Gå til innhold

Noen fra Dal/eidsvoll/jessheim her?


April07November09

Anbefalte innlegg

Hei. Har nettopp flyttet hit fra Bergen, går hjemme med mine 2 barn, en på 4 år og en på 16 måneder. Er det noen flere hjemmeverende i området som har lyst å finne på noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hvor bor dere? Vi har akkurat flyttet fra jessheim til mogreina, nesten på dal, men er opprinnelig fra nord trøndelag. Har en gutt på snart 3 år og en på snart et år. Begynner snart i jobb igjenn, men jobber turnus, så har endel fri i ukedager også. Og er interesert i og finne på noe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er guttene dine i barnehage ? Min eldste er det, men vil gjerne at også han kan få bli kjent med barn i nærheten her. Vi bor ca 1 km fra togstasjonen på dal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har ikke fått de inn i barnehage. Har søkt om plass en dag i uken, . men ikke fått noe respons ennå.Tror min gutt også hadde hatt gådt av å leke med noen andre en jenta på 16 måneder. Studerer ved nettstudier hos nki, så litt vanskelig å studere med to viltre unger løpende rundt, men det går nå på et vis. Har du han fullt i barnehage da eller er han hjemme noen dager i uken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har ikke fått de inn i barnehage. Har søkt om plass en dag i uken, . men ikke fått noe respons ennå.Tror min gutt også hadde hatt gådt av å leke med noen andre en jenta på 16 måneder. Studerer ved nettstudier hos nki, så litt vanskelig å studere med to viltre unger løpende rundt, men det går nå på et vis. Har du han fullt i barnehage da eller er han hjemme noen dager i uken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor på Jessheim. Går hjemme med lillegutt på 7 uker men ha også ei jente som blir snart 2 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har ikke fått de inn i barnehage. Har søkt om plass en dag i uken, . men ikke fått noe respons ennå.Tror min gutt også hadde hatt godt av å leke med noen andre en jenta på 16 måneder. Studerer ved nettstudier hos nki, så litt vanskelig å studere med to viltre unger løpende rundt, men det går nå på et vis. Har du han fullt i barnehage da eller er han hjemme noen dager i uken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun går i barnehagen og har full plass. Men er ikke noe problem å ta henne fri fra bhg en dag. Må bli når mannen er hjemme og kan ta lillegutt i så fall. Har bekkenproblemer enda og ks såret er litt ferskt så klarer ikke å ta begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, det høres ikke så bra ut. Forståelig at det blir litt mye med to da ja. men kan gjerne treffe deg med ett av barna da. kjenner ingen på mils avstand og begynner å bli litt ensidig med bare oss tre da mannen er vekke en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det skal gå bra. Kunne ha møttes et sted hvor barna kunne lekt sammen. Dårlig med innesteder her på jessheim hvor barna kan leke så er egentlig bare burger king som har et bittelite rom.

Skjønner hvordan det er. Er innflytter selv. Men flyttet hit for 10 år siden så kjenner endel folk her nå. Hvor gamle er dere? Er selv 22 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hadde vert greit med en plass ungene kan boltre seg litt. Jeg er 22 og. min mann, eller forlovede, er 25. Hvor er du fra opprinnelig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er opprinnelig i fra Møre og Romsdal.

Kan få til et treff en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne uka går det an på dagtid. Nest uke passer det på ettermiddag.

Dolly dimples på jessheim senteret har et lite lekerom og burger king har også det. Bruker som regel å være mindre folk på dollys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan gjerne treffes på dolly. eventuelt treffes der alle tre. Ellers kan vi jo treffes alle sammen hos "amk1" som hun foreslår. Da paser det best på torsdag formiddag for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan gjerne treffes på dolly. eventuelt treffes der alle tre. Ellers kan vi jo treffes alle sammen hos "amk1" som hun foreslår. Da paser det best på torsdag formiddag for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke å dra så langt uten mannen. Blir for tungt for meg å ta jenta mi alene så må ha han i nærheten i tilfelle hun slår seg vrang. toårstrassen vet dere. hehe

Hadde så ille bekkenløsning i sv.skapet at jeg ikke klarte å gå så er fortsatt ikke bra så vil ikke terge bekkenet mitt mer enn jeg må. Pluss dette kjempefine arret etter ks som jeg er litt redd for enda.

 

Men jeg kan henge meg på neste gang evnt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg kan møte deg på dolly på jessheim=) Så kan amk1 enten henge seg på eller så kan jeg treffe henne en annen dag. Vi kan jo treffes en dag denne uken i 12 tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal høre med mannen senere jeg om det går :)

Hvilken dag passer best for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...