Skrevet

DAMA HAR JO INRØMMET Å HA LURT HAN!!

Er det ingen som kan lese her?

Skrevet

Hun kan kun ha lurt ham til å bli far hvis mannen var så kunnskapsløs at han ikke visste at et samleie kan fære til et barn.

Skrevet

Oi med en gang noen "angriper" biomoren, vet man ingenting om henne.

Men det er da veldig så mye dere vet om denne pappaen utifra HI...

Det er klart mammaen påvirker barnet. Akkurat som at pappaen og HI gjör det. "Så shut up!" ??

Unnskylder ikke pappaen (for det trenger han ingen til å gjöre), men det er faktisk normalt å ikke like lett knytte seg til et barn man får med en man aldri har värt sammen med og föler ble "lurt på han".

Kanskje tok det tid för han ble en del av barnets liv? Felles barna var planlagt virker det som og han ser dem hver dag. Klart han får et annet forhold til dem. Det betyr ikke at han misliker förste datteren.

Så lenge han pröver å stille opp og viser at han er gla i datteren, så går det nok fint. Bra at du er positiv til henne også! :)

Jeg synes synd på alle som blir lurt.

Lett å si i ettertid at man var "dum i hodet", naiv osv.

Men alle tar vi vel dårlige avgjörelser her i livet. Jeg har gjort masse dumt som jeg angrer. Og om mannen til HI tok en dårlig avgjörelse, så gjorde jo dama også det (her har hun jo til og med innrömmet at hun lurte han med vilje!). Hun burde tatt avgjörelsen og å beholde eller ikke i samband med mannen. Velger hun å ikke fortelle han det, og ikke hörer på han, kan hun ikke kreve for mye i ettertid.

Skrevet

18:01, jeg ble gravid på minipilla. Mener du at jeg også skulle hatt vett til å ta abort? At jeg var slem som lot sønnen min leve opp?

Skrevet

Kan like så godt være mannen til Hi som påstår at han ble lurt også, bare for å virke mer uskyldig oppi det hele.

Kanskje peisa han på henne før han i det hele tatt spurte om hun gikk på prevansjon.

Skrevet

Hvordan lurer man en mann til å bli far?

ALLE mennesker risikerer å bli "lurt" på en eller annen måte. Det er mange idioter der ute, ganske godt fordelt mellom begge kjønn. Derfor oppdras de fleste av oss til å ta ansvar for oss selv og ikke skyve ansvaret over på andre.

Akkurat som vi kvinner kan bli lurt av menn som stikker av så fort den blå streken er synlig på graviditetstesten (for eksempel), så VET også alle menn med IQ over romtemperatur at

a) en dame kan bli gravid selv om hun går på prevansjon

B) at en dame kan lyve om at hun går på prevansjon

Derfor er det helt og holdent mannens ansvar om han vil ta sjansen eller ikke. Og vil han ikke ta sjansen, vel da tar han på seg en kondom eller lar være å ha sex (ja, det går faktisk an det også, ingen som har dødd av det enda!) til han er klar til å bli far.

Makan til ansvarsfraskrivelse altså.

Skrevet

Jeg blir så inderlig lei meg nå rjeg leser om en pappa som ikke geleder seg til datteren kommer etter fem år!!!

Da har man kommet over det, altså!!

Tenk hvilke følelser denne jenta sitter igjen med. Hun merker garantert dette det er sikkert..

Så godt å høre at hun har en snill og god stemor som viser at hun blir glad for å se henne og at hun er glad i henne..

Håper du vet hvilke forskjell du kan gjøre ffor et annet menneske..

Skrevet

hvilke ting maser mora om da, som er så ille at han må gråte?

hvorfor gleder han seg ikke til dattera si kommer? for han ble lurt?

Skrevet

Flink du er til å omgjøre historien...Not!

Kjenner deg igjen i måten du skriver på.

Dere er gift, har to jenter sammen, og dattera MI kommer til dere annenhver helg.

Har merket for lenge siden at han ikke er veldig engansjert i nydelige førstejenta si... og det er synd! Forstår han har ett nærere fohold til de to andre siden de omgås hver dag! Men hvis han ikke gleder seg til hun kommer, fortjener han heller ikke ha henne! Jenta mi sier at hun vil ikke sitte på fangene deres eller ha nattakos, det vil hun hos oss!

LURT?? my ass! ingen ble lurt..!

Hun har det supert her hos oss, meg,stefar og søsken her! Så back off, så pappaen slipper å grine seg ihjel over at han viftet med kuken!!

Skrevet

Min samboer opplevde det samme...dama fortale ikke om graviditeten før det var alt for sent å gjøre noe fra eller til. Greit det er dama som skal bære frem...men syntes det er litt dårlig gjort at mangen ikke har noe han skulle sagt.......

Skrevet

var ikke bare en han møtte, han kjente denne jenta gjennom andre kompiser og etter en fest ble det at de to møttes og det resulterte i denne jenta da...:)

Vi er ikke gift;) Og vi har en jente sammen:)

Skrevet

Kjære HI

Synes folk er frekke her. Hvem kjenner vel deg?? Kan være du er en fanastisk stemor! Herregud så mange rare folk det er her inne...hva er egentlig den greie med den "onde stemoren"??må le litt..tror mange her inne har mistet grepet til tider:)

Men den jeg synes mest synd på her er barnet, jentungen.

Hun er kommet til denne verden, og fortjener å ha en pappa som gleder seg like mye til å være med henne som han gjør med deres felles barn. Hun er jo like mye datteren hans som deres fellesbarn!

Jeg tror kanskje han er lei seg,oppgitt og fortvilet fordi denne barnemoren lager problemmer og maser, det kan faktisk være veldig slitsomt og tungt å måtte forholde seg til en slik person, for sannheten er jo at man må ha en viss kontakt siden de har felles barn.

Har ingen gode råd, utenom at dere 4 for kose dere som en familie og prøve å ikke bry dere for mye om denne barnemoren som sikkert er både bitter, sjalu og kontrollende....

Og hun kan dere aldri forandre på så det må dere bare leve med.

Selv om det ikke er lett så er det alltid barnet som kommer først uansett hvor teit denne barnemoren er.

Skrevet

Lurt? jaja... en kan kalle det så mangt. Alltid lettere å skylde på andre enn seg selv, vettu ;)

Min eks har blitt lurt 2 ganger han...... En gang av meg(vi har 2 barn), og en gang av ei anna dame.... Han sier det slik, men jeg vet bedre ;)

Menn har jo ikke ansvar de, sant? De må bare stole på alle de stikker penis inn i.... Han visste at jeg ikke brukte pillen, og jeg sa at om han ikke ville ha barn nå, så måtte han bruke kondom. Gjett hva han valgte, selv med den viten? Lurt? Ja, da lurte han meg også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...