Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Jeg var i 60 årslag på lørdag... Toalettet var opptatt, og det endte med at jeg rett og slett bæsjet meg ut. Herregud!! Hadde heldigvis bunad på, så var bare av med undertøy og strømpebukse for så å fortsette festen. Aldri skjedd meg før :( Herregud 22 år og bæsje i buksa. Aner ikke hvorfor jeg deler dette, men måtte bare få det ut. Og dere kan få dere en latter på mine vegne, siden jeg ikke tør fortelle noen andre :S
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Seriøst? Åj, kanskje tenke på å gå LITT tidligere på do neste gang?! ÆSJ!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 off så flaut! Føler med deg :-) Flaks at du hadde bunad, og ikke bukse eller kort kjole :-D
Gjest Skrevet 7. mars 2011 #5 Skrevet 7. mars 2011 Takk og lov for lang stakk (glad det ikke var meg).
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 var på vei til barnehagen med minsten. gikk på kraftig antibiotikakur og en bivirkning er løs mage. gikk på edoform men hjalp ikke mye gitt. og plutselig bare falt d i buksen, pang. uten forvarsel... måtte løpe inn på toalettet på burgerking. også dra rett hjem og skifte. ringte skolen min og barnehagen og sa vi var forsene siden vi hadde forsovet oss. turte ikke si at d var fordi jeg bæsjet på meg.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 Jeg slapp en fis hjemme hos mamma og pappa en gang, og oppdaget for sent at det ikke var en fis, men en rennebæsj. Innmari kult å stå der med bæsj i buksa og late som ingenting, haha! Da var jeg 29, bare så det er sagt.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #8 Skrevet 7. mars 2011 Hvis det er en trøst har jeg tisset på meg en gang på vei hjem fra byen. Jeg hadde til og med et vitne. Heldigvis en fremmed. Jeg måtte så helt vanvittig på do, og det var bare 20 meter igjen før jeg hadde nått den ytterste døra inn til bygården jeg bodde i da en kar stoppet og spurte om jeg hadde lighter. Det hadde jeg og han så så desperat ut at jeg ikke hadde hjerte til å lyve. Mens han stod og tente sigaretten med lighteren min gikk det skikkelig galt, og det som ikke skulle skje skjedde. Jeg stod med stilletthæler i en dam av tiss på asfalten, og løp min vei. Noe så ufattelig ydmykende. Jeg har aldri turt å fortelle det til noen.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #9 Skrevet 7. mars 2011 Huff, ikke særlig gøy. Jeg hadde det så travelt på jobb i dag at jeg rakk ikke å gå på do før jeg begynte å tisse litt på meg. Det var heller ikke særlig stas :-(
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #10 Skrevet 7. mars 2011 Åh, tusen takk alle som deler sine historier! Føler meg litt bedre nå! HI
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #11 Skrevet 7. mars 2011 For noen år siden kom jeg på jobb, bare for å snu i døra. var på vei opp trappa til kontoret, og så kom rennebæsjen. Rett i buksa. Møtte en kollega på vei ned trappa igjen, og jeg sa kjapt at jeg var blitt akutt kvalm og måtte hjem. Meeeeen... jeg vet at dersom hun så etter meg ville det vært vanskelig å bortforklare noe. Hun har heldigvis aldri nevnt noe, selv ikke med alkohol innabords hvor hun blir ekstremt snakksalig. Krysser fingrene. 29 år var jeg, og ikke gøy.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #12 Skrevet 7. mars 2011 God minsten forhåpentligvis ikke var gammel nok til å sladre
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #13 Skrevet 7. mars 2011 Huff. Forhåpentligvis var han for full til å huske. Synd man må betale hvis man er hyggelig
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #14 Skrevet 7. mars 2011 Jeg klarte å bæsje i badekaret en gang! Var egentlig bæsjatrengt og ble verre av å slappe av i varmt vann, men hater å sitte våt på do, så jeg tenkte jeg bare skulle forte meg å barbere leggene før jeg skulle opp og tørke meg og deretter gå på do. Og så slapp jeg en fis og en klump fulgte med... Jeg banna og ropte æsj så høyt at samboer kom inn... Han holdt på å le seg ihjel og skulle absolutt få se, men det nektet jeg. Fisket den ut med en sil som jeg vasket og kokte etterpå, men fikk meg liksom aldri til å ta den i bruk igjen, så den havnet i søpla ettehvert... Samboer har fått trusler for å hindre han i å fortelle det til noen...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #15 Skrevet 7. mars 2011 Jeg tisset på meg under tentamen i 9.klasse. Er 12 år siden, men kan ikke forestille meg at jeg noen gang kommer til å glemme det. Skulle bare gjøre ferdig en siste ting før jeg gikk
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #16 Skrevet 7. mars 2011 Jeg tror jeg vinner den ekleste bæsje-på-seg opplevelsen av oss alle. Var på videregående hvor jeg fikk akutt diare. Løp mot do så fort jeg merket første tegn, men kom aldri lengre enn halvveis. Og da kom det ikke lite heller. Kjente det rant ned begge beina da jeg lp inn på do. Dette var før mobiltelefonens tid så da sto jeg der da, heldigvis var det idrettsdag, så bygget var tomt. Men hadde lang vei hjem med to buss-bytter. Så det jeg måtte gjøre var å ta papir og vaske beina så godt jeg kunne. Vrengte boksa og tørket av det som lot seg tørke av. Vrengte boksa tilbake igjen og dro den på. Skikkelig delikat. Som sakt var dette før mobiltelefonen var allmannseie og hadde heller ikke småpenger til telefonkiosken. Så måtte gå inn på kontoret og låne telefon der. Ringte til søsteren min og ventet ute i en bortgjemt krok den lille timen det tok for henne å kjøre dit. Om noen så eller skjønte aner jeg ikke, og vil ikke vite heller. Huff. Og nei, dette er ikke trolling, det er helt sant.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #18 Skrevet 7. mars 2011 Guuud. jeg har ikke hatt tisseuhell siden jeg var sju, og flaks selv med diare. Bank i bordet som man sier.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #19 Skrevet 7. mars 2011 Jeg bæsjet meg ut da jeg skulle sykle hjem fra jobb en dag i fjor. Diare deluxe. Var ikke mye gøy, selv om jeg tror ingen så det. Jeg vet, og er flau for meg.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #20 Skrevet 7. mars 2011 Samboeren min var ille plaget en gang for tre-fire år siden, hadde en to uker lang variant av omgangssjuke som ungene hadde tatt med hjem fra barnehagen. Han "rakk" ikke ut av senga, for å si det slik, men måtte vekke meg midt på natta, for dobbeltlakenet og begge dynetrekka måtte byttes. Stakars mann, jeg nevnte det aldri for han, men han nevnte det selv en gang året etterpå. Jeg sa bare at jeg huska hvor dårlig han hadde vært.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #21 Skrevet 7. mars 2011 Jeg bæsjet i senga for vel halvannet år siden. Jeg trodde jeg måtte fise, men neida. Rennebæsj Heldigvis var jeg alene i sengen.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #22 Skrevet 7. mars 2011 Som 11 åring presterte jeg å tisse på meg på stupebrettet i svømmehallen.Ble en dam der oppe, og jeg var livredd for å hoppe etterpå, for at vannet skulle bli rødt som det gikk rykter om :S
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #23 Skrevet 7. mars 2011 Satt i veikanten og dreit til den store gullmedaljen. Så GUBBEN måtte klare seg uten VG den dagen.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #24 Skrevet 8. mars 2011 HAHA, dør av latter. Og glad det ikke er meg!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2011 #25 Skrevet 8. mars 2011 Ranges totalt av latter !! hurra for flaue historier !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå