Gå til innhold

Noen fra Dal/eidsvoll/jessheim her?


April07November09

Anbefalte innlegg

Ser ut som torsdag i 12 tiden kan passe for alle. Høres det greit ut? har du en e-post jeg kan nå deg på? så går det ann å utveksle tlfnr uten å legge det ut her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut til at det blir litt vanskelig gitt. Har ikke bil da. Passer for meg alle dager etter kl 14.30. glemte helt at mannen jobber natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg vil også være med på et treff hvis det er mulig? :) Går hjemme med dattera mi på 5 uker. Hadde vært godt å kommet seg litt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er dere interressert i å treffes da? prøver å avtale noe med de to andre men ikke så lett å finne tider/dager som passer for alle. prøver å få til et treff på jessheim på dolly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan prøve å få til halv 3 på torsdag da? Får se om det passer for hun andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi bare skal sette opp en dag og klokkeslett på ettermiddag? Da er vel alle hjemme og har kanskje bedre mulighet:)

 

Jeg foreslår enten i morra kl 14- 14.30 eller fredag 16.00. Da er det iallfall to tidspunkt så kan noen komme med noen andre hvis det blir vanskelig med disse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer for meg og. då da sier vi Dolly, jessheim, fredag kl 1600 så kan alle de som har tid være med=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg må se an om jeg kommer på fredag for jeg er dårlig. Ligger med feber og sånn. Men sier i fra i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...