Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #26 Skrevet 8. mars 2011 Hei 11.50 Du har rett i det, tenkt det er den måndenen jeg skal bli gravid da??? Dette blir vanskelig valg for meg... Det som er typisk er at vi bare prøver halvhjertet i april, så blir jeg gravid, hehe
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #27 Skrevet 8. mars 2011 Stått opp med feil ben i dag? Kjenner vi et snev av hormonell ubalanse her? Drit i å les og kommenter en debatt du mener er på tryne, herregud så teit du er!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #28 Skrevet 8. mars 2011 Herregud 11:54 - deg går det bare ikke an å ta alvorlig.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #29 Skrevet 8. mars 2011 Hei 11.33 Jeg har eggløsning tidlig i april, så det vil bli rundt romjulen for meg i et vanlig langt svangerskap... men som du sier, man kan føde både før og etter, hehe... Hi
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #30 Skrevet 8. mars 2011 11.54 jeg syns det er du som syter jeg.... Hi.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #31 Skrevet 8. mars 2011 Vi valgte rett og slett å ta pause i prøvinga i tidsrommet november til mai fordi vi ønsket fordelene med å bli født på vår/sommer. Skjønner godt at dette ikke passer for alle og at det er helt umulig for dem som har slitt lenge, men må si det har vært ypperlig å føde barn i juli og juni (måtte prøve litt, ja) ift. permisjonstid og barnehagestart. Ser også for meg at det blir fint med utebursdager ettersom ungene vokser til. Lykke til med prøvinga, Hi!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #32 Skrevet 8. mars 2011 Umulig å forutsi om det bli romjulsbarn. Barnet kan lett komme 2 uker før eller etter termin. Har forresten niese som er født 29. desember. Jeg syns det er ganske kjedelig, får aldri feiret bursdagen i bhg eller skole på dagen sin men alltid på etterskudd. Å få presanger igjen rett etter jul er heller ikke såååå kult når de ikke får noen resten av året. Søstra hennes har bursdag i midten av juni og det er helt deilig.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #33 Skrevet 8. mars 2011 Tusen takk 12.19 Det er ingen skade i å planlegge litt dersom man har muligheten til å skippe en måned for å gjøre ting enklere for oss selv og barnet Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå