Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 jeg er stemor til en nydelig jente på 5 år. Sambo ble lurt på barn med ei annen dame. Hun sa hun gikk på p-piller, men det gjorde hun ikke og dermed swoop der var en baby. De har aldri vært sammen, det var bare den gangen. Ja, samboeren min var ikke så veldig smart, men jeg synes synd på han. Dett var før min tid da selvfølgelig. Vi ha et barn sammen og det føles som han foretrekker vårt barn fremfor den andre jenta si..han er ikke særlig knyttet til det andre barnet. Hun andre kvinnen maser hele tiden på han i tillegg om alt mulig og han blir så lei at han nesten gråter... Det er jo ikke noe man kan gjøre med det nå, men jeg synes synd på han... flere som kjenner noen som er blitt lurt?Og hvordan går det med dem?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Blitt lurt er det teiteste jeg hører. De fleste menn vet hvordan barn blir til, og å stole blindt på at en dame bruker prevensjon er bare hjernedødt. All den tid han ikke selv tar ansvar for prevensjon må ha være forberedt på at pulings fører til babyer. Synd på HAM sier du? Er det noen det er synd på så er det datteren hans som har en far som gir faen. Jeg skjønner meg faktisk ikke på damer som deg som velger å få barn med en fyr som viser så lite ansvar og interesse for sitt eget barn. En virkelig MANN ville taklet dette på en annen måte og tatt ansvaret.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 selvfølgelig synes jeg synd på dattera også, men ja jeg synes synd på han også, selv om det var såkalt hjernedødt! han tar seg av barnet, men gleder seg ikke akkurat til hun skal komme:( denne kvinnen gikk inn for å lure han og det har hun sagt utallelige ganger...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #6 Skrevet 10. mars 2011 Han er da ikke lurt? Når ble p-piller 110% sikkert????? Dette kunne skjedd selv om hun gikk på pillen.. Sølibat er det eneste som 100% ikke gir avkom. Og han klarte ikke motstå musa og da får han ta det som kommer i ettertid.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #7 Skrevet 10. mars 2011 jeg føler faktisk med mannen jeg også. Ja, han burde ha tenkt seg om, men noen ganger(beruset?) tenker man ikke så langt. Ikke noe å gjøre med nå nei, men dumt at det skal være dårlig forhold mellom han og datter.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #8 Skrevet 10. mars 2011 Gleder seg ikk akkurat til hun kommer? Er ingen andre enn dattera hans man burde syns synd på, og dama har ikke lurt han til at de skal få barn sammen for det trengs faktisk to og ja man kan bli gravid på p piller
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #9 Skrevet 10. mars 2011 For en stemor du er. Stakkars stakkars jentunge!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #10 Skrevet 10. mars 2011 for en stemor?jeg tar meg av barnet akkurat likt med mitt eget barn. INGEN forskjell!Må da få lov til å synes synd på samboeren min...for måten det ble gjort på!Det har da ikke noe med mine evner som stemor å gjøre... som sagt; begge barna blir behandlet likt både med tanke på kjærlighet og materielle ting!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #11 Skrevet 10. mars 2011 tenk å gå til angrep til henne som stemor bare fordi hun syntes synd på mannen...lavmål
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #12 Skrevet 10. mars 2011 Man kan bli lurt til og gjøre ei gravid, hun sier hun går på p -piller så alt er bra hun kan ikke bli gravid, kvinner er utrolig flinke til og manipulere og få mannfolk til og tro at det går greit og ingenting skjer. Ja de kan være litt blåste og dumme til tider når de tror på at fks alt er sikkert når dama sier hun går på p-piller. og det er synd at det finnes slike kvinnfolk.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #13 Skrevet 10. mars 2011 jeg mener også man kan bli lurt, menn tenker okei hun er beskyttet så kom igjen:P jeg kjenner en som ble lurt, han har et h****** nå med denne kvinnen:(
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #14 Skrevet 10. mars 2011 Uansett om dama går på pillen eller ikke så er det noe som heter kjønnssykdommer og man bruker kondom for å beskytte seg mot dette. Er det ingen som tenker på det? Syns ikke det pøkk synd på menn som ikke evner å ta ansvar for egen beskyttelse mot uønsket graviditet og mot kjønnssykdommer!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #15 Skrevet 10. mars 2011 Jeg ble lurt... Og det er ikke en kjekk følelse å sitte med. Er selvfølgelig glad i ungen da, men det påvirker faktisk en del av forholdet vårt og. Gubben sa han mest sansynlig ikke kunne få unger og kom men verdens tristeste historie om hvor høyt han ønsket barn osv. jeg dum og ung som jeg var tenkte at huff da kan ikke noen sjangser gå forbi, og vips så var jeg gravid. -Og de frie dager over...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #16 Skrevet 10. mars 2011 Jeg syntes ikke synd på mannen eller på denne hersens stemora! Men jeg får vondt i hjertet når jeg hører om denne stakkars jenta! Pappan gleder seg ikke til hun kommer? Hva slags menneske er dette? Hun er jo hans eget kjøtt og blod, og hvis hun er 5 år, så burde han ha kommet greit over at hun ikke var planlagt! Et barn er en glede, uansett hvordan det kommer til! Hvis han ikke vil ta del i livet hennes med en farsglede, så burde han heller si ifra at han ikke vil ha samvær, hun vil nok ha bedre av det i lengden, enn å føle seg uønsket! En skam at du skriver at han er mer gla i deres felles barn, hadde jeg vært deg ville jeg jobbet for at han skulle få et bedre forhold til jenta si, uansett hvem mora er og hva hun gjorde! Fy skam!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #17 Skrevet 10. mars 2011 For en idiot av en mann du har valgt å få barn med. "Hun lurte ham...", er det fremdeles folk som bruker dette som unnskyldning, at de ble LURT? Det er jo nesten søtt, hadde det ikke vært så tragisk. Og hvordan klarer en forelder å ikke bli knyttet til sitt eget kjøtt og blod??? Blir skeptisk til sånne mennesker jeg, han må jo mangle noen antenner. Mest av alt blir jeg trist på vegne av dattera hans som er den uskyldige oppi det hele. Om hun ikke har forstått det allerede, så skjønner hun snart at hun er den som ikke er den foretrukne.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #18 Skrevet 10. mars 2011 Jeg ville aldri i livet ha blitt sammen med en mann som ikke ville ta seg av sitt eget barn. Jeg fikk selv barn med en som stakk av. han har aldri byrdd seg, aldri sett barnet sitt, og ikke har han betalt et rødt øre. Dette har ført til at jeg har et.. ja, et syn på menn som ikke tar ansvar. Heldigvis er jeg ikke alene om det. Møkkamann, og han har du valgt å få barn med, og atpåtill så forsvarer du han. Tenk deg om dame..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #19 Skrevet 10. mars 2011 Siden mannen din valgte å ha sex med denne damen tok han en risk. Man kan bli forelder hvis man har samleie med en av motsatt kjønn. Alle normalt oppegående mennesker skjønner dette.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #20 Skrevet 10. mars 2011 Føler med dere. Men det er jo trist at han ikke føler seg mer knyttet til barnet sitt etter noen år. Jeg har ingen respekt for jenter som lurer gutter til å kjøre dem på tjukka. Hadde de hatt vett hadde de i det minste tatt abort, men nei da...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #21 Skrevet 10. mars 2011 vell den HERSENS STEMORA(MEG) gleder seg til hun kommer, hver gang!Og jeg skreiv ikke at han VAR mere glad i vårt felles barn, men det VIRKER som han foretrekker vårt barn..og ja det er synd!hærlighet da... jeg prøver å få han mere involvert i den andre datteras liv, men han utsetter bare ting og sier en annen gang.Jeg tar henne med på alt jeg...er ikke noe ond stemor, så laaangt ifra:)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #22 Skrevet 10. mars 2011 Jeg ville jo aldri hatt ubeskyttet sex med en mann selv om han hadde ment at han var steril (kan jo uansett ha både HIV og andre godsaker!)... så sånn sett så var det jo idiotisk. På den annen side er hun jo en heks uten like hvis hun gjorde det med vilje!! Stakars stakars jente... tenk å vokse opp med en far som ikke vil ha deg og en mor som er en heks!! Håper at du gjør ditt beste for at den lille 5 åringen får det så godt som mulig! Man kan "kjefte" så mye man vil på ham (eller slenge dritt om ham) for at han foretrekker sitt "valgte" barn, men jeg tror det er helt menneskelig... Selv om jenta er helt uskyldig oppe i det hele lever hun under konstant påvirknig fra denne heksa... det er vel ikke så bra for en positiv personlig utvikling...og hun er muligens vrang som alle 5 åringer kan være og hvis hun da bruker morens ordvalg... huff da forstår jeg at din mann får problemer. Prøv så godt du kan å snakke med din mann om at dere må forsøke å skille mellom denne gale mammaen og den uskyldige jenta. Det er ikke nødvendig at hun ringer til din mann, muligens kan dere få til samtaler med familievernkontoret slik at din mann aldri må ha en til en samtaler med det ussle kvinnemennesket?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #23 Skrevet 10. mars 2011 Eneste hun skrev var at denne dama maser.. og hvis han er en sånn stakkarslig mann.. hva er det da som oppfattes som mas! DU vet hvertfall ikke om moren er en heks.. eller om hun påvirker barnet! Så shut up! Tipper mora ble like redd da hun ble gravid etter en one nighter!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #24 Skrevet 10. mars 2011 Hun skrev at hun planala å bli gravid med ham!! At hun har snakket åpent om dette i ettertid. Det er for meg å være en ussel heks!!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #25 Skrevet 10. mars 2011 Alle menn som har barn fra før sier de ble lurt. Naboen har3 barn med 3 forsjellige og sånn som han forklarer det ble han lurt alle gangene. Tragisk men sånn er menn. De sier jo aldri at jeg har vært totalt uansvarlig og havnet i denne situasjonen av seg selv. Ordet Lurt blir alltid brukt. latterlig. ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå