Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #28 Skrevet 8. mars 2011 Jenta mi heter Elise:) Neste vet vi ikke enda, men jeg liker Camilla veldig godt:)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #29 Skrevet 8. mars 2011 Vanja... Om jeg hadde turt å bruke det er en annen sak;) Ellers er Sol på en god nummer to!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #32 Skrevet 8. mars 2011 Selv synes jeg jentenavn er vanskeligst, jeg synes at siden gutten heter Adrian, bør du gå for et mer moderne navn, og ikke et som er gammeldags som sigrid feks. Andrea går fint i lag med Adrian, Alexandra eller Erika like så.. Hilsen en av de over her!!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #34 Skrevet 8. mars 2011 Mine jenter heter Karoline og Mathilde - og det synes jeg selvsagt er verdens fineste navn
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #36 Skrevet 8. mars 2011 Må bare spørre om noe helt annet: Hva betyr det når det står masse stjerner foran og bak skriften i hovedinnlegget? (*****Fineste jente navnet du vet?*****) Er det noe internettslang jeg ikke har fått med meg?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #38 Skrevet 8. mars 2011 Jeg har en gutt som heter Adrian, og søstrene heter Andrea og Aurora :-) Hilsen Alexandra
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #39 Skrevet 8. mars 2011 Dere var jo en gjeng med hærlige navn da anonym med eirin, malin, og Alexandra bla på lista mi
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #44 Skrevet 8. mars 2011 Er innmari mange fine navn da, men mine favoritter er Synne Gabriella Aurora Frida Leyla Noelle Nathalie Denise
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #45 Skrevet 8. mars 2011 Iselin Lene Julie Anne Linn Jeanett Mariell Astrid Dette er mine favoritter
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #46 Skrevet 19. mars 2011 Ser det er en litt gammel tråd, men ville bare si at Andrea & Adrian er nydelig sammen! Lykke til med navnevalg. Selv har jeg mitt jentenavn klart, men vil ikke dele det i tilfelle noen andre "tar" det...hehe:) Er pr. dags dato ingen andre som har dette navnet i Norge.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #48 Skrevet 19. mars 2011 Lykke, det syns jeg er ett vakkert pikenavn =)
♥Nemi♥ Skrevet 19. mars 2011 #49 Skrevet 19. mars 2011 Kajsa Evina Rebekka Isa Othelia Elisabeth Elena Gina Aurora Andrea Annelin Therese Iven Synnøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå