Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 Venter en jente! snart, når som helst problemet er at hun er navnløs! Hun har en storebror som heter Adrian <3 Få høre deres navneforslag?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 Fineste navnet jentenavnet må nok bli Wilhelmine. Verdens beste dame noensinne hadde dette navnet. Men om jeg ville gitt det til en jente nå til dags er jeg usikker på
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 Malin Eirin Alexandra Carmen Iben Tallulah Andrea - passer til Adrian Antonie Suri Erika Runa
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #5 Skrevet 8. mars 2011 Jeg synes Andrea er kjempe fint! men blir ikke det for likt Adrian? Hi
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #8 Skrevet 8. mars 2011 Emilie Emma Angelica Emma Lisellè Hedda Linea
Matitt ,Mini, og Ny Mage:) Skrevet 8. mars 2011 #12 Skrevet 8. mars 2011 Agnes Det heter lillemor:) Og om 5 uker kommer neste jente, som skal hete Stella:)
Matitt ,Mini, og Ny Mage:) Skrevet 8. mars 2011 #13 Skrevet 8. mars 2011 PS: det ble bestemt at hun skulle hete Stella leeenge før Stella Mwangi vant Grand Prix altså
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #15 Skrevet 8. mars 2011 Lurte på når dere har funnet navn til barna deres, har det klaffet med engang? sånn "DET navnet vil jeg ha" eller har dere vært sånn "ok, det er fint, det tar vi......." navnet til sønnen min var sånn DET skal han hete, å tvilte aldri.... nå synes jeg ingen jente navn er spesielt fine, samboer vil ha Thea eller Emilie, å jeg kjenner jeg bare tenker "ok.... det er jo helt greie navn" HI
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #19 Skrevet 8. mars 2011 Sigrid! Det heter jenta mi.. Får jeg ei jente til skal hun hete Selma Ev. Solveig eller Sunniva..
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #20 Skrevet 8. mars 2011 Selma er så vakkert. Ville ha det til veslemor men han far i huset sa blankt nei.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #23 Skrevet 8. mars 2011 Johanne eller Johanna er det fineste jeg vet. Agnes er også fint. Dessverre passer ingen av dem med Adrian, gå for Sienna, Savannah eller talullah istedet.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #24 Skrevet 8. mars 2011 Det fineste jentenavnet jeg vet om vil nok alltid være Norihan. Men jeg er ikke i nærheten av å virke utenlandsk nok til at det forsvarer valg av et så fremmed navn på en norsk liten jente Deretter på lista er Frida Mina Ingrid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå