Gå til innhold

Flaueste opplevelse ever!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heldige dere om det skjer bare en gang i livet. Selv har jeg vært plaget med urolig mage de siste 10 årene, og har måttet finne meg i å drite utendørs flere ganger. og ja, ettpar ganger har det havna i buksa også. Ikke noe man er stolte av, men heller ikke noe man kan kontrollerere desverre. Godt å se flere tilfeller. det er en trøst i det ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboeren min hadde vært på fylla, sov i sofaen. Når jeg skulle på badet morgenen etter var det DEN store kaka i hjørnet på dusjen. Har like greit satt seg inne i dusjen å driti!!

HAHAHA,

han fikk værsågod å tørke og vaske opp etter seg, for jeg tørker ikke mannskit!!

Skrevet

Jeg tissa på meg da klassen (8ende) skulle gå tilbake til skolen etter en teaterforestilling omtrent en kilometer unna. En kilometer blir fort for lang... Årene går, men av en eller annen grunn tenker jeg på det hver gang jeg treffer en gammel klassekamerat :(

Skrevet

Jeg hadde mensen, og sov over hos mine svigerforeldre. Paa morgenen gikk jeg i dusjen. Klaerne mine laa paa gulvet, deriblant trusa mi som jeg hadde bloedd igjennom.......... Da jeg var ferdig i dusjen, og stod og ordnet meg, hadde jeg aapnet doera, og bikkja deres kom inn... Tenkte ikke noe over det, og gjorde meg ferdig. Da jeg plukket opp klaerne mine, fant jeg ikke trusa!!!

Jeg lette etter den, og moette paa svigermor som kunne fortelle at bikkja hadde dratt trusa med seg inn paa stua deres.... *HJELP*

Jeg beklaget dette, stotret frem at jeg hadde mensen... og bare jabbet i vei.... Herlighet saa flaut!! Heldigvis tok hun det med humoer, hun hadde bare tatt opp trusa og lagt den til vask...

• 4 måneder senere...
Skrevet

haha, søkte etter flaue opplevelser, og er jommen glad det ikke er meg!

Skrevet

Jeg overnattet hos foreldrene til en veninne av meg og sov godt. Jeg "drømte" at jeg var tissatrengt men også at jeg gikk på do. Jeg våknet og hadde faktisk tisset i senga. Jeg fikk fullstendig panikk og hentet papir fra badet og prøvde og trekke inn noe. Så tok jeg litt parfyme og snudde på overmadrassen. Det er jo egentlig nesten pinligere å dekke for noe som helt sikkert ble oppdaget, men jeg klarte ikke å fortelle det. Jeg er litt flau hver gang jeg ser de.

Skrevet

Jeg aner ikke hvorfor, men hadde en periode da jeg var 14 hvor jeg rett og slett hadde problemer med å holde meg når jeg måtte tisse. Sov hos ei venninne og gjorde det samme som hun over..hurra for bløt pysjbukse..men jeg snudde ikke madrassen, hentet meg et glass vann og "veltet" det i senga, utrøt et stort "OI" og skylda på vannglasset (jeg helte faktisk vann i senga i tillegg). Jeg tisset også på meg en gang vi var på camping, på vei mot doen gikk det ikke lenger, og det gikk ille galt. Hadde på meg bikinitopp, så jeg tok av buksa og knøyt genseren rundt livet..skyldte på at det var så varmt..off

Skrevet

Jeg fikk akutt diare i en hotellseng en gang. Det var heller ikke festelig, det er ikke bare å stå opp midt på natta og bytte sengeklær da.

Måtte vekke gubben, og sammen vasket vi så godt det gikk og la en hånduk over. Ikke særlig festelig å sove på resten av natta.

En annen gang satt jeg på et tog uten åpne toaletter og ble bare mer og mer kvalm. Forstod til slutt at det ikke lot seg kontrollere, og kastet opp i en papirkurv. DET var ikke noe flaut. Snakk om ETT vitne, her var det minst 50. De må ha trodd jeg var full eller noe, men så var jeg egentlig bare på vei til jobben.

Gikk av på neste stasjon og tok neste tog hjem igjen.

Skrevet

Jeg må bare fortelle om en historie jeg har hørt, kjenner ikke vedkommende, men eisom venninna mi kjenner!

Ei jente hadde vært på onenightstand hos en gutt... Morgenen etter, måtte gutten tidlig opp og gå på jobb, så jenta ble igjen i leiligheta hans, smekklås på ytterdøra, så hun kunne bare gå når hun våknet!

Så måtte hun på do, og det var DEN fyllebæsjen som ikke ville skylles ned! Den lå og duppa, og hun så ingen annen mulighet enn å fiske den opp med en sil og putte den i en pose! Posen la hun på kjøkkenbenken, skulle ta den med seg når hun gikk! MEN det gikk dårlig.. Hun gikk, og med en gang hun hadde smekka igjen ytterdøra med smekklåsen, husken hun posen med det deilige i som lå på kjøkkenbenken!

Snakk om FLAUT da.. Jeg hadde nok rømt byen om det var meg!!

Skrevet

Flaks med bunaden da!

Jeg var i danmark og hadde en flott HVIT sommerbukse på. Vi satt i bilen og skulle kjøre til et eller annet sted og plutselig kjenner jeg at jeg må jo på do og det kjapt.

La oss finne en bensinstasjon litt kvikt sa jeg og vi kjørte tulling rundt i den lille byen eller bygda. Ikke en eneste bensinstasjon som hadde butikk og toalett sånn som vi er vant til! Krise! Vi fant en møbelbutikk 5 min før stengetid, jeg løp inn og spurte om å få låne toalettet.

Og dere vet hvordan det er, jo mer en nærmer seg "løsningen" jo mer løsner det. Jeg setter ALDRI mine føtter inn der igjen (heldigvis!)! Stakkars den som skulle vaske der inne, det stinket jo selv om jeg vasket og tørket så godt jeg kunne med papir og håndsåpe. På vei ut så kom mannen min ruslende og sa at han også skulle på do. IKKE TALE OM sa jeg og så dro jeg han kjapt med meg ut!

Det har skjedd en gang før også men da var jeg på ungdomsskolen. Vi hadde utegym langt oppi skauen og jeg var så blyg at jeg ikke turte å si ifra til den mannlige læreren at jeg måtte på do. Men så tenkte jeg at jeg kunne holde meg også da. Løp tilbake da vi var ferdige, rakk å komme meg inn på do men ikke så mye mer. De andre som kom tilbake skjønte jo hva som hadde skjedd men holdt klokelig munn. Lurer på hva de sa om meg etterpå! Glad for at tenåringstiden og den sjenertheten har gått over ja! (man kan jo lure på hva som virkelig var problemet...)

Skrevet

Jeg var på butikken da akutt diare meldte seg.. Heldigvis er det et av disse stedene med toalett. Men, den var selvfølgelig opptatt, så det gikk som det måtte gå. Da var det bare å glemme hele handlekurven, og snike seg usett ut i bilen. Når du da har på deg shorts, så sier det seg selv at det hadde rent bra nedover beina, så jeg kan med garanti si at det var et spor etter meg, selv om jeg ikke snudde meg for å se.

Jeg handler et annet sted nå.

Skrevet

Onkelen min pleide å si: "Jag skulle bara ha ut en ørliten fis, men så kom hela massan!"

Dette sa han med en slags finsk aksent.

Skrevet

09.25. Det er bare en sketsj som går på youtube :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...